Waarom haal je je tondeuse niet uit elkaar? Dan kun je het motortje gebruiken om heel klein automatisch deurtje te bouwen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:52 schreef Sucuk het volgende:
Hallo !
Ik heb mezelf in de douche -tijdens het scheren- gesneden in m'n balzak. Het scheren deed ik met een elektrische tondeuse en toen ik er langsging sneed die automatisch.. dit gebeurde helaas tweemaal. Het leverde een korte pijn op en twee wondjes met bloedingen.
Nu vroeg ik me af, moet ik hier ook iets aan doen? Het is niet zo dat mijn ballen of 1 ervan is 'ontploft' en/of dat ik onvruchtbaar ben?
Zijn er overigens veiligere methodes voor het scheren van de schaamstreek? Ik heb altijd een schaar of tondeuse gebruikt en het gaat 3/10 keer mis..
Die kans is heel groot. Algemeen bekend. Ik zou even flink rukken, je zaad opvangen in een pindakaaspotje en dat direct naar de huisarts brengen voor onderzoek. Heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:52 schreef Sucuk het volgende:
Nu vroeg ik me af, moet ik hier ook iets aan doen? Het is niet zo dat mijn ballen of 1 ervan is 'ontploft' en/of dat ik onvruchtbaar ben?
Fuck meen je dit? Even zonder dollen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die kans is heel groot. Algemeen bekend. Ik zou even flink rukken, je zaad opvangen in een pindakaaspotje en dat direct naar de huisarts brengen voor onderzoek. Heel veel sterkte.
Nee natuurlijk niet.quote:
Als je een pot nutella neemt gaat het van je eigen risico af dus ik zou er eentje van Calve gebruiken.quote:
Niet je grasmat gewoon wegmaaienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:14 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Mannen die hun klokkenspel ontharenx triljoen.
Gewoon met de tondeuse wat kortwieken, de rest laten staan of ben je wijf!!?
Een echte vent heeft er gewoon haar op staan, jeweetz..quote:
Noh man, geen junglebook voor het vrouwtje.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:44 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Een echte vent heeft er gewoon haar op staan, jeweetz..
Ja maar Achmea ontzorgd!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:40 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Bij Achmea mag je ook een augurken potje gebruiken.
Gewoon een beetje kort houden, helemaal kaal (ooit één keer geprobeerd) is en geen porum en het geeft een rotgevoel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Noh man, geen junglebook voor het vrouwtje.
En die dan in een augurkenpotje doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:47 schreef H0D3NPYL het volgende:
Je kunt beter je hele balzak laten verwijderen, hoef je je daar geen zorgen meer over te maken
Een rotgevoel? Niks is lekkerder dan een kale schaamstreek waar je niks voelt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:50 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Gewoon een beetje kort houden, helemaal kaal (ooit één keer geprobeerd) is en geen porum en het geeft een rotgevoel.
Maar dat is vast ook persoonlijk per persoon.
Klopt goeie aanvulling.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je een pot nutella neemt gaat het van je eigen risico af dus ik zou er eentje van Calve gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |