abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 juli 2016 @ 10:12:55 #251
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163661267
Wat fijn Jagar!

Ik liet Melba altijd tussen twee dingen kiezen, tegenwoordig wijst hij gewoon zelf aan in de kast en koelkast. soms een paar keer zoet, soms een paar keer hartig achter elkaar. pindakaas reken ik als hartig overigens maar dat zal jouwes niet eten :+
Kwak
pi_163661405
Ik laat mini ook kiezen (jong als ze is) Met al het eten eigenlijk.. Ze lust alles, maar heeft wel duidelijk voorkeuren. Zo heeft ze duidelijk verkering met O+ peer O+

Wat fijn Jagar! *O*

Ik laat mini's haar groeien zoals 't groeit. Net haar kan altijd nog :D
pi_163661457
Ik probeer eerst altijd brood met halvarine en pas als hij aangeeft dat er iets op moet, pak ik beleg. 'S ochtends eet hij dan meestal appelstroop, soms pindakaas (en nu even hazelnootpasta omdat we dit moesten testen van de kinderarts), 's middags probeer ik dan hartig (het zoete beleg staat dan in de kast), maar als hij dat niet eet en appelstroop wel, so be it.
Maar de mijne eet in het algemeen geen hele boterham per maaltijd.
  maandag 11 juli 2016 @ 10:34:46 #254
409579 LuDann
All the way
pi_163661546
Pindakaas eet ze inderdaad niet, en ik voel een beetje terughoudendheid bij het uitproberen van andere notenpasta's. Misschien toch maar eens wat mee experimenteren.

Het was helemaal niet in me opgekomen om Wolk te laten kiezen, ik weet niet of ze dat al kan. Hoe doe je dat dan, je zet het voor haar neer en dan kijk je waar ze naar wijst?
  maandag 11 juli 2016 @ 10:36:07 #255
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163661567
Ja, of waar ze het meest blij naar kijkt, als ze (nog) niet wijst ;)
pi_163661578
2 hele boterhammen, LuDann? Eet ze alles daarvan? Ik ben soms bang dat T echt weinig eet, hij speelt vooral met z'n eten. Het enige wat hij echt lekker vindt zijn courgettes en nectarines.

Ik had mijn moeder aan de telefoon, en die riep weer dat T toch echt een papfles nodig had voordat hij gaat slapen, zodat hij dan doorslaapt. En ik belde haar om te jubelen dat hj in z'n eigen bedje zonder borst slaapt. Heerlijk, hoe gelijk het volgende punt aangedragen werd..
pi_163661636
Jagar, alle kindjes eten zo anders :) Ik ken een meisje van twee wat net zoveel eet als mijn mini. En volgens mij is ela's grote N ook pas laat gaan eten. Food under one is just for fun ;)

En kiezen gaat hier zoals ela zegt. Ik houd twee dingen voor. Bij haar keuze krijgt ze ogen als schoteltjes en gaat ze wiebelen :D
pi_163661670
Nou, dan doe ik even een extra *O* *O* voor T, Jagar! Stapje voor stapje, en al een fijne voor jou. Laat maar praten.
pi_163661675
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:41 schreef Bloesem. het volgende:
Jagar, alle kindjes eten zo anders :) Ik ken een meisje van twee wat net zoveel eet als mijn mini. En volgens mij is ela's grote N ook pas laat gaan eten. Food under one is just for fun ;)

En kiezen gaat hier zoals ela zegt. Ik houd twee dingen voor. Bij haar keuze krijgt ze ogen als schoteltjes en gaat ze wiebelen :D
rationeel weet ik dat, inderdaad. Emotioneel kan ik me er soms zorgen over maken. Ach ja, het is een lekkere speklap, dus wat dat betreft.
  maandag 11 juli 2016 @ 10:44:53 #260
409579 LuDann
All the way
pi_163661689
Ze wijst wel, naar alles en iedereen. Misschien niet perse alleen naar wat ze wil hebben. :P

Maar goed, maar eens proberen dan. Hoewel ik verwacht dat ze alleen maar zoetigheid kiest, maar dat gaan we zien. :Y

Jagar: ze eet soms 2 hele boterhammen op, soms laat ze de korstjes liggen en soms is het 1 tot anderhalve boterham. Het wisselt een beetje. Ze is best mini op de groeicurve, dus mag best behoorlijk wat verstouwen van mij.
pi_163661709
wat goed, ludann. Ben benieuwd of ze voor de zoetigheid kiest!

En hupje, :*
  maandag 11 juli 2016 @ 10:56:30 #262
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163661913
Met Lucas met elf maanden voor t eerst naar de kapper geweest want veeeeel en lang haar. Hij begon op mijn schoonvader te lijken en dat wilde ik pertinent niet :+

En broodbeleg laat ik Lucas kiezen (weet niet meer wanneer we daarmee gestart zijn, was wel al ouder dan een jaar) en dat is altijd zoet idd. Maar omdat hij niet groot is en al belabberd eet ben ik blij met alles dat erin gaat. Ik wil wel proberen te introduceren dat hij 1 hartige boterham moet eten maar op dit moment eet hij zo slecht dat dit niet het juiste moment is.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163662808
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:41 schreef Bloesem. het volgende:
Jagar, alle kindjes eten zo anders :) Ik ken een meisje van twee wat net zoveel eet als mijn mini. En volgens mij is ela's grote N ook pas laat gaan eten. Food under one is just for fun ;)

En kiezen gaat hier zoals ela zegt. Ik houd twee dingen voor. Bij haar keuze krijgt ze ogen als schoteltjes en gaat ze wiebelen :D
Hihi, ik was laatst gaan shoppen voor babykleertjes met Willem in de wagen. Ik hield ook allemaal kleertjes voor z'n neus en bij een mooi roze bloesje (wel heel stoer hoor) kreeg hij inderdaad grote ogen en ging hij heel blij lachen, wiebelen en wilde hij het per se pakken. Het zit vast alleen in mijn hoofd, maar hij heeft z'n eigen kleding gekozen! :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Adrian4 op 11-07-2016 11:48:30 ]
pi_163662891
Ow en Willem eet ook nog niet zoveel hoor Jager. Boterhammen en fruit gaat goed, maar avondeten is vaak 3 hapjes maar en dan is het genoeg / niet lekker. Ik kan me daar ook wel een beetje druk over maken eerlijk gezegd. Maar rationeel gezien weet ik ook wel dat er niets aan de hand is.
pi_163663109
Superfijn dat de dutjes bij T. goed gaan Jagar!!! & ook een goede nacht voor LuDann, fijn!
Ik weet even ook niet hoe ik het goed moet aanpakken bij de slaapjes van L. Ze heeft haar dutjes tot nu toe altijd in de kinderwagenbak gedaan, maar sinds kort past ze er niet meer in en klimt ze eruit... We zijn dus over op de wandelwagen (helemaal plat) & daar slaapt ze ook prima in, maar dat lijkt me niet zo goed voor haar rug/nek. Eigenlijk zou ik haar dus liever in haar bedje gaan leggen, maar weet niet echt hoe.. Straks geprobeerd maar ze wil dan niet blijven liggen.. & savonds leggen we haar ook slapend in bed omdat ze anders gaat staan...

Wat betreft brood.. ik doe nu meestal roomboter als beleg en dat eet ze ook graag! Nog geen andere dingen uitgetest!

Het klussen gaat gelukkig wel goed! Hopelijk eind deze maand verhuizen :)!
pi_163663121


[ Bericht 100% gewijzigd door Vieve6 op 11-07-2016 12:07:44 ]
  maandag 11 juli 2016 @ 12:33:41 #267
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163663598
Vieve, ik denk dat het een kwestie van oefenen is. Die van ons sliep op de opvang altijd in de bak, en in bed lukte de eerste maanden nadat de bak te klein was echt niet. Ze probeerden bed wel altijd eerst, maar daarna toch maar in de kinderwagen. Beter iets van slaap dan helemaal geen slaap. Nu slaapt hij daar meestal wel in bed.
Thuis gaat hij ook vaak eerst zitten en staan en ronddraaien. Meestal leg ik 'm na 5 minuten of bij echt piepen neer, om duidelijk te maken dat het slaaptijd is. Soms moet ik dit een aantal keer herhalen, maar tegenwoordig geeft hij snel op. Soms leg ik even een hand op z'n rug. Niet met weerstand, maar wel als een soort: blijf maar liggen.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  maandag 11 juli 2016 @ 13:14:27 #268
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163664559
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:47 schreef Adrian4 het volgende:
Ow en Willem eet ook nog niet zoveel hoor Jager. Boterhammen en fruit gaat goed, maar avondeten is vaak 3 hapjes maar en dan is het genoeg / niet lekker. Ik kan me daar ook wel een beetje druk over maken eerlijk gezegd. Maar rationeel gezien weet ik ook wel dat er niets aan de hand is.
Mijn 2 jarige eet ook maar drie hapjes avondeten en dan proberen we er nog maar brood in te krijgen. Groeien doet hij toch wel :') Dus niet druk maken ;) Ik heb me ook ontzettend druk gemaakt maar het verandert niks aan het eetpatroon van je kind.

Hier eerste dag alleen met baby en peuter! Net baby in draagdoek gedaan en met Lucas naar de speeltuin gelopen, ging best goed alweer. En frummel slaapt lekker, nog steeds O+

Beetje babyspam nog maar O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 30% gewijzigd door Chanty op 11-07-2016 13:21:31 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 11 juli 2016 @ 13:30:38 #269
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163664933
Lief chanty! En ik vind dat je echt heel duidelijk kan zien dat ze broer en zusje zijn van elkaar!
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  maandag 11 juli 2016 @ 13:31:47 #270
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163664968
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:41 schreef Bloesem. het volgende:
Jagar, alle kindjes eten zo anders :) Ik ken een meisje van twee wat net zoveel eet als mijn mini. En volgens mij is ela's grote N ook pas laat gaan eten. Food under one is just for fun ;)

En kiezen gaat hier zoals ela zegt. Ik houd twee dingen voor. Bij haar keuze krijgt ze ogen als schoteltjes en gaat ze wiebelen :D
Klopt, we hebben sowieso in het eerste jaar aangehouden dat borstvoeding de primaire voeding is en dat bijvoeding spelenderwijs wordt geīntroduceerd. Er lag het eerste jaar dus sowieso geen nadruk op bijvoeding als maaltijd hier thuis. We boden van alles aan en dan kon ze dat rustig op eigen tempo ontdekken. In het tweede jaar hebben we dit gewoon voortgezet en we merkten toen vanzelf steeds meer waar ze behoefte aan had, wat ze lekker vindt en ze ging ook iets meer eten, maar heeft toen ook nog veel borstvoeding erbij gedronken.

Toen ze wat groter werd (anderhalf zoiets), hebben we een learning tower gemaakt van een ikea krukje en kon ze ook meekijken met eten klaarmaken. We kwamen er hier al vlug achter dat onze dame niet van gestoomde/gekookte/gebakken groentes houdt, maar veel liever rauw eet. Ze eet tegenwoordig het grootste gedeelte van haar maaltijd dus al tijdens het koken. Ze eet ook 'gekke' dingen rauw, zoals sperziebonen (dat zijn echt 1 van d'r lievelings) en prei, ui, champignons, aardappel. (Aardappel lust ze overigens in alle vormen, van rauw tot gebakken, gekookt, gefrituurd, gepoft..) En nootjes, van walnoot tot hazelnoot, toen ze heel klein was al was ze dol op nootjes en nog steeds! Ook opvallend dat ze veel liever dus een rauwe sperzieboon eet dan bijv. koekjes, mijn oma haalt dus speciaal sperzieboontjes als we langskomen omdat ze haar daar een veel groter plezier mee doet! :D ;)
Peuter hier is ook nooit een grote liefhebber (geweest) van brood. Lang wilde ze helemaal geen brood en sindskort wil ze heel soms een boterham met roomboter en hagelslag.

Wat hier wel geapprecieerd wordt zijn smoothies, rijst, havermoutpapjes, gebakken ei.
We doen ook veel aan monkeyplatters, bordjes met van alles erop en dan kan ze zelf kiezen wat ze graag wil eten en wanneer. Soms eet ze ze binnen no-time leeg en soms gedurende een hele dag. We vullen tussendoor ook aan of eten zelf wat mee.

Dat is sowieso ook 1 van de key dingen, samen eten. Om te proeven en te wennen als ze klein zijn, samen van 1 bordje eten is dan het allerleukst. En proeven van papa en mama's bord/lepel!
En dus tijdens het klaarmaken samen al wat proeven.
Ik merk dat hier ook nog steeds, dat ze veel liever iets van ons bord proeft dan van een eigen bord. Wij hebben ook al heel vlug geīntroduceerd dat we, als zij erbij is, alleen dingen eten die zij ook mag/kan eten, zodat we daarin gelijkwaardig zijn met haar. Als we zelf iets willen eten wat we nog niet geschikt vinden voor haar, dan eten we dat als zij er niet bij is/in bed ligt bijv.
En we maken heel veel zelf zodat we weten wat ze binnenkrijgt. (Ze lust ook nauwelijks fabrieksmatig voedsel, dat laat ze staan.)

Anyway, onze dame is geen grote eter, maar de dingen die ze eet zijn wel erg voedzaam (we eten alles bio en zoveel mogelijk zelfgemaakt dus). En ze groeit goed. ;) Ik ben ook blij met onze aanpak omdat we merken dat ze echt heel goed naar haar lichaam kan luisteren wat betreft eten. We hebben er ook nooit moeilijk over gedaan als ze een periode heel weinig eet, of alleen bepaalde fruit wil eten en verder niets of zo.
  maandag 11 juli 2016 @ 13:36:51 #271
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163665088
(Ik ben altijd zo lang van stof, sorry! :P )

Verder gaat het hier hartstikke goed, we hebben een superzoet jongetje <3 Hij slaapt goed, eet/drinkt goed, is blij en vrolijk als ie tussendoor even wakker is, nauwelijks krampjes.
Het grootste gedeelte van de dag ligt ie bij mij, zit ie bij mijn lief of mij in de draagdoek of ligt ie aan de borst, hij heeft ook weinig te klagen dus! ;)
's Nachts ligt ie tussen mij en mijn lief in en drinkt ie soms een slokje in z'n slaap.
En sinds een paar dagen laat ik hem dan 's ochtends na een voeding (en evt. douche/badje) lekker in bed liggen en slaapt ie daar een poos, mag ie daarna weer aan de borst en in de draagdoek.

Handig dat mijn lief (ook) thuis werkt en de baby dus vaak in de doek doet en gewoon kan gaan zitten werken.

Kortom, baby heeft het naar z'n zin en we hebben ook ruimte om met grote zus dingetjes te doen, wij blijken zowaar best goede ouders momenteel ^O^
  maandag 11 juli 2016 @ 13:39:52 #272
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_163665170
Hier is peuter ook een kieskeurige eter, van het type brood is goed, avondeten met een P is goed, en groenten zijn evil. Hij houdt wel heel erg van fruit en rauwkost, dus dat eet ie veel ^O^

Ik kan me niet zo goed herinneren wanneer J echt met ons mee ging eten 's avond's, volgens mij rond anderhalf pas echt goed. Daarvoor was het een mix van potjes, gepureerd of niks. Dat laatste gebeurt nu ook nog regelmatig, geen honger heeft meneer dan, en gezien ie weet dat er niks anders komt, en daar ook niet om vraagt, geloof ik dus ook echt dat ie dan geen honger heeft. Hij moet wel altijd 1 hapje proeven van de verschillende dingen op zijn bord.

F is ook gek op brood, en melk, en alles wat meneer Olvarit maakt :+ :@ Wat mama met veel liefde maakt daarentegen is evil. We gaan echter wel steeds meer aanbieden, en laatst was courgettesoep een groot succes bij beide heren (groene soep, want dat is J's lievelingskleur).

Ik maak me iig niet druk, meneertje groeit goed, te snel naar mijn zin, nu kan ie al zn leuke shirtjes en broekjes veel te kort aan }:| maat 74 wordt echt te klein :X
  maandag 11 juli 2016 @ 13:43:09 #273
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_163665265
Ela, dat klinkt heel fijn O+ Jullie lijken me toffe ouders voor N en J om te hebben!

En Jäger, wat fijn ^O^

Ik ben hier echt wel aan het eind van mn Latijn (schooljaar). Toe aan vakantie, en meer slaap, dat zou ook fijn zijn... Ben dus wel eens een leukere mama geweest denk ik.
pi_163665327
Hier ook een baby die de voorkeur heeft voor olvarit versus mijn zelfgemaakte hapjes.
Ik heb de strijd opgegeven; hij krijgt nu vaak eerst olvarit en daarna nog wat in het vuistje om
met ons mee te eten, zo leert 'ie dat toch ook.

Overigens wil mijn 8 maander nog absoluut niet op zn buik liggen. Hij rolt dan meteen terug. Hij rolt ook van rug naar zij maar niet verder. Moet ik daar iets mee? Kruipen en lopen lijken nog helemaal ver weg; als ik dan soms filmpjes / verhalen van jullie zie maak ik me een beetje zorgen :@
  maandag 11 juli 2016 @ 13:48:47 #275
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_163665397
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 13:45 schreef silliegirl het volgende:
Hier ook een baby die de voorkeur heeft voor olvarit versus mijn zelfgemaakte hapjes.
Ik heb de strijd opgegeven; hij krijgt nu vaak eerst olvarit en daarna nog wat in het vuistje om
met ons mee te eten, zo leert 'ie dat toch ook.

Overigens wil mijn 8 maander nog absoluut niet op zn buik liggen. Hij rolt dan meteen terug. Hij rolt ook van rug naar zij maar niet verder. Moet ik daar iets mee? Kruipen en lopen lijken nog helemaal ver weg; als ik dan soms filmpjes / verhalen van jullie zie maak ik me een beetje zorgen :@
Sillie, ik zou t nog even afwachten. J was ook laat, die rolde met 8 maanden net, en begon pas met tijgeren met 11 maanden. Is uiteindelijk allemaal goedgekomen, hij is gewoon van t type "ik doe t pas als ik zeker weet dat ik t kan". Heb je met 9 mnd een afspraak op t cb? Tot die tijd zou ik niks geks doen, alleen misschien stimuleren met speeltjes net buiten bereik etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door mousemicky op 11-07-2016 14:04:43 ]
pi_163665565
Oh Chanty O+

En Ela dat klinkt blij. Wat fijn dat je zo aan het genieten bent.
pi_163665566
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 13:48 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Sillie, ik zou t nog even afwachten. Je was ook laat, die rolde met 8 maanden net, en begon pas met tijgeren met 11 maanden. Is uiteindelijk allemaal goedgekomen, hij is gewoon van t type "ik doe t pas als ik zeker weet dat ik t kan". Heb je met 9 mnd een afspraak op t cb? Tot die tijd zou ik niks geks doen, alleen misschien stimuleren met speeltjes net buiten bereik etc.
Nahjah die van mij rolt al maanden van buik naar rut, maar andersom, ho maar. Nahjah, ik moet inderdaad over een maand naar het cb, dus ik wacht het nog maar even af tot dan..

Speeltjes net buiten bereik kan ie liggend op zn rug bijkomen op een of andere manier, dus dat werkt niet echt :')
pi_163665683
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 13:36 schreef elamanilo het volgende:
wij blijken zowaar best goede ouders momenteel ^O^
Twijfelde je daar aan dan :D ? Eerlijk waar - ik benijd altijd de rust en Zen waarmee je praat over je baby zoveel bij je houden en BV geven en samen slapen. Vind ik zo knap. Het kan mij echt benauwen wanneer baby veel aan mij plakt. Dat een ander dan zo kalm en relaxed blijft vind ik bewonderenswaardig. Ik zou zo graag willen dat ik zo was, maar zo ben ik niet.
pi_163665806
Mijn babyTas doet iets wonderlijks met z'n ritme.. Hij krijgt op verzoek, dus ik geef geen fles als hij er niet om vraagt. Helemaal prima. Hij drinkt meestal rond 21:00 - 00:00 - 03:00 en dan pas weer rond 10:30 :? Hij kan dus blijkbaar best een hele tijd tussen voedingen laten. Alleen wel op wonderlijke tijdstippen :') . Bij Annie is het ons nooit gelukt om te 'schuiven' met voedingen, die bleef gewoon komen wanneer zij wilde. Prima hoor, maar hebben jullie nog tips om dit een klein-klein-klein beetje te tweaken, dat hij misschien bijv. 21:00 - 00:00 - 06:00 o.i.d. gaat doen :+ ?

Ohja en na de PearParty van vorige week hadden we vanmorgen WorteltjesWaanzin :9 Hij vond het zo lekker dat hij zo keek toen het op was:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163666395
Hahaha razz, wat een mimiek!
  maandag 11 juli 2016 @ 14:48:54 #281
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163666643
Hahaha geniaal gezicht! Helaas geen tips verder.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 11 juli 2016 @ 14:49:34 #282
171422 LadyBlack
paint it black
pi_163666657
Tas :D O+
pi_163666793
Hoihoi!

Ik kom niet aan bijlezen toe.

In het kort hoe het hier gaat. Onze baby is in de ochtend een heel tevreden en gezellige baby. Ze heel veel lachreflexen, te lief! Ergens tussen 15 en 17 uur beginnen de krampjes, of het ongemak. Vanaf dan laat ze zich niet meer even wegleggen, tot een uur of 19. Op zich niet zo erg, maar koken met kleine baby in de doek vind ik niet zo fijn. En als ze er ook nog een pink bij wil :') (of speen die ik nog moet vasthouden), dan lukt dat al helemaal niet. Dus dat is echt wel even zoeken nog, zeker omdat het eigenlijk ook spitsuur is met de rest van het gezin. Iedereen moet zijn verhaal kwijt. Deze week kan en ga ik in de ochtenden vast koken, volgende week ook nog, en dan begint de vakantie en dan zien we wel weer verder.

Gelukkig hervindt ze meestal op tijd haar rust, zodat ik wel de bedrituelen met de oudsten kan doen (voorlezen ed). Dan geef ik haar rond 21 uur haar laatste dagvoeding en maak ik ons klaar om naar bed te gaan. En 's nachts is ze tot nu toe echt de ideale baby. Slapen, smakgeluidjes maken, drinken en weer verder tukken tot zeker een uur of 6 a 7 in de ochtend :o O+ . Dus ik kan goed bijtanken, heerlijk!

Oh en overdag drinkt ze vaak wel om de 1,5 uur, maar s nachts laat ze er zo 3 of soms zelfs 4 uur tussen. Als ze me te snel weer komt voor een voeding (en ik mijn tepels nog even rust wil gunnen :+) , leg ik haar gewoon weer aan dezelfde borst aan. Geen idee of dat slim is, maar ze lijkt het prima te vinden. :P
pi_163666826
Razz, die voeding van 3:00 uur steeds minder schepjes indoen (wateriger maken), dan wordt hij er wellicht niet meer wakker voor en komt hij vanzelf rond zessen omdat hij dan wel echt honger krijgt?

Zo heb ik bij mijn dochter de laatste voeding met 10 mnd afgebouwd, omdat ze tandjes kreeg en ik het niks vond als dan s nachts nog lekker aan een fles lag te lurken. Duurde ongeveer een week en toen sliep ze door ;)
pi_163666946
Lief Chanty, die foto's O+ . Twee poppetjes.
pi_163666963
en weg

[ Bericht 98% gewijzigd door groofskendezoveelste op 11-07-2016 16:32:51 ]
  maandag 11 juli 2016 @ 15:34:03 #287
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163667477
Ahwww ja lief die lachjes O+ kijk al uit naar de bewuste lachjes. En pittig hoor in je eentje, diep respect!

Krampjes zijn zo naar ook. En ik persoonlijk trek een krijsende baby heel slecht. Word als het lang duurt gewoon boos, eigenlijk op mezelf omdat ik niks kan doen en het gevoel heb dat ik faal. Maarja dan ben ik boos en geef baby maar aan man en zit mezelf te frustreren. Weet nog niet wat ik daarmee moet.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163667752
Ooooh Groofs, zo krakend vers O+ wat mooi!
pi_163667879
ooh, wat een mooie baby's hier. Leuk om te zien chanty, broer en zus. En de lachstuipjes van miniGroof. Lijkt me lastig, alleen met nog 2 groten. Zeker tijdens spitsuur.

Wij hebben vanmiddag met de duutser gelunched in de stad. Wat dat betreft hebben we zo'n makkelijke baby. Geef hem een stoel, publiek (in dit geval alle Vietnamese serveesters in het restaurant die langskwamen om hem te bekijken) en iets in het knuistje en hij is tevreden.

Sushi-baby:
pi_163667921
Ohhhh minibabies! O+

Hier geen krampjes en echt hele dag contente baby maar ohhhh dat dag- en nachtritme. Pfoeh. We waren behoorlijk verwend met dochter die met 4 weken doorsliep. :+ nu nog geen een keer 's nachts meer dan 2,5 uur slaap achter elkaar gehad. En vannacht ook weer van 2.30-6.00 wakkerrrrrrrrrr. Gelukkig is hij zo leuk. En is vriend ook altijd thuis zodat ik in de ochtend nog wat kan bijslapen.

Ela! Wat klink je heerlijk gelukkig! O+
pi_163667947
En hier even geen babyfoto want serieus hij zit opeens onder de pukkels. -O- hij is nog steeds bijzonder knap natuurlijk maar toch vind ik het jammer met het showen. *) zo kortzichtig en fijn dat dit m'n grootste zorgen zijn. :+
pi_163668041
dat had T ook Svane, die pukkels. En tegelijkertijd een pus oog. Toen vond ik hem echt even niet meer de mooiste baby..
pi_163668061
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:03 schreef Jagärtrut het volgende:
dat had T ook Svane, die pukkels. En tegelijkertijd een pus oog. Toen vond ik hem echt even niet meer de mooiste baby..
Je sushibaby ziet er nu gelukkig heerlijk gaaf uit! O+ Hoe lang duurde die pukkels bij hem destijds?
pi_163668147
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:04 schreef Svane het volgende:

[..]

Je sushibaby ziet er nu gelukkig heerlijk gaaf uit! O+ Hoe lang duurde die pukkels bij hem destijds?
een paar weken, denk ik? Geen idee meer, eigenlijk!
pi_163668292
foto's! O+ O+

Mijn baby is momenteel ook niet de knapste met z'n krentenbaard. -O-
Hoe lang heeft het bij Wolk geduurd, LuDann?
  maandag 11 juli 2016 @ 16:16:09 #296
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_163668333
Oh ja, die pukkels, dat kwam hier ook goed. Maar nu heeft ie rode muggenbulten. Het lijken wel jeugdpuistjes, ziet er niet uit, arme F (krentenbolletje)...
  maandag 11 juli 2016 @ 16:34:23 #297
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163668683
Hier ook pukkels, duurt meestal een weekje of 3 a 4. En idd 1 prutoog. Lucas had er twee en het heeft bijna een jaar geduurd voor dat over was :( hoop dat het nu eerder weg is anders kan ik mijn baan opzeggen want ze accepteren op het kdv geen kinderen met ontstoken ogen. Hoewel ik moet informeren of ze die regel ook voor baby's hanteren. Binnenkort maar langs de huisarts ermee.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 11 juli 2016 @ 16:53:27 #298
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_163669198
Baby had juist een heel gaaf huidje, maar nu zitten z'n armen en hoofd al maanden vol pukkels en puistjes. }:|
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  maandag 11 juli 2016 @ 17:06:03 #299
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163669500
Jagar lekker spekkie heb je trouwens O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163669563
C heeft ze nog niet, maar ik verwacht ze wel. S en R hadden ze ook, is toch gewoon door de bv? Moeders hormonen zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')