te veel lichaamsbeweging?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga geen krantenlopen, dat wilde ik 10 jaar geleden al niet doen, en nu ook niet.
Ik wil best met de auto post rondbrengen, maar op de fiets of lopend? Nee dankje.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon rondrijden met zo'n mooie selektvracht sticker op de twingo
maak een tosti filmpjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar hey, ik merk het alweer, gaat weer de gezellige kant op.
Ik ga wandelen en wat filmpjes uploaden, toedels.
Ja, dat voel ik ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zie, je voelt je nog ergens te goed voor ook.
waarom niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga geen krantenlopen, dat wilde ik 10 jaar geleden al niet doen, en nu ook niet.
Ik wil best met de auto post rondbrengen, maar op de fiets of lopend? Nee dankje.
waarom zou je je daar te goed voor voelen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat voel ik ja.
Mag je mij een arrogante gast vinden, maar ik voel mij te goed om een krantenwijk LOPEND te doen.
Ik wil best post rondbrengen met de auto.
Ja godverdomme man je maakt het er ook wel een beetje zelf naar hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar hey, ik merk het alweer, gaat weer de gezellige kant op.
Ik ga wandelen en wat filmpjes uploaden, toedels.
Zijn wel 2 vliegen in 1 klap.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat voel ik ja.
Mag je mij een arrogante gast vinden, maar ik voel mij te goed om een krantenwijk LOPEND te doen.
jij bent overbodig in de maatschappijquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zit met m`n gewicht, maar ik wandel de laatste tijd veel en ik ben met gewichtjes bezig, en probeer er echt wat aan te doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:21 schreef Zosk het volgende:
Braddie ik ga niet zo mee in dat bashen enzo hier, dat moet iedereen overigens lekker voor zichzelf weten om te doen. Maar als je zo zit met je gewicht (no offense verder) en dan opmerkingen gaat plaatsen over liever met de auto post rondbrengen dan ben je echt niet helemaal helder volgens mij.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat voel ik ja.
Prima.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zit met m`n gewicht, maar ik wandel de laatste tijd veel en ik ben met gewichtjes bezig, en probeer er echt wat aan te doen.
Maar ik vind postbezorgen sowieso gewoon niet echt heel erg denderend, sorry.
Hopelijk krijg je zika.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:23 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
Blijf maar veilig zitten waar je zit hoor. Maak je tenminste geen ziektekosten.
Weet je ook hoe ik mij voel als die randdebiel van een Chloro weer eens tegen mij loopt te zeiken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
ik word gvd echt tyfuslijp van die bradster![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Of je krijgt even aids en sterft, groeten.
quote:
Ook dit is niet aanvallend Braddie, maar je bent de laatste tijd veel met wandelen bezig. Prima, lange stukken is misschien nog wel beter voor je gewrichten e.d. dan hardlopen. Maar waarom zou je daarmee dan geen geld willen verdienen? Dan is dat toch een gouden kans jongen!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zit met m`n gewicht, maar ik wandel de laatste tijd veel en ik ben met gewichtjes bezig, en probeer er echt wat aan te doen.
Maar ik vind postbezorgen sowieso gewoon niet echt heel erg denderend, sorry.
haten op chloroquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Weet je ook hoe ik mij voel als die randdebiel van een Chloro weer eens tegen mij loopt te zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |