Als je iets met saus moet eten dan is het niet lekker genoeg. Hermann is een neppe mexicanogek.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
mexicano's zijn vies, vooral met knoflooksaus
TR gemaakt, cachet een DM gestuurd met de vraag of ze ook wil snitchen net zoals bij Braddie eerder vandaag.quote:
Ik heb wel heerlijk gescheten, dat er zoveel poep uit zo'n klein gaatje kan komen!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
mexicano's zijn vies, vooral met knoflooksaus
Maar als ik wil dat je 10 jaar eerder gaat, dan is het toch niet echt een doodsverwensing?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TR gemaakt, cachet een DM gestuurd met de vraag of ze ook wil snitchen net zoals bij Braddie eerder vandaag.
Denk niet dat Hermann hier op afkomt, het is geen vliegquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb wel heerlijk gescheten, dat er zoveel poep uit zo'n klein gaatje kan komen!
Dat moet ik aan Hermann laten zien
Minstens een kwart doodsverwensing op dit moment.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar als ik wil dat je 10 jaar eerder gaat, dan is het toch niet echt een doodsverwensing?
Dat zou ik de wereld tentoon spreiden gewoon. Fuck Hermann.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb wel heerlijk gescheten, dat er zoveel poep uit zo'n klein gaatje kan komen!
Dat moet ik aan Hermann laten zien
Het is een showoff wie de grootste drol neer kan leggen, ik heb de mijne al Bono genoemdquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk niet dat Hermann hier op afkomt, het is geen vlieg
Hermann is zo dik dat zijn piemel onzichtbaar isquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
Wel dezelfde intelligentie, maar Hermann is iets dikker
Hey randyquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is een showoff wie de grootste drol neer kan leggen, ik heb de mijne al Bono genoemd
Ik schijt wel met veiligheidsgordel, dat was ook een tip van Horkquote:
Ik noem mijn drol Braddiequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is een showoff wie de grootste drol neer kan leggen, ik heb de mijne al Bono genoemd
Godsammequote:
Dus dan win ik nog?quote:
Mensen die goedkope dingen gewend zijn en geen kwaliteit kunnen hebben.quote:
Hahaha kunnen die Playstation kindjes mooi in stikken!!quote:De fantastische westerngame Red Dead Redemption komt eindelijk beschikbaar voor Xbox One via backward compatibility. Vanaf aankomende vrijdag wordt Rockstars hitgame uit de vorige consolegeneratie beschikbaar gesteld.
maar ik heb het nog voor de ps3quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha kunnen die Playstation kindjes mooi in stikken!!
Ja maar dat kost moeite als je ze niet allemaal naast elkaar zet.quote:
ze staan naast elkaarquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar dat kost moeite als je ze niet allemaal naast elkaar zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |