Anderlecht en Valenciaquote:
Ajax begint al eind deze maand in de vCL natuurlijk, dat is al een verschil.quote:
Zal je eens laten zien wat zeuren is met je bitch piquote:
Dat sowieso. Niets boven Grunnquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Flips en ik willen een TT over FC Groningen
Dit weiger ik te erkennen over mezelf.quote:
Ik denk dat je de twitter van Raymond Verheijen in de gaten moet houden, die zal je er straks alles over vertellen envoor het ontslag van Geel pleitenquote:
Alles afgescheurd wat je maar af kan scheuren volgens mijquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heeft mijn naamgenoot nu weer gedaan?
Hoe vaak heeft Van Geel wel niet weg gemoeten?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je de twitter van Raymond Verheijen in de gaten moet houden, die zal je er straks alles over vertellen envoor het ontslag van Geel pleiten
#Geelout #Guddeout #Allesout #Vermeer4president
Ik hekel nu alweer de manier waarop Feyenoord hier mee omgaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Van Geel wel niet weg gemoeten?
Of ontslag ivm nieuwe keeper nodig? Hebben jullie geen reserves of verhuurde of zo?
Dat is wel vrij vreemd en sneu ook voor zo'n Hanson. Lekker dat vertrouwen er in.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hekel nu alweer de manier waarop Feyenoord hier mee omgaat.
Je hebt zo`n Hanson niet voor niks gehaald als stand-inDan valt de eerste keeper weg en dan haal je alsnog een vervanger. Snap dat echt niet.
Lekker met 6 keepers straks
Ja we hebben net paarmiljoen uitgegeven voor een spits lieve schatquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel vrij vreemd en sneu ook voor zo'n Hanson. Lekker dat vertrouwen er in.
Moet kunnen. En dan weer geen geld voor een fatsoenlijke spits dit jaar zeker? of heb ik iets gemist wat betreft spitsen?![]()
Totaal gemistquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja we hebben net paarmiljoen uitgegeven voor een spits lieve schat
Jorgensen. Komt van Kopenhagen. Was blijkbaar speler van het jaar daar vorig seizoen. En er al 4 ingemikt laatste potjequote:
Oh chilll. Dat is wel mooi vooruitzicht. Ben benieuwd wat AZ nog binnen gaat halen tbh. Zou wel lachen zijn als we Janssen verkopen voor 20 milj.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jorgensen. Komt van Kopenhagen. Was blijkbaar speler van het jaar daar vorig seizoen. En er al 4 ingemikt laatste potje
Krijg je die prik nu al dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:20 schreef supersof het volgende:
Morgen gaat mijn verstandskies eruit en ik ga zo naar de tandarts want hij heeft een prikje voor me waarvan je rustiger wordt ofzo, of dat je minder pijn hebt. Maar ben opeens vet bang dat hij in mijn arm gaat prikken ofzo en dat wil ik niet![]()
Je hebt liever een prik in je mond?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:20 schreef supersof het volgende:
Morgen gaat mijn verstandskies eruit en ik ga zo naar de tandarts want hij heeft een prikje voor me waarvan je rustiger wordt ofzo, of dat je minder pijn hebt. Maar ben opeens vet bang dat hij in mijn arm gaat prikken ofzo en dat wil ik niet![]()
ja is iets homeopathisch ofzoquote:
Ja, want hij is een tandarts dus vind het fijner dat ie prikt in mijn mond dan ergens anders tochquote:
Dat je die prik niet wilt ? Nee tuurlyk kan je dat zeggen. Daar kies je zelf voor hequote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:24 schreef supersof het volgende:
Kan ik daarheen gaan en nog zeggen dat ik het niet wil? Of moet ik dan betalen
Moet ik zeker wel iets betalen ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je die prik niet wilt ? Nee tuurlyk kan je dat zeggen. Daar kies je zelf voor he
Denk dat je eerder wat moet betalen als je het wel wiltquote:
ja ik heb dat nu ook, ben echt zo bang voor morgen. Alleen maar omdat er een minuscule kans is dat hij een zenuw beschadigd en er een kleine kans is dat die niet meer aan groeit en ik met een verlamde kaak zitquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:26 schreef Fok-it het volgende:
Had ik zo`n prik maar genomen destijds.
Trauma aan kaakchirurg overgehouden
hm oke ik ga er wel gewoon heen en dan zie ik welquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wellicht hoogstens voor de afspraak zelf.
Hm, nou ja.Daarzou ik niet bang voor zijn als ik jou was. Het is voor hem gewoon een standaard behandeling die hij elke week uitvoertquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik heb dat nu ook, ben echt zo bang voor morgen. Alleen maar omdat er een minuscule kans is dat hij een zenuw beschadigd en er een kleine kans is dat die niet meer aan groeit en ik met een verlamde kaak zit![]()
!!!!
Thanks Sof.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik heb dat nu ook, ben echt zo bang voor morgen. Alleen maar omdat er een minuscule kans is dat hij een zenuw beschadigd en er een kleine kans is dat die niet meer aan groeit en ik met een verlamde kaak zit![]()
!!!!
Ik denk dat ie het heus wel kan hoor. Anders zou hij dat waarschijnlijk niet als optie geven of zeggen dat je daarvoor naar de HA moet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
hm oke ik ga er wel gewoon heen en dan zie ik wel
Dit is mijn situatie hequote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thanks Sof.Dit wist ik nog niet.
Ik moet wss ook laten trekken.Laatste controle twijfelde hij namelijk
Aww.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:30 schreef Fok-it het volgende:
Die lul die wilde me meteen naar huis hebben terwijl ik kletsnat van het zweet op die stoel lag en een angstaanval had5 minuten later flauwvallend op straat.
Thanks Doc
die kaakchirurg was echt een EIKEL.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, nou ja.Daarzou ik niet bang voor zijn als ik jou was. Het is voor hem gewoon een standaard behandeling die hij elke week uitvoertMaar zeker als het homeopathisch is zou ik het wel doen hoor. Scheelt een hoop stress en angstige momenten
Ah zo. Ik dacht meer in het algemeenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit is mijn situatie heDe kies groeit horizontaal tegen de andere kies toe, in plaats van verticaal omhoog. Daarom zitten de wortels van die kies op een manier dat het echt heeeel dicht bij de zenuwen zit.
Ja het zijn slagersquote:
Vlak voor de apotheekquote:
ja man wordt echt helquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet Sofs berichtjes ook maar beetje ontwijken morgenSorry Sof niet denken dat ik harteloos ben xoxo
Juist wel handig toch. Ik zou juist bang zijn dat zo iets random in een park of zo gebeurt. Apotheek is bij mensen die je kunnen helpen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vlak voor de apotheekGenant wel mja. Ik kan daar zo slecht tegen, bloed shit alles.
Was ook echt belachelijk zenuwachtig daarvoor, komt er allemaal uit dan waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |