Wat een kankervlogquote:
Het kan even beter, familiedingetjes weer, maar verder primaquote:
En Tour de Hans was nog zo'n Spek-takelquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:53 schreef HPLC het volgende:
Wel beetje lame dat Spekkie niet hier komt posten
Welke telefoonquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd nieuwe telefoon is wel glad. glijdt zo uit mn klauwen
De SC overgenomen door productieve mensen, voel mij buitengesloten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:03 schreef HPLC het volgende:
vanochtend om 9 uur ging het hier een stuk harder
Toen was ik aan het werkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:03 schreef HPLC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op zulke momenten baal ik dat ik werkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:03 schreef HPLC het volgende:
Arya is kutquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
Ik weet wel hoe ik Hermann snel kan laten reageren
Je kan ook eens vroeg opstaanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De SC overgenomen door productieve mensen, voel mij buitengesloten.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
MR. ROBOT IS EEN KUTSERIE EN HEEL ERG OVERGEWAARDEERDDenk je dat Hermann op deze hersenscheet af komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerder op het woordje scheet"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Ja en dan minstens 10 jaar eerder dood gaan, ik kan het niet bewijzen maar ik voel dat het zo zal gaan.quote:
mexicano's zijn vies, vooral met knoflooksausquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Denk je dat Hermann op deze hersenscheet af komt?
eerder op het woordje scheet
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en dan minstens 10 jaar eerder dood gaan, ik kan het niet bewijzen maar ik voel dat het zo zal gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |