Komt voor elkaar! Ik geef het door!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:21 schreef franklop het volgende:
Laat ze even wat vaart minderen svp. Zit nog bij tandarts
Geen heli boven Oradour-sur-Glane.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Rijdt Froome daar iedereen op tien minuten of ben ik een week te vroeg?
wel zo makkelijk. Laptopje erbij, allesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
FOK!ken en bezig zijn aan je tanden. Mij lukt dat niet
#viesdikquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
effe nog een bammetje met roomkaas door mn mik gooien
Trots opquote:
Volgens Wet van Herbert nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal me benieuwen of de kopgroep het redt.
Apart dat je de bijpassende PI niet weet te vindenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Astana heeft zijn kopman in de grote ronden voor de komende tien jaar al in huis. [ afbeelding ]
Maxat Ayazbayevquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Astana heeft zijn kopman in de grote ronden voor de komende tien jaar al in huis. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Denk niet dat MA Lopez jarenlang B-keus achter Aru wil zijn, dus die gaat wel een keertje naar Saxo ofzo want die hebben toch geen fatsoenlijke klassementsrenner meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb overwogen het in te stellen als standaard PI.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Apart dat je de bijpassende PI niet weet te vinden [ afbeelding ]
Saxo sponsort al een tijdje geen ploeg meer, Hans.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk niet dat MA Lopez jarenlang B-keus achter Aru wil zijn, dus die gaat wel een keertje naar Saxo ofzo want die hebben toch geen fatsoenlijke klassementsrenner meer.
Hij is dit jaar al kopman in de Vuelta.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk niet dat MA Lopez jarenlang B-keus achter Aru wil zijn, dus die gaat wel een keertje naar Saxo ofzo want die hebben toch geen fatsoenlijke klassementsrenner meer.
Ok. Doe maar niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb overwogen het in te stellen als standaard PI.
Lopez zal Aru de komende jaren wel overvleugelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis bij jou een beetje een Miguel PI, onderschrift en/of signature zoals elke rechtschapen fan wel heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb overwogen het in te stellen als standaard PI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |