SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Ik mis ergens toch wel geluid dat ze 3 meter verddroo liggen te wippenquote:
Jajajaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik mis ergens toch wel geluid dat ze 3 meter verddroo liggen te wippen
Er vanaf slaan en laten zien hoe een echte man dat binnen 10 sec doet.quote:
Ik ook b is echt gek 😂quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:05 schreef Scrummie het volgende:
Hahaha, B is gek.
Ik gaat slapen. Welterusten.
Wat mooi !quote:
Beide verkopen. iPhonequote:Op woensdag 6 juli 2016 09:24 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemorgen!
Dilemma's.
Vanavond of morgen heb ik twee telefoons. Mijn huidige iPhone 6 64gb en een spiksplinternieuwe iPhone SE 16gb. Nu twijfel ik welke ik wil gaan houden. De iPhone 6 is dus al bijna 2 jaar oud, maar heeft groot scherm. De iPhone SE heeft een kleiner scherm, maar is hardware technisch veel verder. 1 van de twee ga ik verkopen dus, en beide zullen ongeveer hetzelfde opleveren (ong. ¤400).
Wat zouden jullie doen? Ik neig nu naar beide op marktplaats zetten en maar kijken welke het snelst verkoopt.
Jij hebt dus een voetbalclub gekozen. Gloryhunter.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:24 schreef Scrummie het volgende:
Sorry, ik kan er ook niets aan doen dat ik de enige ben hier met enige vorm van smaak. Blijkt uit alles wel; telefoonkeuze, clubkeuze, etc.
Mierenneuker. Maar nee, dat heb ik niet. Het is mij opgedrongen door een traumatische ervaring.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij hebt dus een voetbalclub gekozen. Gloryhunter.
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOPquote:Op woensdag 6 juli 2016 10:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mierenneuker. Maar nee, dat heb ik niet. Het is mij opgedrongen door een traumatische ervaring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Allebei in verkoop voor te hoge prijs. Mooie kans max eruit te halen en genoegen nemen met wat overblijft.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:24 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemorgen!
Dilemma's.
Vanavond of morgen heb ik twee telefoons. Mijn huidige iPhone 6 64gb en een spiksplinternieuwe iPhone SE 16gb. Nu twijfel ik welke ik wil gaan houden. De iPhone 6 is dus al bijna 2 jaar oud, maar heeft groot scherm. De iPhone SE heeft een kleiner scherm, maar is hardware technisch veel verder. 1 van de twee ga ik verkopen dus, en beide zullen ongeveer hetzelfde opleveren (ong. ¤400).
Wat zouden jullie doen? Ik neig nu naar beide op marktplaats zetten en maar kijken welke het snelst verkoopt.
Wil je erover kleien?quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mierenneuker. Maar nee, dat heb ik niet. Het is mij opgedrongen door een traumatische ervaring.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOPHaha, dat is zo'n jostiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neeheee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Allebei in verkoop voor te hoge prijs. Mooie kans max eruit te halen en genoegen nemen met wat overblijft.Haha. Kleien? Euh. Maar in het kort: vader was voor FC Twente dacht ik, dus ik toen ik 5 of 6 was een tekening gemaakt voor vaderdag van FC Twente. Geef ik die hem, zegt ie "jongen, ik ben Feyenoord supporter". Nou, toen moest ik janken en huilen en brullen enzo. Maar vanaf toen was ik dus ook om.quote:
Ah de klassieke guilt-trap. Menig vader heeft deze toegepast om de familiewaarden door te geven aan de zonen in het geslacht.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:00 schreef Scrummie het volgende:
Haha. Kleien? Euh. Maar in het kort: vader was voor FC Twente dacht ik, dus ik toen ik 5 of 6 was een tekening gemaakt voor vaderdag van FC Twente. Geef ik die hem, zegt ie "jongen, ik ben Feyenoord supporter". Nou, toen moest ik janken en huilen en brullen enzo. Maar vanaf toen was ik dus ook om.
Mijn vader heeft mij niet om kunnen praten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, dat is zo'n josti
[..]
Neeheee.
[..]
Haha. Kleien? Euh. Maar in het kort: vader was voor FC Twente dacht ik, dus ik toen ik 5 of 6 was een tekening gemaakt voor vaderdag van FC Twente. Geef ik die hem, zegt ie "jongen, ik ben Feyenoord supporter". Nou, toen moest ik janken en huilen en brullen enzo. Maar vanaf toen was ik dus ook om.
Jij bent ook een voetbalsupporter ja?quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:02 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ah de klassieke guilt-trap. Menig vader heeft deze toegepast om de familiewaarden door te geven aan de zonen in het geslacht.
Homo dus.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nee, mijn vader was meer into kleinkunst. Nu ben ik dus een ballerina.
Haha, je vader heeft er wel verstand van en is voor Feyenoord dus?quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mij niet om kunnen praten.
Ja hallo, ik heb twee opties, niet die derde optie die jij er bij verzintquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:04 schreef Blaadjes het volgende:
Doe niet alsof je een dilemma hebt maar zelf al precies weet wat te doen dan.
Out of the box denken. Out of the Apple-box.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb twee opties, niet die derde optie die jij er bij verzint
Nee een boer.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, je vader heeft er wel verstand van en is voor Feyenoord dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |