Er is een programmaatje gemaakt die als een bootdisk wordt opgestart daarna de divx film erin en spelen maar.
Het werkt als een tiet alleen speelt deze versie geen xvid
een kleine request is iemand op de hoogte van een proggie dat xvid codecs in andere codecs kan omzetten?
Zo ja let me know.
quote:Je zou de stream kunnen decoden en opnieuw encode, maar ik denk dat je daarna gillend wegrent van de kwaliteit... Met behoud van kwaliteit weet ik het zo niet. Maar even wachten op de volgende versie lijkt me misschien verstandiger
Op zaterdag 30 november 2002 01:25 schreef Chiwappo het volgende:
een kleine request is iemand op de hoogte van een proggie dat xvid codecs in andere codecs kan omzetten?
Zo ja let me know.![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door EvilPlatypus op 30-11-2002 17:40]
quote:Ben toch reuze benieuwd naar hoe je dat zou doen
Op zaterdag 30 november 2002 01:30 schreef EvilPlatypus het volgende:[..]
Je zou de steam kunnen decoden
stoom decoderen lijkt mij een ingewikkeld proces
Maar goed, zal niet te lullig doen over typfoutjes... voor ik 't weet maak ik er zelf één en dan krijg ik dat weer te horen natuurlijk!
Maarreh... mijn PS2 is niet omgebouwd en ik zie er het nut ook niet zo van in. Ik koop gewoon de games die ik wil hebben en that's it...
quote:Afkoelen, dan wordt het water
Op zaterdag 30 november 2002 01:58 schreef Musiquence het volgende:[..]
Ben toch reuze benieuwd naar hoe je dat zou doen
stoom decoderen lijkt mij een ingewikkeld proces
quote:Ker> ik weet dat je geen fan bent van ombouwen maar je moet toegeven dat jij ook wel divx zou willen afspelen op je tv beneden
Op zaterdag 30 november 2002 01:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
Joh...
Tja...
ok...
laatste zou ik namelijk nog wel willen overwegen als ik daardoor divx kan afspelen op tv
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 13:39 schreef Bastard het volgende:
Bah divx... huur toch gewoon een dvd of koop er 1 sloebers!
quote:Heb ik ook wel knuppel |
Op zaterdag 30 november 2002 13:39 schreef Bastard het volgende:
Bah divx... huur toch gewoon een dvd of koop er 1 sloebers!
quote:Grapje hoor
Op zaterdag 30 november 2002 14:18 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Bastard
Bastard
quote:Standaard leest een ps2 geen gecopierde cd's.. dus ja.
Op zaterdag 30 november 2002 20:12 schreef MAY-be het volgende:
Moettie er voor omgebouwd worden??
quote:Sjit... naja...
Op zaterdag 30 november 2002 20:44 schreef DaMSWer het volgende:[..]
Standaard leest een ps2 geen gecopierde cd's.. dus ja.
Maar dat heb je naar mijn mening ook met een xbox.
-edit
hij leest trouwens wel gekopieerde audiocd's.... dus vandaar dattik het me afvroeg
Snok
Ik ben even op zoek gegaan en inderdaad het werkt perfect...
Hieronder even de soort van handleiding waaraan ik me gehouden heb, volgens mij moet het op deze manier altijd werken:
The use is very easy, first you download this program and unzip it anywhere
Now start the CDgenps2.exe file which allows you to add any file to the image you want.
copy a divx movie to it, as well as the 3 files: CDVD.IRX, SYSTEM.CNF and MPLAYER.ELF
now create the image. (bin)
now you must use a tool called cdmage, just look it up in google, you will find it!
open the created image in cdmage and let it scan for errors, it will probably find somewhere between 16 and 30 errors, let the program correct them all when finished.
Now finally burn the image using clonecd or nero, burn the bin, do not use the stupid cue file in nero, choose data mode 2 and go
I tried two movies, the matrix and mr deeds, the first somehow didn't succeed and only played the first 5.7 seconds of the movie, but mr deeds plays just fine! WOW!!!!!
oh, one tip, after putting all the files in CDgenps2.exe you can sort them. this is the order I used
SYSTEM.CNF
CDVD.IRX
MPLAYER.ELF
MrDeeds.avi
it seems to matter in what sequence the files are in
quote:Ik heb al op vele manieren geprobeerd om Divx te kunnen af te spelen op mijn PS2! Ik heb een PS2 (neo4) en een PS2 (messiah2).
Op maandag 6 januari 2003 00:51 schreef Harald het volgende:it seems to matter in what sequence the files are in
En als iemand weet hoe het werkt in AR2 graag uitleggen, want ik gebruik AR2 ook niet voor mijn spellen maar een andere boot cd
Wie heeft ervaring met AR2 op dit gebied en wie kan dit ff goed uitleggen aan mij? En dvdregion als datbeter werkt...wat kost dat en waar is dat te krijgen.
Bvd
quote:Je hebt het hier over een dvd, maar werkt het ook met een divx cd zoals hier in dit topic?
Op dinsdag 7 januari 2003 00:34 schreef Hyriand het volgende:
d'r is een speciaal programma voor (uiteraard te koop) het heet. Region X (ofzo)... stop CD in PS2, start PS2... Stop DVD in PS2... En kijken maar... Ik heb het bij de game-winkel in Den Haag gezien, dus het is gewoon in winkels te koop...
Update: het werk perfect Tip download ook CDmage voor de zekerheid
[Dit bericht is gewijzigd door Zilencer op 07-01-2003 15:06]
quote:En hoe speel jij het af? Met welke bootcd? Ik heb AR2 maar dat is niet een succes dus en ik ben op zoek naar een andere manier om het voor elkaar te krijgen.
Op dinsdag 7 januari 2003 10:10 schreef Zilencer het volgende:
Ik heb eindelijk een website gevonden met plaatjes hoe het programma werkt hier het link http://www.ps2reality.mirrorz.com/Update: het werk perfect Tip download ook CDmage voor de zekerheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |