ja is iig wel beter als je dat veel eerder al checktquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien bij rotonde voor fietser maar die zie je 9/10 keer al een minuut aankomen
hahahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:50 schreef JanCees het volgende:
Een keer was ik bijna van de dijk afgereden omdat ik stoer ging doen bij vrienden
ik had de eerste half jaar ook veel zulke dingenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:50 schreef JanCees het volgende:
Een keer was ik bijna van de dijk afgereden omdat ik stoer ging doen bij vrienden
oh erg herkenbaar welquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Eens in de zoveel tijd een appje met hoe het gaat dit dat.
Allemaal prima en fijn dat hij interesse toont, maar ikvraag hem ook gewoon hoe het gaat en hoe het bevalt op z`n nieuwe werkplek (Hij is net verhuist voor z`n werk). En dan reageert hij alleen op hoe het met mij gaatIk vraag toch niet voor niks ook aan hem hoe het is
![]()
Echt elke keer doet hij dat weer
Alsof het hem niet boeit hoe het met hem gaat ofzo. Doet hij in het echt ook en ook bij m`n broertje dus weet wel dat het niet aan mij ligt maar het is zo irritant.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:32 schreef Sked het volgende:
[..]
oh erg herkenbaar wel
dat tweede deel dan
Hij praat denk ik gewoon niet graag over zichzelf, maar weet verder ook niet of ie wel met anderen praat. Mijn vader heeft volgens mij nog nooit gezegd hoe hij zich voelt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof het hem niet boet hoe het met hem gaat ofzo. Doet hij in het echt ook en ook bij m`n broertje dus weet wel dat het niet aan mij ligt maar het is zo irritant.
hoef daar ook niet met mn vader over te hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij praat denk ik gewoon niet graag over zichzelf, maar weet verder ook niet of ie wel met anderen praat. Mijn vader heeft volgens mij nog nooit gezegd hoe hij zich voelt.
Nou ja doet hij ook niet graag nee. Wel met z`n vriendin, dat is het aparte, dan is hij opeens heel anders.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij praat denk ik gewoon niet graag over zichzelf, maar weet verder ook niet of ie wel met anderen praat. Mijn vader heeft volgens mij nog nooit gezegd hoe hij zich voelt.
boncolor had in een vlog van haar gevraagd wat ze op haar wrap kon doen in de middag, dus ik had gereageerd banaan en chocoladepasta en zei had toen gereageerd: omg love it!quote:
VInd ik eigenlijk juist totaal logisch.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja doet hij ook niet graag nee. Wel met z`n vriendin, dat is het aparte, dan is hij opeens heel anders.
omg dat heb ik gezienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
boncolor had in een vlog van haar gevraagd wat ze op haar wrap kon doen in de middag, dus ik had gereageerd banaan en chocoladepaste en zei had toen gereageerd: omg love it!
En vandaag in de vlog heeft ze het gemaakt voor nick en haar![]()
![]()
Ja cool hequote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
omg dat heb ik gezien
Ze zei nog van dat heb ik van een kijker
Leuk
Jammer dat het bij hen mislukt was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |