Kijk maar uit voor zulke gasten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor iemand die niks te verliezen heeft zou ik ook bang zijn.
Hangt er van af wat moeder de vrouw gekocht heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:16 schreef Kurovski het volgende:
Nou, wat eten jullie vanaaf? Ik ga voor een easy flinke pot bolongese saus voor twee dagen. Moet wel ff 3 uur opstaan, dus ga zo maar boodschappen doen.
kip, spinazie, volkorenpastaquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:16 schreef Kurovski het volgende:
Nou, wat eten jullie vanaaf? Ik ga voor een easy flinke pot bolongese saus voor twee dagen. Moet wel ff 3 uur opstaan, dus ga zo maar boodschappen doen.
Denk sperziebonen. Die zijn goedkoop momenteel. Komende tijd is courchettetijd trouwens.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hangt er van af wat moeder de vrouw gekocht heeft.
Sperziebonen met rijst en kip-kerriequote:Op woensdag 6 juli 2016 13:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Denk sperziebonen. Die zijn goedkoop momenteel. Komende tijd is courchettetijd trouwens.
De sperziebonen deze zomer zijn goed, niet van die slappe dingen. Uit Senegal of zo. Doen ze tenminste nog iets goeds in Afrika.
doei noelquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:27 schreef NoelGallagher het volgende:
HEEEEEJ FIJNE DAG ALLEMAAL HEEE
LLAAATORRRRR
welkequote:Op woensdag 6 juli 2016 13:29 schreef Zosk het volgende:
Goed filmpje over Emile Ratelband van Braddie.
Ja lekker man. ff 5 minuten voorkoken en dan meebakken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sperziebonen met rijst en kip-kerrie
Heb geen link bewaard daar vanquote:
Maar hij hoeft niet te zittenquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:27 schreef Zosk het volgende:
Messi krijgt 21 maanden gevangenisstraf van rechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |