Je bedoelt dat het juist de depressie "onderdrukt". Helaas alles behalve.. anders was dat een gat in de markt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:53 schreef marilyn-monroe het volgende:
Ps: zuipen als "medicijn" tegen een depressie is een van de domste dingen die ik me kan bedenken.
ja is ook dom, het houd elkaar in stand zelfs
Bij elke alcoholist werkt dat weer een anders. Maar ik heb ooit gehoord dat cold turkey stoppen in dit soort gevallen nooit zin heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:08 schreef marilyn-monroe het volgende:
en ik kan me zo voorstellen dat wanneer je al 30 jaar dagelijks drinkt, dat je lichaam en geest ongeveer in alarm gaan als er opeens geen alcohol meer word toegediend, en dat kan heel beangstigend zijn lijkt me, hij heeft pogingen tot stoppen nooit langer dan een paar dagen volgehouden.
Als je zo lang samen bent zou ik dat denk ik ook wel proberen, zo lang er geen onoverkomelijke dingen zijn gebeurt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:27 schreef Allures het volgende:
[..]
zonder kinderen zou ik het ook doen. Als je jaren samen bent wil je daar niet altijd van weg lopen. En dan wat? Op nieuw beginnen met iemand anders terwijl je dezelfde valkuilen mee draagt en deze keer ook nog de bagage van je vorige relatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |