Zo was het bij mij ook ongeveer.quote:Op woensdag 6 juli 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond FIFA spelen met een toetsenbord irritant dus zette ik die wedstrijd aan zonder dat er iemand speelde en ging ik het kijken![]()
Ik speelde soms op de oude gameboy van mijn broer en zus maar vond daar geen reet aan eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2016 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was ook Hobie met muziek ofzoiets. Ook al zo'n topshow.
Helaas had ik Putt Putt niet en ook geen Freddi Fish
Ik mocht helaas ook geen gameboy want ja, godslastering uiteraard.
Met die neppe namen ookquote:Op woensdag 6 juli 2016 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo was het bij mij ook ongeveer.
Dan liet ik Nederland tegen Bahrein spelen en zette ik bij Bahrein de keeper in de spits enzo en zelfs dan verloor Nederland. Dat was geen gouden generatie van Oranje.
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 6 juli 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
Hadden jullie ook Vakantie racer datje met caravan naar Zuid-Frankrijk moest racen om een vakantie te winnen?
quote:
Daar ben ik echt slecht inquote:Op woensdag 6 juli 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Altijd Bubble Trouble spelen op spele.nl
Genotsspel
Op de basisschool was er ergens een computer waar zo'n spelletje opzat waarbij je met een balletje blokjes moet afbreken en dat je onderaan je scherm zo'n balkje op hebt waar het balletje op stuitert. Daar stonden we nou echt versteld van.quote:Op woensdag 6 juli 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speelde soms op de oude gameboy van mijn broer en zus maar vond daar geen reet aan eigenlijk.
Freddy Fish god. Wij gingen ook allemaal spelletjes spelen tijdens de groep 8 musical, en sommige kwamen te laat op omdat ze het wilde uitspelen. Genot.
ohja dit ken ikquote:Op woensdag 6 juli 2016 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de basisschool was er ergens een computer waar zo'n spelletje opzat waarbij je met een balletje blokjes moet afbreken en dat je onderaan je scherm zo'n balkje op hebt waar het balletje op stuitert. Daar stonden we nou echt versteld van.
Ik was er best goed in.quote:
Huhquote:Op woensdag 6 juli 2016 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de basisschool was er ergens een computer waar zo'n spelletje opzat waarbij je met een balletje blokjes moet afbreken en dat je onderaan je scherm zo'n balkje op hebt waar het balletje op stuitert. Daar stonden we nou echt versteld van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |