Zo zijn er wel meer.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo ben ik niet. ik strooi enkel met namen en termen maar ga nooit ergens op in, dat ben ik wel
Ik droomde dan dat ik in de nacht mijn kamerdeur opendeed en ik de Plaaggeest op de gang zag. Dan wilde ik de deur dichtslaan en weer terug. Je lichqam verstijft en je kan dan nergens heen en daar is het leed.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De lach van de Plaaggeest is geniaal
marcodej ben jij datquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mocht eerst ook geen cds hebben en we hadden eerst ook geen computer #struggles
ik dat even dat je gay wasquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:55 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga denk ik uit de kast komen als fokker tegen mijn directe omgeving
Buitenlandse woorden, buitenlandse gebruiken. Je zag daar wat van, niks mis mee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De menukaart van de snackbar uit je hoofd kennen ja
Wij wel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mocht eerst ook geen cds hebben en we hadden eerst ook geen computer #struggles
Woonde je in een gereformeerd dorp ofzo :squote:Op woensdag 6 juli 2016 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is niet helemaal waar, ik mocht wel een cd hebben van kinderen voor kinderen, niet van popmuziek.
Dat is Keet. Googel erop met Bassie und Adriaan. Heeft ze een of andere film mee gemaakt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is dit voor lied Stijn?
Zou dat meisje wel raken trouwens
Ja leukquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik moet over 5 uurtjes eruit, dus ik ga naar bed
wel nog even goedkoop scoren hier met herman finkers natuurlijk
„De dood?”, zei een zanger aan dezelfde tafel gezeten. „Die bestaat wat mij betreft niet.” „En mijn dood”, zei naast hem een schrijver die nooit twijfelt, „moet eerst maar eens wetenschappelijk worden bewezen.”
Ik was verbijsterd. Hoe kun je nu zó je trouwste vriend verloochenen? Je vrouw kan je verlaten, je kameraad kan je verraden, maar de dood heeft nog nooit iemand vergeten of verlaten. Denk daarom niet té onaardig over de dood, hijzelf is zo kwaad nog niet. Hij is een gevoelig jongetje dat houdt van dansen en van kunst. Hij is je uiteindelijke minnaar, die het laatste bed met je deelt. Soms is hij in zijn liefkozingen wat onbeholpen en daardoor onbedoeld wreed. Vooral wanneer iemand zó prachtig is dat de dood zich niet meer kan beheersen en te vroeg komt. Maar hij heeft dat niet zo gewild en lijdt zelf ook. Hij lijdt zelf ook. Ga daarom stijlvol met hem om. Als je losjes met hem danst, verandert elke dag in kunst.
Wel een toffe gast ontmoet in Breda nummer gegeven. Nu vraagt hij telkens of ik bij hem film wil kijken.quote:
Volgens mij kregen wij een computer toen ik 8 was. Kon ik gelijk Hobie (GGMM vindt dit leuk) in de dierentuin spelen en RedCat.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij wel.
Had ik altijd zo'n spel met een hondje en moest je botjes verzamelen.
quote:
Ik was altijd bang dat zo'n grote reus uit de GVR mij kwam halen, dus ik ging me verstoppen op mijn kamer in de nacht.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik droomde dan dat ik in de nacht mijn kamerdeur opendeed en ik de Plaaggeest op de gang zag. Dan wilde ik de deur dichtslaan en weer terug. Je lichqam verstijft en je kan dan nergens heen en daar is het leed.
Klinkt primaquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel een toffe gast ontmoet in Breda nummer gegeven. Nu vraagt hij telkens of ik bij hem film wil kijken.
Nou eigenlijk wel :s :Squote:Op woensdag 6 juli 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Woonde je in een gereformeerd dorp ofzo :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |