De Verdwenen Kroonquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:53 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond het altijd zo eng dat ze in dat kasteel zaten door die struiken naar binnen
Piemelquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
bedoel je deze jimmy?
https://nl.linkedin.com/in/madocschoppenhauer
ben niet bekend met zijn ideeën
Ik droomde altijd over de Plaaggeest.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:53 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond het altijd zo eng dat ze in dat kasteel zaten door die struiken naar binnen
Dat mensen geen Shin Chan mochten kijken snap ik, maar geen Bassie en Adriaan mogen kijken snap ik niks vanquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb ik al eens gezegd dat ik van mijn ouders geen Bassie en Adriaan mocht kijken?
Ze vonden het "de verdomming van de Nederlandse televisie".quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mensen geen Shin Chan mochten kijken snap ik, maar geen Bassie en Adriaan mogen kijken snap ik niks van
Te hoog niveau is voor jou niet goed, ha ha ha.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb ik al eens gezegd dat ik van mijn ouders geen Bassie en Adriaan mocht kijken?
De lach van de Plaaggeest is geniaalquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik droomde altijd over de Plaaggeest.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze vonden het "de verdomming van de Nederlandse televisie".
Koddig dat je zo veel waarde hecht aan een tikfoutje, blij dat je me op een onvolkomenheid kan betrappen zeker?quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel jammer dat je de naam van uns arthur niet goed kan schrijven
Wat keek je als kind wel dan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op basis van die tikfout? Doe maar hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nu neig ik om de discussie niet aan te gaan en je gelijk aan te vallen op je zogenaamde intelligentie
Alle dingen op FoxKids en Cartoon Network, dat mocht wel.quote:
De menukaart van de snackbar uit je hoofd kennen jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je leerde er juist veel van als kind.
ik ben momenteel een mailtje met gyazo afbeelding aan het opstellen voor de copyshopquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Koddig dat je zo veel waarde hecht aan een tikfoutje, blij dat je me op een onvolkomenheid kan betrappen zeker?
quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben momenteel een mailtje met gyazo afbeelding aan het opstellen voor de copyshop
Mensonterend zeker?quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mocht eerst ook geen cds hebben en we hadden eerst ook geen computer #strugglesquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je leerde er juist veel van als kind.
zo ben ik niet. ik strooi enkel met namen en termen maar ga nooit ergens op in, dat ben ik welquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Op basis van die tikfout? Doe maar hoor.
Misschien Arie Boomsma bellenquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:55 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga denk ik uit de kast komen als fokker tegen mijn directe omgeving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |