jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:02 schreef marilyn-monroe het volgende:
Dit was ver voor mijn tijd allemaal gebeurt, ik kende P toen nog niet, dus ik begrijp je stelling niet helemaal, of bedoel je dat je niet begrijpt dat we aan kinderen zijn begonnen in de situatie waar we nu in zitten?
dus datquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:02 schreef marilyn-monroe het volgende:
Dit was ver voor mijn tijd allemaal gebeurt, ik kende P toen nog niet, dus ik begrijp je stelling niet helemaal, of bedoel je dat je niet begrijpt dat we aan kinderen zijn begonnen in de situatie waar we nu in zitten? Ik benoem hier de problemen waar we mee kampen, natuurlijk kennen wij ook leuke en goede momenten, ce la vie, waarom beginnen mensen die van elkaar houden aan kinderen, ik had sowieso een kinderwens en ik word er ook niet jonger op, en ik heb er geen moment spijt van.
misschien gewoon niet als je een alcoholist bent die niet voor zijn eerder gemaakte kind zorgtquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:14 schreef marilyn-monroe het volgende:
Ja dat mag je vinden, maar waarom of wanneer zou iemand volgens jou dan wel aan kinderen mogen beginnen?
ja, als dit huwelijk strand denkt ze misschien tenminste na over de volgende leg. Of iemand die mee leestquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is deze discussie zinvol? De kinderen zijn er. Gaan we helemaal niets meer aan veranderen.
Als je veel problemen op te lossen hebt (en dat heeft TS... haar relatie loopt op alle drie de vlakken helemaal verkeerd), dan heeft het niet zoveel zin om je bezig te houden met discussies over wat in het verleden nog beter had gekund. De realiteit kun je niet veranderen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:25 schreef Allures het volgende:
[..]
ja, als dit huwelijk strand denkt ze misschien tenminste na over de volgende leg. Of iemand die mee leest
En moet elke discussie zinvol zijn?
Maar even: jullie staan niet in verbinding, dus scoor je op liefde een onvoldoende, als hij thuis is loopt het niet soepel (integendeel), dus scoor je op relationeel gebied een onvoldoende. Daarnaast heb je geen seks meer, dus scoor je op intimiteit een onvoldoende.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:39 schreef marilyn-monroe het volgende:
daarbij heeft P wel gewoon een goede verantwoordelijke baan, brengt geld in het laadje, hij is al jaren kapitein op grote zee schepen, vaart de hele wereld rond, door gevaarlijke gebieden, hij heeft het op vakgebied ver geschopt, is een intelligente man, middelbare school atheneum leerling, het is geen werkloze, uitkeringstrekker alcoholist die ongeveer in de goot ligt, misschien heb ik ongemerkt zo een beeld van hem geschetst, maar zo is het dus niet.
Dat is heel goed, maar voor jezelf, jouw man en jouw kinderen: zorg ook dat de relatie mag mislukken. Pas als je weer vrij bent om echt voor elkaar te kiezen kan je voor elkaar kiezen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:47 schreef marilyn-monroe het volgende:
VEM2012, precies, en daar moeten we aan werken, en het laatste wat ik ga doen is zomaar opgeven.
Waarom kan hij voor z'n werk wel matig zijn met alcohol en voor z'n gezin niet?quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:39 schreef marilyn-monroe het volgende:
daarbij heeft P wel gewoon een goede verantwoordelijke baan, brengt geld in het laadje, hij is al jaren kapitein op grote zee schepen, vaart de hele wereld rond, door gevaarlijke gebieden, hij heeft het op vakgebied ver geschopt, is een intelligente man, middelbare school atheneum leerling, het is geen werkloze, uitkeringstrekker alcoholist die ongeveer in de goot ligt, misschien heb ik ongemerkt zo een beeld van hem geschetst, maar zo is het dus niet.
Je moet ze de kost eens geven hoeveel van zulke gevallen er zijn. Naar de buitenwereld mooi weer spelen en thuis helemaal losgaan met drank.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom kan hij voor z'n werk wel matig zijn met alcohol en voor z'n gezin niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |