haha Jimmyquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik zag bijvoorbeeld dat je Jimmy voor mij uitschold.
eh okquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:55 schreef Drug het volgende:
[..]
mis gewoon commitment van je mbt onze relatie
Hij had de discussie allang gewonnenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godver wat is dat toch een provocateurtje zeg
?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik zag bijvoorbeeld dat je Jimmy voor mij uitschold.
Ja tiptop. Behalve dan dat ik mijn dochter 910x moet corrigeren vandaag. Best vermoeiend wel. Met u?quote:
Met vlakke hand?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja tiptop. Behalve dan dat ik mijn dochter 910x moet corrigeren vandaag. Best vermoeiend wel. Met u?
Waaromquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja tiptop. Behalve dan dat ik mijn dochter 910x moet corrigeren vandaag. Best vermoeiend wel. Met u?
ze doet vooral dingen die niet mogen. Dingen verscheuren enzo... ook een rekening dat vond ik dan weer minder erg...quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ze doet vooral dingen die niet mogen. Dingen verscheuren enzo... ook een rekening dat vond ik dan weer minder erg...
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ze doet vooral dingen die niet mogen. Dingen verscheuren enzo... ook een rekening dat vond ik dan weer minder erg...
krav magaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
tijd om haar in te schrijven voor kickbox
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
consternatie bureau leest mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |