liefquote:
Ze heeft net verklaard niet meer op lange mannen te vallen dus misschien valt er wat te regelenquote:
alsof jij zo'n zwaargewicht bentquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben bang dat ik je botjes dan breek
Ik welquote:
Ik kan ook gezellig doenquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat willen we graag zo houden, dus ga maar naar fok.be
Jongen waar ik vanaf eerste middelbare goed contact mee heb gehad heeft mij uitgenodigd voor zijn terugkomstfeestje. Er komen echt alleen dierbaren van hem en ik kan daar niemand. Nou. Dit is voor mij wel een dingetje hoor..quote:
Ik ben bang dat we onze kinderen nooit goed kunnen voeden, dus laten we het maar overslaan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze heeft net verklaard niet meer op lange mannen te vallen dus misschien valt er wat te regelen
ja dat weten wequote:
Ik ben helemaal geen pyromaan :squote:Op woensdag 6 juli 2016 01:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat als jullie zouden meeten ze in vuur en vlam is
Idd, ze zouden echt zwaar bipolair wordenquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we onze kinderen nooit goed kunnen voeden, dus laten we het maar overslaan.
Hij had toch ook altidj filmpjes? Dat hij naar de supermarkt ging enzoquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat weten we
in ieder geval
de oude garde
Ik heb ook niet bepaald een gezond dieet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondanks een dieet van louter donuts en brownies is opso verrassend slank ja
Oeh donutsquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondanks een dieet van louter donuts en brownies is opso verrassend slank ja
Grapjasquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jullie lijken me echt zo'n groepje dat nederlandstalige muziek luistert
zou wel kunnen jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had toch ook altidj filmpjes? Dat hij naar de supermarkt ging enzo
niks mis mee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Idd, ze zouden echt zwaar bipolair worden
Zeg tegen hem dat je je daar ongemakkelijk bij voelt en dat je liever eens met z'n tweeën een biertje drinkt om bij te praten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jongen waar ik vanaf eerste middelbare goed contact mee heb gehad heeft mij uitgenodigd voor zijn terugkomstfeestje. Er komen echt alleen dierbaren van hem en ik kan daar niemand. Nou. Dit is voor mij wel een dingetje hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |