gewoon je handrem erop zetten en uitstappen en vragen of iemand het wil doen hahahhaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, echt wel.
Zijn er zoooo veel die het niet meer kunnenof niet meer durven en daarom niet meer kunnen maar komt op hetzelfde neer
[..]
ja wtfik had dat gevraagd om samen te doen met een rijles ooit.. maar bij Ikea ook een keer een of andere idioot die niet geowon doorreed maar zo bij dat drempeltje ging stoppen. Toen had ik echt nét mn rijbewijs en vond zo eng
auto rolde ook achteruit en zat auto achter me en AAAAAAAH
![]()
![]()
ja zal me vast ook wel lukken als het moet, maar het is soms zo steil in die garagesquote:
remmen op de snelweg bij iedere scheet, kom op mensen PLEASEquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die bang zijn om te rijden moeten ze sowieso gewoon een rijverbod opleggen
hahahah sofquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon je handrem erop zetten en uitstappen en vragen of iemand het wil doen hahahha
of als je met iemand bent even wisselen
en zorgen dat je nooit alleen bent met dat soort dingen
ja, als je auto hebt gewoon op leeg parkeerterrein oefenen. Heb ik ook nog paar keer gedaan toen ik mn eigen auto had, voor zekerheidquote:
Nooit in geredenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zal me vast ook wel lukken als het moet, maar het is soms zo steil in die garages
Ja, op een leeg terrein lukt wel. Maar met fileparkeren staan ze voor en achter je.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
remmen op de snelweg bij iedere scheet, kom op mensen PLEASE
[..]
hahahah sof![]()
[..]
ja, als je auto hebt gewoon op leeg parkeerterrein oefenen. Heb ik ook nog paar keer gedaan toen ik mn eigen auto had, voor zekerheid![]()
![]()
ja dan zet je steentjes neer of pionnetjes ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, op een leeg terrein lukt wel. Maar met fileparkeren staan ze voor en achter je.
echt erg als zoiets zou gebeuren hahahhaquote:
gewoon beetje proberen tochquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, op een leeg terrein lukt wel. Maar met fileparkeren staan ze voor en achter je.
JanCees rijdt op plekken waar alleen een koe op de weg kan staanquote:
oh, ja maar toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JanCees rijdt op plekken waar alleen een koe op de weg kan staan
ja dat weet je niet als je nooit in je spiegel kijkt hequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
is toch niet nodig
Alleen bij in en uitvoegen een beetje
heb je ooit nog dode hoek gekekenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kreeg in mn eerste jaar rijden ook meer boetes dan in de 3,5 jaar erna.
Die 3,5 jaar erna namelijk 0.
koeien halen je niet in hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja maar toch?koeien kunnen anders flinke schade aanbrengen
[..]
ja dat weet je niet als je nooit in je spiegel kijkt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |