Ik hoop dat de auto geen beschadiging opgelopen heeft.quote:Jongen botst met scooter op auto
Ja, wie hou ik voor de gekquote:
Doe.quote:
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doe.
Vroeger was ik altijd een vroege vogel. 06:00/07:00 wakker zowel doordeweeks als in het weekend was standaard voor mij. Tijden veranderen
Ik word iedere dag een uur tot anderhalf uur na de wekker pas wakker, krijg amper iets mee van het snoozen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wie hou ik voor de gekkan het zelf ook nog niet eigenlijk...
waar is het mis gegaan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doe.
Vroeger was ik altijd een vroege vogel. 06:00/07:00 wakker zowel doordeweeks als in het weekend was standaard voor mij. Tijden veranderen
Is goed, slapen we daar of hier?quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doe.
He?quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik word iedere dag een uur tot anderhalf uur na de wekker pas wakker, krijg amper iets mee van het snoozen.
Ik ben tot mijn 18e wakker gemaakt omdat ik anders nooit op tijd op school kwam.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is goed, slapen we daar of hier?
Ik had dat ook tot na mijn middelbare school
Dudequote:Op woensdag 6 juli 2016 09:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben tot mijn 18e wakker gemaakt omdat ik anders nooit op tijd op school kwam.
Ik snooze minstens 9 keer per apparaat (normale wekker en telefoon).quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
He?![]()
Mijn wekker gaat, ik snooze 3x en ga in mijn onderbroek naar werk.
Geen idee jongen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom duurt het zo lang voor er weer een aanslag gepleegd wordt in Europa?
Nee die wil je toch niet snoozen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je ook een snooze functie op je vibrator?
haha ja best welquote:
Dan voel ik me echt een nietsnutquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik snooze minstens 9 keer per apparaat (normale wekker en telefoon).
Zeer zeker.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slapende cellen komt wel tot zijn recht zo.
Ik kan gewoon niet vroeg opstaan. Heb al zo vaak een afspraak verzet of afgezegd omdat ik verder wilde slapen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doe.
Ik vind het gewoon té lekker om weer in slaap te vallen na de wekker.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha ja best wel
[..]
Dan voel ik me echt een nietsnutzo vaak snoozen. Is kut eigenlijk, ook verslavend ofzo
Je bent zelf een snoesquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:10 schreef Zosk het volgende:
En ik vind snoozen juist zo fijn dus wil het graag wél meemaken.
fijn is dat he?quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben tot mijn 18e wakker gemaakt omdat ik anders nooit op tijd op school kwam.
Klopt inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap wel dat je bleef liggen dan.
Ja, wie nietquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon té lekker om weer in slaap te vallen na de wekker.
snoeshaan jaquote:
Haha ik vond het wel fijn maar mijn ouders niet inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fijn is dat he?
ik wekker stond zo hard dat mijn ouders er wakker van werden en die maakten mij dan weer wakker
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wie nietmeest heerlijke wat er is. Echt 10x lekkerder dan in het weekend echt uitslapen
Heerlijk inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wie nietmeest heerlijke wat er is. Echt 10x lekkerder dan in het weekend echt uitslapen
Ah is dat de REMquote:
Voor mij is dit (9:15) ook al vroegquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet vroeg opstaan. Heb al zo vaak een afspraak verzet of afgezegd omdat ik verder wilde slapen.
Zonde om al om 6 uur op te staan. Duurt de dag te lang.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:15 schreef Catkiller het volgende:
Mensen die zich laten martelen door wekkers.Gewoon wakker worden wanneer je lichaam het aangeeft en zien waar de dag je brengt.
Werklozenquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:15 schreef Catkiller het volgende:
Mensen die zich laten martelen door wekkers.Gewoon wakker worden wanneer je lichaam het aangeeft en zien waar de dag je brengt.
Voor mij niet op werkdagen moet ik er om 06.30 uit. Maar ik moet nog zoveel doen vandaag dus ik lig al niet lekker meerquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Voor mij is dit (9:15) ook al vroeg
Ligt eraan, als je 18.00 's avonds opstaat..quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zonde om al om 6 uur op te staan. Duurt de dag te lang.
Jaquote:
Moequote:Op woensdag 6 juli 2016 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Africa, hoe gaat het met je?
Sommige mensen moeten gewoon werken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:15 schreef Catkiller het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |