We kunnen ook naar Kokomo, &zo, newscafe club?quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je begint wel opvallend vaak over de negende cirkel maar vooruit!
https://www.spoordeelwink(...)als/product/superdalquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groningen is mij te ver, zeker zonder studenten ov
Ik ken iemand persoonlijk die gestorven is door elke dag wisky te drinkenquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ironisch genoeg was ik ook 5 kilo lichter toen ik stopte met het drinken van wicky en taksi en weet ik veel wat.
Wat zijn dat walgelijke drankjes zeg.
Ja als je vrijwillig je tanden eruit wil zien vliegen moet je dat drinken ja. Vooral taksi.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ironisch genoeg was ik ook 5 kilo lichter toen ik stopte met het drinken van wicky en taksi en weet ik veel wat.
Wat zijn dat walgelijke drankjes zeg.
Ja iddquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gatverdamme mierzoete troep
Dat ik dat vroeger weg kreeg man man man
Doe maar Utrecht meetquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
https://www.spoordeelwink(...)als/product/superdal
succes
soww, wanneer gaan we daten?quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is nooit een excuus om niet naar Groningen te gaan
Kokomogodquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We kunnen ook naar Kokomo, &zo, newscafe club?
Nooit een gaatje gehad terwijl ik zeer veel suiker consumeerde.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je vrijwillig je tanden eruit wil zien vliegen moet je dat drinken ja. Vooral taksi.
Kom jij dan ookquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is nooit een excuus om niet naar Groningen te gaan
quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ken iemand persoonlijk die gestorven is door elke dag wisky te drinken
twitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
We gaan wel naar gure plekken zoals het kasteel en snow valley en dan afterparty in de rits met oude homo'squote:Op woensdag 6 juli 2016 01:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We kunnen ook naar Kokomo, &zo, newscafe club?
Wat is dat voor rare moderne variant?quote:
Ja maar whisky > effect op iig lever.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ken iemand persoonlijk die gestorven is door elke dag wisky te drinken
Wel echt zo`n drankje wat je ook veel te snel weg driknktquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nooit een gaatje gehad terwijl ik zeer veel suiker consumeerde.
Ah bah taksi
Dat dan weer niet, had altijd pakjes en soms van die fruit shootflesjes. Walgelijk was datquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of zo'n kleverige beker drinken met zo'n dop dat je hele handen plakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |