Liefs,
Helga
ziet er goed uit (dacht laat ik er ook maar tekst bijzetten ipv alleen maar smiley's)
[Dit bericht is gewijzigd door Alfa_Helix op 30-11-2002 01:36]
Liefs,
Helga
quote:Leuker en minder streng dan de vorige
Op zaterdag 30 november 2002 01:34 schreef Helga het volgende:
Aangezien mijn vorige foto alweer een jaar of vijf geleden is genomen, heb ik mijn profiel aangepast. Wat vinden jullie van mijn nieuwe foto?Liefs,
Helga
quote:Neuh, pas als ik me misdragen heb. Vorige kloon duurde nog geen 24h, deze zal ook het weekend niet overleven vrees ik
Op zaterdag 30 november 2002 01:36 schreef Helga het volgende:
Ikeabankje: ik vind het heel vreemd om met klonen te communiceren... Identificeer je als je wilt?Liefs,
Helga
Liefs,
Helga
Ps. Ik vond het doodeng om deze foto te gebruiken, hopelijk kunnen jullie er aan wennen...
Hulde.
quote:Dan heb ik al een ideetje
Op zaterdag 30 november 2002 01:38 schreef ikeabankje het volgende:[..]
Neuh, pas als ik me misdragen heb. Vorige kloon duurde nog geen 24h, deze zal ook het weekend niet overleven vrees ik
quote:Strakke foto hoor.
Op zaterdag 30 november 2002 01:40 schreef Helga het volgende:
Vinden jullie dat ik er ouder uitzie? Ik was het ineens zat om mijn haar te verven. En ondanks mijn leeftijd (57) zie ik er qua fotogeniek nog best aardig uit, aldus mijn buurman. Niet om op te scheppen, maar een peeling hier en daar wil nog wel eens helpen... Jullie moeten weten: die vorige foto was al 7 jaar oud. Dit ben ik, in optima forma en naturel.Liefs,
HelgaPs. Ik vond het doodeng om deze foto te gebruiken, hopelijk kunnen jullie er aan wennen...
quote:Vertel
Op zaterdag 30 november 2002 01:42 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Dan heb ik al een ideetje
quote:Kan ik van jouw niet zeggen
Op zaterdag 30 november 2002 01:42 schreef sig000 het volgende:[..]
Strakke foto hoor.
quote:Volgens mij heb ik laatst al eens een keer een mailtje van je gehad
Op zaterdag 30 november 2002 01:44 schreef ikeabankje het volgende:[..]
Vertel
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 01:45 schreef CaptainMiller het volgende:[..]
Kan ik van jouw niet zeggen
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 01:46 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Volgens mij heb ik laatst al eens een keer een mailtje van je gehad
quote:Sig staat ook erg leuk op de foto! Heel spontaan, alsof hij niet wist dat er een camera in de buurt was. Overigens heb ik heel veel mensen gezien die er wat aan lieten doen, maar dat hoeft natuurlijk niet... Leven en laten leven.
Op zaterdag 30 november 2002 01:46 schreef sig000 het volgende:[..]
Hoezo!!
quote:Volgens mij heb ik je al een hele tijd niet langs zien komen...
Aangezien mijn vorige foto alweer een jaar of vijf geleden is genomen, heb ik mijn profiel aangepast. Wat vinden jullie van mijn nieuwe foto?Liefs,
Helga
Leuke foto hoor.
quote:Ik was ook een tijdje verschwunden... Ik zat in het warme Australië. Port Douglas is the place to be: je hebt alle dingen met een k die je ooit wil zien: koala's, krokodillen, kangoeroes, kwallen met gif (wil je die zien? Nou, eigenlijk niet, vooruit), kingsize resorts en kwaliteit! Het was helemaal heerlijk maar tegelijkertijd de reden dat ik er even niet was.
Op zaterdag 30 november 2002 01:48 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Volgens mij heb ik je al een hele tijd niet langs zien komen...
Ik zal wel niet goed hebben opgeletLeuke foto hoor.
Vandaaj,
Helga
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 01:47 schreef Helga het volgende:[..]
Sig staat ook erg leuk op de foto! Heel spontaan, alsof hij niet wist dat er een camera in de buurt was. Overigens heb ik heel veel mensen gezien die er wat aan lieten doen, maar dat hoeft natuurlijk niet... Leven en laten leven.
quote:bent u echt 58 ?
Helga
quote:Kewl!
Op zaterdag 30 november 2002 01:52 schreef Helga het volgende:[..]
Ik was ook een tijdje verschwunden... Ik zat in het warme Australië. Port Douglas is the place to be: je hebt alle dingen met een k die je ooit wil zien: koala's, krokodillen, kangoeroes, kwallen met gif (wil je die zien? Nou, eigenlijk niet, vooruit), kingsize resorts en kwaliteit! Het was helemaal heerlijk maar tegelijkertijd de reden dat ik er even niet was.
Vandaaj,
Helga
Visioen........
*In Port Douglas arriveert*
*vraagt: Sir... Do you know Helga from Fok?*
quote:Nee! 57!
Op zaterdag 30 november 2002 01:58 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
bent u echt 58 ?
Foei,
Helga
quote:Oh Sjaakmans, het was heerlijk! Alvast wat eetadresjes:
Op zaterdag 30 november 2002 01:59 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Kewl!
Naar Australië wil ik ook ooit nog eens
*Port Douglas opschrijft*
Visioen........
*In Port Douglas arriveert*
*vraagt: Sir... Do you know Helga from Fok?*
Verder hebben ze een erg leuke tandarts die ik moest raadplegen na een zonnesteek die ik opliep tijdens het snorkelen in de Great Barrier Reef.
Ook een aanrader is een toer door het regenwoud. Er zitten wilde krokodillen in de Dayntree River. Af en toe sneuvelt er een toerist dus pas op en doe voorzichtig...
Liefs,
Helga
quote:Klinkt leuk, maarre... Link tussen tandarts en zonnesteek?
Op zaterdag 30 november 2002 02:03 schreef Helga het volgende:[..]
Oh Sjaakmans, het was heerlijk! Alvast wat eetadresjes:
Een titelloos restaurant 'on the inlet'
Mambo Jam in de hoofdstraat van het dorpje
De Wine Bar op de Esplanade (aan de oceaan!)Verder hebben ze een erg leuke tandarts die ik moest raadplegen na een zonnesteek die ik opliep tijdens het snorkelen in de Great Barrier Reef.
Ook een aanrader is een toer door het regenwoud. Er zitten wilde krokodillen in de Dayntree River. Af en toe sneuvelt er een toerist dus pas op en doe voorzichtig...
Liefs,
Helga
quote:Het kan aan mij liggen , maar hier snap ik t ff niet.
Op zaterdag 30 november 2002 02:03 schreef Helga het volgende:[..]
Verder hebben ze een erg leuke tandarts die ik moest raadplegen na een zonnesteek die ik opliep tijdens het snorkelen in de Great Barrier Reef.
Liefs,
Helga
quote:sorry rekenfoutje, maar voor die leeftijd ziet u er ook prima uit, leuke foto inderdaad !
Op zaterdag 30 november 2002 02:00 schreef Helga het volgende:[..]
Nee! 57!
Foei,
Helga
quote:Snorkelen = in de zon = geen factor 30 gebruikt = verbrand = zonnesteek = ziek van de pijn = naar Australische apotheek gaan en pijnstillers krijgen die in Nederland per definitie verboden zijn. Maar dat merk je pas bij de douane op Schiphol als ze je tas omkeren
Op zaterdag 30 november 2002 02:06 schreef sig000 het volgende:[..]
Het kan aan mij liggen , maar hier snap ik t ff niet.
Liefs,
Helga
quote:Wat heb jij een leuke muts op je kop!
Op zaterdag 30 november 2002 02:06 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
sorry rekenfoutje, maar voor die leeftijd ziet u er ook prima uit, leuke foto inderdaad !
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 02:07 schreef Helga het volgende:[..]
Snorkelen = in de zon = geen factor 30 gebruikt = verbrand = zonnesteek = ziek van de pijn = naar Australische apotheek gaan en pijnstillers krijgen die in Nederland per definitie verboden zijn. Maar dat merk je pas bij de douane op Schiphol als ze je tas omkeren
Liefs,
Helga
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 02:05 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Klinkt leuk, maarre... Link tussen tandarts en zonnesteek?
quote:ja schattig he
Op zaterdag 30 november 2002 02:08 schreef Helga het volgende:[..]
Wat heb jij een leuke muts op je kop!
quote:Oeps...... en die pijnstillers kwamen van die tandarts?
Op zaterdag 30 november 2002 02:07 schreef Helga het volgende:[..]
Snorkelen = in de zon = geen factor 30 gebruikt = verbrand = zonnesteek = ziek van de pijn = naar Australische apotheek gaan en pijnstillers krijgen die in Nederland per definitie verboden zijn. Maar dat merk je pas bij de douane op Schiphol als ze je tas omkeren
Liefs,
Helga
Vervolgens krijg je kiespijn. Tenminste: dat denk je. Dus ga je naar de tandarts. Die vertelt je vervolgens dat verkoudheid en koorts op de zenuwen van je kiezen kunnen slaan. En dat is dus bij mij gebeurd... Pijn, pijn, pijn.
Sorry, ik sloeg een paar stappen over. Met een antibioticakuur is het zo weer over...
Liefs,
Helga
quote:Ik vind de foto érg mooi Helga, op een of andere manier ziie je er ook jonger op uit! Mexico (dat was het toch
Op zaterdag 30 november 2002 01:40 schreef Helga het volgende:
Vinden jullie dat ik er ouder uitzie? Ik was het ineens zat om mijn haar te verven. En ondanks mijn leeftijd (57) zie ik er qua fotogeniek nog best aardig uit, aldus mijn buurman. Niet om op te scheppen, maar een peeling hier en daar wil nog wel eens helpen... Jullie moeten weten: die vorige foto was al 7 jaar oud. Dit ben ik, in optima forma en naturel.Liefs,
HelgaPs. Ik vond het doodeng om deze foto te gebruiken, hopelijk kunnen jullie er aan wennen...
quote:Ach zo... kwis'nie dat dat kon. Kiespijn door verkoudheid.
Op zaterdag 30 november 2002 02:12 schreef Helga het volgende:
Van een zonnesteek krijg je koorts. Van airconditioning word je verkouden.Vervolgens krijg je kiespijn. Tenminste: dat denk je. Dus ga je naar de tandarts. Die vertelt je vervolgens dat verkoudheid en koorts op de zenuwen van je kiezen kunnen slaan. En dat is dus bij mij gebeurd... Pijn, pijn, pijn.
Sorry, ik sloeg een paar stappen over. Met een antibioticakuur is het zo weer over...
Liefs,
Helga
quote:Trip, je bent een engel (met een b ervoor) maar je plaatje spreekt boekdelen. Ben je in het echt ook zo knap?
Op zaterdag 30 november 2002 02:13 schreef -TRIP- het volgende:[..]
Ik vind de foto érg mooi Helga, op een of andere manier ziie je er ook jonger op uit! Mexico (dat was het toch
) heeft je veel goeds gedaan!!!
Kijk mij nou, oude vrouw. Hoe durf ik?
Nou ja! Sorry hoor, ik liet me een beetje even gaan,
Helga
De eerste natuurlijk als Trip Tucker uit de nieuwe serie Star Trek - Enterprise
Ten tweede: "Let's all Trip together" spreekt denk ik ook voor zichzelf... Als ik in een naughty bui ben is dit "Let's all strip together" ook wel leuk
Dus die "B" klopt wel!
quote:Een beetje blauwig. Alsof je net daarvoor een slof Belinda Menthol hebt zitten wegpaffen. Maar ach, een futiliteit nietwaar?
Wat vinden jullie van mijn nieuwe foto?Liefs,
Helga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |