Ik heb geen verstand van skates. Het geeft 4 wieltjes. Zijn gewoon dingen die we hier thuis al hadden liggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:10 schreef Kurovski het volgende:
He maar cachet, weet je al wat voor skates? Ik heb ze trouwens beide, quad en inline. Vind het namelijk alletwee leuk.
Hahahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké bedankt en nogmaals bedankt. Deze feedback wordt zeer gewaardeerd en zal ik meenemen in mijn persoonlijk ontwikkelingsplan.
Ik zou het in dat geval op prijs stellen als je dan iets anders gebruikt ipv "haha" of een variant daarop.quote:
Ik vind het zeer verstandig dat je mijn feedback zo persoonlijk en serieus neemt. Ik hoop dat je kan toewerken naar een betere ontwikkeling van jezelf.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou het in dat geval op prijs stellen als je dan iets anders gebruikt ipv "haha" of een variant daarop.
Fijn om te horen maar dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind het zeer verstandig dat je mijn feedback zo persoonlijk en serieus neemt. Ik hoop dat je kan toewerken naar een betere ontwikkeling van jezelf.
hahahahahaahhaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou het in dat geval op prijs stellen als je dan iets anders gebruikt ipv "haha" of een variant daarop.
Bauer had ik vroeger voor op ijs, goeie dingen. Roces ook een tijdje gehad, die waren ook goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:16 schreef Zosk het volgende:
Ik wilde eigenlijk Bauer kopen maar die maken heul geen skates meer zei de verkoper.
RollerBlades hadden ze volgens mij ook ja maar wat er op dat moment lag vond ik niet zo mooi.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bauer had ik vroeger voor op ijs, goeie dingen. Roces ook een tijdje gehad, die waren ook goed.
Voor op de weg zijn RollerBlade en Riedell de merken.
Bedankt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wel in jou. Gaat helemaal goed komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |