Ik hoop dat je met je skates valtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mooiste vind ik massasprint en dan een valpartij.
Heb je post van hzaw gelezen? Wat een noob, zegt dat het overbodig is dat wij hier zijn gekomen terwijl die noob er pas sinds 2014 is en wij van de 2008 O.G.-gen. zijn.quote:
Hoe kan dat, zat je al op FOK! toen je 8 was?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:34 schreef Wexler het volgende:
[..]
Heb je post van hzaw gelezen? Wat een noob, zegt dat het overbodig is dat wij hier zijn gekomen terwijl die noob er pas sinds 2014 is en wij van de 2008 O.G.-gen. zijn.
quote:Gruwelijk. Heeft niks met zingen te maken. Proberen joge noten te halen en diep triest kijken op teksten van anderen. Vrouwelijke Marco Borsato. En dan de sterallures Ha has yha. Snuiven lachenj totaal bezopen en onder de coke bij TMF. Daar teert ze op. Als ze nog teert. Heeft niks met muziek te maken. Goeie manager die haar steeds in de bladen krijgt.
Ongeveer.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe kan dat, zat je al op FOK! toen je 8 was?
Maar over wie gaat het? Weet niemand van TMF die momenteel zingt of zo? Toch niet weer Viola Holt of zoquote:
Betwijfel het, zou ik in ieder geval niet doen.quote:
Anouk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar over wie gaat het? Weet niemand van TMF die momenteel zingt of zo? Toch niet weer Viola Holt of zo
ikquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Betwijfel het, zou ik in ieder geval niet doen.
Wie gaat er nou meelezen op fok.
Hij heeft weer z'n bui, nu nog wat topics in VBLquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
SHO / Anouk overweegt zevende zaaddonor
SHO / Anouk bezig met haar zevende kindje......
Wat een kneus is het toch.
too latequote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:41 schreef Stimorol- het volgende:
Tong. Datgene waar je echt van denkt zo wil ik niet eindigen.
Oud, lelijk, single.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |