Liefs,
Helga
ziet er goed uit (dacht laat ik er ook maar tekst bijzetten ipv alleen maar smiley's)
[Dit bericht is gewijzigd door Alfa_Helix op 30-11-2002 01:36]
Liefs,
Helga
quote:Leuker en minder streng dan de vorige
Op zaterdag 30 november 2002 01:34 schreef Helga het volgende:
Aangezien mijn vorige foto alweer een jaar of vijf geleden is genomen, heb ik mijn profiel aangepast. Wat vinden jullie van mijn nieuwe foto?Liefs,
Helga
quote:Neuh, pas als ik me misdragen heb. Vorige kloon duurde nog geen 24h, deze zal ook het weekend niet overleven vrees ik
Op zaterdag 30 november 2002 01:36 schreef Helga het volgende:
Ikeabankje: ik vind het heel vreemd om met klonen te communiceren... Identificeer je als je wilt?Liefs,
Helga
Liefs,
Helga
Ps. Ik vond het doodeng om deze foto te gebruiken, hopelijk kunnen jullie er aan wennen...
Hulde.
quote:Dan heb ik al een ideetje
Op zaterdag 30 november 2002 01:38 schreef ikeabankje het volgende:[..]
Neuh, pas als ik me misdragen heb. Vorige kloon duurde nog geen 24h, deze zal ook het weekend niet overleven vrees ik
quote:Strakke foto hoor.
Op zaterdag 30 november 2002 01:40 schreef Helga het volgende:
Vinden jullie dat ik er ouder uitzie? Ik was het ineens zat om mijn haar te verven. En ondanks mijn leeftijd (57) zie ik er qua fotogeniek nog best aardig uit, aldus mijn buurman. Niet om op te scheppen, maar een peeling hier en daar wil nog wel eens helpen... Jullie moeten weten: die vorige foto was al 7 jaar oud. Dit ben ik, in optima forma en naturel.Liefs,
HelgaPs. Ik vond het doodeng om deze foto te gebruiken, hopelijk kunnen jullie er aan wennen...
quote:Vertel
Op zaterdag 30 november 2002 01:42 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Dan heb ik al een ideetje
quote:Kan ik van jouw niet zeggen
Op zaterdag 30 november 2002 01:42 schreef sig000 het volgende:[..]
Strakke foto hoor.
quote:Volgens mij heb ik laatst al eens een keer een mailtje van je gehad
Op zaterdag 30 november 2002 01:44 schreef ikeabankje het volgende:[..]
Vertel
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 01:45 schreef CaptainMiller het volgende:[..]
Kan ik van jouw niet zeggen
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 01:46 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Volgens mij heb ik laatst al eens een keer een mailtje van je gehad
quote:Sig staat ook erg leuk op de foto! Heel spontaan, alsof hij niet wist dat er een camera in de buurt was. Overigens heb ik heel veel mensen gezien die er wat aan lieten doen, maar dat hoeft natuurlijk niet... Leven en laten leven.
Op zaterdag 30 november 2002 01:46 schreef sig000 het volgende:[..]
Hoezo!!
quote:Volgens mij heb ik je al een hele tijd niet langs zien komen...
Aangezien mijn vorige foto alweer een jaar of vijf geleden is genomen, heb ik mijn profiel aangepast. Wat vinden jullie van mijn nieuwe foto?Liefs,
Helga
Leuke foto hoor.
quote:Ik was ook een tijdje verschwunden... Ik zat in het warme Australië. Port Douglas is the place to be: je hebt alle dingen met een k die je ooit wil zien: koala's, krokodillen, kangoeroes, kwallen met gif (wil je die zien? Nou, eigenlijk niet, vooruit), kingsize resorts en kwaliteit! Het was helemaal heerlijk maar tegelijkertijd de reden dat ik er even niet was.
Op zaterdag 30 november 2002 01:48 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Volgens mij heb ik je al een hele tijd niet langs zien komen...
Ik zal wel niet goed hebben opgeletLeuke foto hoor.
Vandaaj,
Helga
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 01:47 schreef Helga het volgende:[..]
Sig staat ook erg leuk op de foto! Heel spontaan, alsof hij niet wist dat er een camera in de buurt was. Overigens heb ik heel veel mensen gezien die er wat aan lieten doen, maar dat hoeft natuurlijk niet... Leven en laten leven.
quote:bent u echt 58 ?
Helga
quote:Kewl!
Op zaterdag 30 november 2002 01:52 schreef Helga het volgende:[..]
Ik was ook een tijdje verschwunden... Ik zat in het warme Australië. Port Douglas is the place to be: je hebt alle dingen met een k die je ooit wil zien: koala's, krokodillen, kangoeroes, kwallen met gif (wil je die zien? Nou, eigenlijk niet, vooruit), kingsize resorts en kwaliteit! Het was helemaal heerlijk maar tegelijkertijd de reden dat ik er even niet was.
Vandaaj,
Helga
Visioen........
*In Port Douglas arriveert*
*vraagt: Sir... Do you know Helga from Fok?*
quote:Nee! 57!
Op zaterdag 30 november 2002 01:58 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
bent u echt 58 ?
Foei,
Helga
|
Forum Opties | |