Marije kijkt echt super droog.quote:
Ik wel in ieder geval.quote:Op donderdag 1 december 2016 14:17 schreef Moira. het volgende:
Ik denk ook dat dit format voor TV toch niet zou werken, want het gros van de mensen zou het later toch online kijken
En is de mooiste vrouw van de afleveringquote:Op donderdag 1 december 2016 17:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Marije kijkt echt super droog.
Dit zal vast geen losstaand incident zijn. Daarom hoop ik dat andere huurders en oud-huurders zichzelf even melden. Wat deze dame doet en ongetwijfeld ook mee wegkomt gaat alle perken te buiten. Wauw wat vies.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:39 schreef Moira. het volgende:
Wat een vaag mens is die chick, zegJe zou toch denken dat je eerst ff juridisch checkt of je wel in je gelijk staat voor je er allerlei verzonnen boetes bij gaat halen
Hoop dat het een rechtszaak wordt
Dit jaquote:Op donderdag 22 december 2016 16:47 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Dit zal vast geen losstaand incident zijn. Daarom hoop ik dat andere huurders en oud-huurders zichzelf even melden. Wat deze dame doet en ongetwijfeld ook mee wegkomt gaat alle perken te buiten. Wauw wat vies.
Die huurders zijn anders ook een stel aso's. De WC-deur stelen.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:47 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Dit zal vast geen losstaand incident zijn. Daarom hoop ik dat andere huurders en oud-huurders zichzelf even melden. Wat deze dame doet en ongetwijfeld ook mee wegkomt gaat alle perken te buiten. Wauw wat vies.
Hahaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:54 schreef WammesWaggel het volgende:
In Folia las ik dat rapper Sjors nog altijd niet wil betalen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |