ga gvd werken en zorg dat er nog iemand trots op je isquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Weet je ook hoe ik mij voel als die randdebiel van een Chloro weer eens tegen mij loopt te zeiken.
Er zijn genoeg mensen trots op mequote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga gvd werken en zorg dat er nog iemand trots op je is
lekker makkelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Echt mensen, het is weer zover hoor..
Ene moment is het leuk op FOK! Dan worden er vragen gesteld over mij, ga ik er op in en HOPPA het is weer bashfestijn en iedereen denkt wel even beter te weten dat ik geen wajong verdien, en onterecht is. Flikker op mensen. Ik krijg die Wajong echt wel terecht, en ik wil best werken, maar als er weinig werk IS in het criteria waar zowel ik als mijn jobcoach in zoeken (En dat is niet alleen koerieren en muziekzaken) dan is dat nou eenmaal jammer.
Je werkt er niet voor. Goed geld.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zo hoog is'ie niet. Iedereen doet wel alsof het zo`n vet pot is, maar ik heb laatst een berekening gemaakt en ik heb om van te leven elke maand +- 250 euro..
Dat is nadat al m`n rekeningen er af zijn gegaan.
Ik zit aan 65% van het minimumloon, rond de 900 euro..
welkom op het internet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen trots op meWant ik kan écht wel wat.
Het is jammer dat hier mensen zijn die mij zo lopen af te zeiken met dat ik niks kan, nee dat is lekker behelpen
Ben ik in het echt ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
welkom op het internet.
Sws moeilijk om emoties over te brengen.
Ik weet zeker dat je in het echt een chille gozer kan zijn
nou ja, je weet het wel lekker uit te lokkenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Echt mensen, het is weer zover hoor..
Ene moment is het leuk op FOK! Dan worden er vragen gesteld over mij, ga ik er op in en HOPPA het is weer bashfestijn en iedereen denkt wel even beter te weten dat ik geen wajong verdien, en onterecht is. Flikker op mensen. Ik krijg die Wajong echt wel terecht, en ik wil best werken, maar als er weinig werk IS in het criteria waar zowel ik als mijn jobcoach in zoeken (En dat is niet alleen koerieren en muziekzaken) dan is dat nou eenmaal jammer.
oh ja, dat heb je me niet horen zeggen. Ik zal bij lange na niet zo muzikaal worden als jij. Dat moet ik je nagevenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen trots op meWant ik kan écht wel wat.
Het is jammer dat hier mensen zijn die mij zo lopen af te zeiken met dat ik niks kan, nee dat is lekker behelpen
vast. Ken je verder niet maar mijn ervaring is nadat je mensen gemeet heb je ineens ziet dat ze niet zo gemeen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
welkom op het internet.
Sws moeilijk om emoties over te brengen.
Ik weet zeker dat je in het echt een chille gozer kan zijn
quote:
Je zingt anders best goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh ja, dat heb je me niet horen zeggen. Ik zal bij lange na niet zo muzikaal worden als jij. Dat moet ik je nageven
misschien komt die ook nietquote:
quote:
Ben wel gemeen maar ook chill.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
vast. Ken je verder niet maar mijn ervaring is nadat je mensen gemeet heb je ineens ziet dat ze niet zo gemeen zijn.
Ga wel ff rondjes fietsen om die kneus eens door te laten lopen.quote:
Ik snap deze referentie /ashquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga wel ff rondjes fietsen om die kneus eens door te laten lopen.
Of misschien is hij wel met de auto.
Who knows.
waar wacht je op?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga wel ff rondjes fietsen om die kneus eens door te laten lopen.
Of misschien is hij wel met de auto.
Who knows.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |