abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 oktober 2016 @ 16:28:48 #51
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165992238
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:51 schreef Stratotanker het volgende:
Kutmarije ziet er echt uit als zo'n lievelijk hondje dat toch weer terug komt kroelen, terwijl je d'r even daarvoor met je volle hak van je bed af hebt geschopt.

Gristuswateenlieffie O+
Ze is lief ja

En kayleigh is ook lief
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 27 oktober 2016 @ 16:42:54 #52
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_166243327
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  PR en moderator donderdag 27 oktober 2016 @ 17:05:52 #53
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166243631
quote:
Wat een zakkewassers _O-
Zou wel mooi zijn, een BOOS rechtszaak :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_166257034
Leukste is dat Tim dit programma heeft aangeboden aan BNN/Vara maar die het niet zagen zitten. Nu word elke aflevering bijna een half miljoen keer bekeken, ik vraag me af of dat op Nederland 3 was gelukt.
  PR en moderator vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:50:26 #55
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166257232
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 09:36 schreef Remzz het volgende:
Leukste is dat Tim dit programma heeft aangeboden aan BNN/Vara maar die het niet zagen zitten. Nu word elke aflevering bijna een half miljoen keer bekeken, ik vraag me af of dat op Nederland 3 was gelukt.
Absoluut niet _O-
Heerlijk om de tv van vandaag eens flink te kakken te zetten en die Youtube views te trekken, goeie zet geweest!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 3 november 2016 @ 20:22:27 #56
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_166398390
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  vrijdag 4 november 2016 @ 16:10:05 #57
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_166415401
Ik snap sowieso eigenlijk niet wat ie nou moeilijk doet over dat asbest. Als dat afbrokkelt moet het inderdaad gesaneerd worden. Maar als het gewoon in je dak zit, lekker boeiend. Over een paar jaar moet het er toch allemaal uit.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  PR en moderator vrijdag 4 november 2016 @ 18:21:13 #58
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166417247
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:10 schreef Fopje het volgende:
Ik snap sowieso eigenlijk niet wat ie nou moeilijk doet over dat asbest. Als dat afbrokkelt moet het inderdaad gesaneerd worden. Maar als het gewoon in je dak zit, lekker boeiend. Over een paar jaar moet het er toch allemaal uit.
In mijn ouderlijk huis zit ook al jaren asbest in het dak, nergens last van.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 4 november 2016 @ 18:28:11 #59
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_166417372
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 18:21 schreef Moira. het volgende:

[..]

In mijn ouderlijk huis zit ook al jaren asbest in het dak, nergens last van.
Bij mijn ouders ook ja _O-

Hier op het balkon zit het ook. Gewoon niet in slijpen of boren, dan is er echt niks aan de hand. En als je het goed nat houdt durf ik er ook nog wel in te boren.

Dat panische van die Jan dat alle asbest gelijk weg moet, is beetje overdreven :P

En over een paar jaar is het verboden dus dan moet het er sowieso uit. :+
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  vrijdag 4 november 2016 @ 19:34:07 #60
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166419106
Heerlijk awkward op het begin met Jan en Marije :')
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 4 november 2016 @ 19:43:39 #61
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166419376
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:10 schreef Fopje het volgende:
Ik snap sowieso eigenlijk niet wat ie nou moeilijk doet over dat asbest. Als dat afbrokkelt moet het inderdaad gesaneerd worden. Maar als het gewoon in je dak zit, lekker boeiend. Over een paar jaar moet het er toch allemaal uit.
Sowieso een huilie. Na een week al zo klagen is wat sneu.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  PR en moderator zondag 6 november 2016 @ 16:36:38 #62
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166455534
Tim heeft trouwens een tof opiniestuk geschreven in het Parool:
http://www.parool.nl/opin(...)ernet-niet~a4366601/

Tim Hofman: Netmanager NPO3 snapt internet niet


#Boos is #Boos

BNN-presentator Tim Hofman is #BOOS op Suzanne Kunzeler, netmanager van NPO3. In dit opiniestuk legt hij uit waarom.


DOOR: TIM HOFMAN - 29 AUGUSTUS 2016, 17:30

Ja hallo en welkom bij #BOOS Brieflevering 1, waarin wij een met glimlach geschreven opiniërend stuk strak combineren met guitig vormgegeven plaatjes die de inhoud verder met een knipoog aanvullen, zodat het allemaal niet zo venijnig voelt. En deze week in #BOOS: #BOOS.

Ok, wij van #BOOS zijn natuurlijk niet écht boos, maar wel teleurgesteld. Beetje bezorgd, beetje verbaasd. En wel om het volgende.

Afgelopen zaterdag verscheen in Het Parool een interview met Suzanne Kunzeler (48). Suurzan Kunstelaar, zoals ze in een #BOOS-aflevering zou heten, is de zendermanager van NPO3. Anders gezegd is zij, naast een aardige mevrouw, De Grote Baas en bepaalt zij wat er op NPO3 te zien is aan programma's. Haar taak: jongeren bereiken met televisie. En dat is, zoals in Het Parool te lezen is, lastig. Naast dat Suurzan zegt dat ze de Olympische Spelen háát (zoals iedere jongere dat doet. O nee, wacht ff), gaat het ook over #BOOS en internettelevisie. Let op.

Joep School, de journalist van dienst, legt Suurzan voor dat ze zegt dat "de toekomst van NPO3 niet op Youtube ligt, terwijl #BOOS aardig scoort." Allereerst: #kutjoep. #BOOS scoort als een tiet. Maar echt als zo'n mooie ronde met een goed afgewerkte tepel. Maar belangrijker, Suurzan antwoordt het volgende: "Ik vind de ontwikkelingen rond Youtube en de vlogs van Tim, Gwen van Poorten en Jelte Sondij erg leuk. Dat keur ik nergens af."

Geen vlog
Huh. Vlogs? #BOOS is helemaal geen vlog. #BOOS is een ongeveer tien minuten durende reportage waar een vaak klein, maar serieus te nemen probleem opgelost wordt. Met een (dubieus, maar te gek geklede) presentator en een protagonist, antagonist en ook informatieve voice-overs met bijvoorbeeld juridische info. Vlog staat voor Video Log: een soort dagboek. Enzo Knol vlogt. Dan doet ie de afwas en kids vinden dat leuk om te zien. Dat is iets anders. Niet minder, maar wel iets anders. Echt jammer dat Suurzan, die toch dient te weten hoe de markt in elkaar steekt als het gaat om jongeren en media, dit verschil niet weet. Geen confetti.

Daarna zegt de NPO-chef dat dingen als #BOOS "leuke initiatieven zijn, maar niet direct waartoe de NPO op aarde is." Ok, dat kan. Nou, Suurzan, leg eens uit dan? "Over NPO-content moet nagedacht zijn, het moet iets toevoegen. Prima als je via Youtube direct in contact staat met je doelgroep, maar het is niet perse content die wij op een podium tillen."

Wacht. Wij zijn even met de hele #BOOS-redactie op onze sokken in de schapenurine staan. Dat vinden we namelijk een prettiger idee dan dat Suurzan denkt dat er over #BOOS niet is nagedacht. Dat alle muziekjes en kleurtjes niet ergens voor staan, de grappen uit de lucht komen vallen en het oplossend vermogen nul is. Dat een platform, met nu bijna 140.000 abonnees binnen tien weken, dat jongeren vermaakt, maar ook een stem geeft door er voor ze te zijn als ze een probleem - hoe klein ook - niets toevoegt aan de NPO. Dat de implicatie dat #BOOS geen podium verdient, daar echt is. En nóg gekker: dat het niet al een podium hééft. Want #BOOS hééft een podium, namelijk internet. En internet is nogal groot in 2016. Sokken. Urine. Stampen. #sad.

Andere koek
Verder zegt Suurzan dat content voor televisie maken andere koek is dan content voor internet maken. "Dan is er een redactie van tien man en wordt er geconcentreerd gewerkt (...)" Klopt ab-so-luut. Televisie maken en internetcontent maken zijn twee verschillende ambachten, maar wel met hetzelfde doel: een kijker bedienen. En notice how we said 'verschillende'. Het een is niet verheven boven het ander. Eerlijk, we bestellen tijdens het maken van #BOOS geregeld hoeren en draaien wel eens te hard DJ Khaled tijdens een brainstorm, maar dit doen ze bij Zembla en Viva le Frans ook allemaal. Over het algemeen zijn we gewoon geconcentreerd aan het werk: er wordt gewoon gefilmd en gemonteerd. O, en het grootste deel van de #BOOS-makers werkt ook voor televisie en ontwikkelde en/of maakte programma's als Proefkonijnen, Spuiten en Slikken (Op Reis) en Je Zal Het Maar Hebben. Dus we weten het verschil. Major Key.

En dán is er nog de suggestie dat er met Youtube-kijkcijfers "getoverd" wordt. Haha. Televisieland hangt al tig jaar een miljardenindustrie op aan kijkcijfers die steekproefsgewijs gemeten worden met geheimzinnige kastjes die maar bij 1235 (is echt zo) huishoudens geïnstalleerd zijn. Omgerekend 2800 héle mensen. Haha. En goed, we zouden kunnen gooien met het gegeven dat NPO3 op zoek is naar de kijker tussen de 20 en 35, wegens een daling van 50 naar 40 procent afgelopen jaar. En dat 72 procent van de #BOOS-kijkers precies in die categorie valt. Dat NPO3.nl een miljoen bezoekers per maand heeft en #BOOS - met tien minuten beeld per week- ruim twee miljoen, maar dat zou flauw zijn. Doen we dus niet.

Inhoud en zingeving
Anders nog iets? Nou, Suurzan zegt dat voor tv altijd gezocht wordt naar iets met meer inhoud en zingeving. Toegegeven: die vind je niet bij iedere vlogger. Wél bij het gros van de BNN(VARA)-programma's. En #BOOS hoort daar even goed bij. Al dan niet op de televisie, maar wel online. Het medialandschap verandert, wij van BNN(VARA) veranderen mee. Internet, en juist ook Youtube, als platform gebruiken in dienst van de NPO is een uitstekend idee dat zonder twijfel gaat en móet werken om niet een groot deel van de doelgroep kwijt te raken, het wachten is nu tot de grijze (mantel)pakken van de NPO dit ook inzien.

Tot zover. Donderdag is #BOOS er weer, 16:00 uur sharp. (Of iets later, zoals eigenlijk altijd.) Doei klootzakke!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 6 november 2016 @ 16:37:19 #63
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166455548
Televisie is sowieso stervende omdat ze internet niet snappen. Lang leve #BOOS _O_
Klootzakke!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_166565171
Zo wat een klote bedrijf dat Happy Italy zeg, boycotten dus.
  donderdag 10 november 2016 @ 18:56:43 #65
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166565585
Die nieuwe is leuk :D
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 10 november 2016 @ 18:57:31 #66
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166565598
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 18:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo wat een klote bedrijf dat Happy Italy zeg, boycotten dus.
Zo'n keten is sowieso niet leuk. Prima eten hoor, maar hier in Rotterdam zitten er al drie van. Totaal geen binding met de omgeving, zet er dan iets origineels in. Des te meer reden om er niet meer heen te gaan dus. :7
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_166575788
Happy Italy TOPSHOW _O_
  roze vrijdag 11 november 2016 @ 01:08:23 #68
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166576134

:D _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_166609162
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 16:36 schreef Moira. het volgende:
Tim heeft trouwens een tof opiniestuk geschreven in het Parool:
http://www.parool.nl/opin(...)ernet-niet~a4366601/

Tim Hofman: Netmanager NPO3 snapt internet niet

[ afbeelding ]
#Boos is #Boos

BNN-presentator Tim Hofman is #BOOS op Suzanne Kunzeler, netmanager van NPO3. In dit opiniestuk legt hij uit waarom.


DOOR: TIM HOFMAN - 29 AUGUSTUS 2016, 17:30

Ja hallo en welkom bij #BOOS Brieflevering 1, waarin wij een met glimlach geschreven opiniërend stuk strak combineren met guitig vormgegeven plaatjes die de inhoud verder met een knipoog aanvullen, zodat het allemaal niet zo venijnig voelt. En deze week in #BOOS: #BOOS.

Ok, wij van #BOOS zijn natuurlijk niet écht boos, maar wel teleurgesteld. Beetje bezorgd, beetje verbaasd. En wel om het volgende.

Afgelopen zaterdag verscheen in Het Parool een interview met Suzanne Kunzeler (48). Suurzan Kunstelaar, zoals ze in een #BOOS-aflevering zou heten, is de zendermanager van NPO3. Anders gezegd is zij, naast een aardige mevrouw, De Grote Baas en bepaalt zij wat er op NPO3 te zien is aan programma's. Haar taak: jongeren bereiken met televisie. En dat is, zoals in Het Parool te lezen is, lastig. Naast dat Suurzan zegt dat ze de Olympische Spelen háát (zoals iedere jongere dat doet. O nee, wacht ff), gaat het ook over #BOOS en internettelevisie. Let op.

Joep School, de journalist van dienst, legt Suurzan voor dat ze zegt dat "de toekomst van NPO3 niet op Youtube ligt, terwijl #BOOS aardig scoort." Allereerst: #kutjoep. #BOOS scoort als een tiet. Maar echt als zo'n mooie ronde met een goed afgewerkte tepel. Maar belangrijker, Suurzan antwoordt het volgende: "Ik vind de ontwikkelingen rond Youtube en de vlogs van Tim, Gwen van Poorten en Jelte Sondij erg leuk. Dat keur ik nergens af."

Geen vlog
Huh. Vlogs? #BOOS is helemaal geen vlog. #BOOS is een ongeveer tien minuten durende reportage waar een vaak klein, maar serieus te nemen probleem opgelost wordt. Met een (dubieus, maar te gek geklede) presentator en een protagonist, antagonist en ook informatieve voice-overs met bijvoorbeeld juridische info. Vlog staat voor Video Log: een soort dagboek. Enzo Knol vlogt. Dan doet ie de afwas en kids vinden dat leuk om te zien. Dat is iets anders. Niet minder, maar wel iets anders. Echt jammer dat Suurzan, die toch dient te weten hoe de markt in elkaar steekt als het gaat om jongeren en media, dit verschil niet weet. Geen confetti.

Daarna zegt de NPO-chef dat dingen als #BOOS "leuke initiatieven zijn, maar niet direct waartoe de NPO op aarde is." Ok, dat kan. Nou, Suurzan, leg eens uit dan? "Over NPO-content moet nagedacht zijn, het moet iets toevoegen. Prima als je via Youtube direct in contact staat met je doelgroep, maar het is niet perse content die wij op een podium tillen."

Wacht. Wij zijn even met de hele #BOOS-redactie op onze sokken in de schapenurine staan. Dat vinden we namelijk een prettiger idee dan dat Suurzan denkt dat er over #BOOS niet is nagedacht. Dat alle muziekjes en kleurtjes niet ergens voor staan, de grappen uit de lucht komen vallen en het oplossend vermogen nul is. Dat een platform, met nu bijna 140.000 abonnees binnen tien weken, dat jongeren vermaakt, maar ook een stem geeft door er voor ze te zijn als ze een probleem - hoe klein ook - niets toevoegt aan de NPO. Dat de implicatie dat #BOOS geen podium verdient, daar echt is. En nóg gekker: dat het niet al een podium hééft. Want #BOOS hééft een podium, namelijk internet. En internet is nogal groot in 2016. Sokken. Urine. Stampen. #sad.

Andere koek
Verder zegt Suurzan dat content voor televisie maken andere koek is dan content voor internet maken. "Dan is er een redactie van tien man en wordt er geconcentreerd gewerkt (...)" Klopt ab-so-luut. Televisie maken en internetcontent maken zijn twee verschillende ambachten, maar wel met hetzelfde doel: een kijker bedienen. En notice how we said 'verschillende'. Het een is niet verheven boven het ander. Eerlijk, we bestellen tijdens het maken van #BOOS geregeld hoeren en draaien wel eens te hard DJ Khaled tijdens een brainstorm, maar dit doen ze bij Zembla en Viva le Frans ook allemaal. Over het algemeen zijn we gewoon geconcentreerd aan het werk: er wordt gewoon gefilmd en gemonteerd. O, en het grootste deel van de #BOOS-makers werkt ook voor televisie en ontwikkelde en/of maakte programma's als Proefkonijnen, Spuiten en Slikken (Op Reis) en Je Zal Het Maar Hebben. Dus we weten het verschil. Major Key.

En dán is er nog de suggestie dat er met Youtube-kijkcijfers "getoverd" wordt. Haha. Televisieland hangt al tig jaar een miljardenindustrie op aan kijkcijfers die steekproefsgewijs gemeten worden met geheimzinnige kastjes die maar bij 1235 (is echt zo) huishoudens geïnstalleerd zijn. Omgerekend 2800 héle mensen. Haha. En goed, we zouden kunnen gooien met het gegeven dat NPO3 op zoek is naar de kijker tussen de 20 en 35, wegens een daling van 50 naar 40 procent afgelopen jaar. En dat 72 procent van de #BOOS-kijkers precies in die categorie valt. Dat NPO3.nl een miljoen bezoekers per maand heeft en #BOOS - met tien minuten beeld per week- ruim twee miljoen, maar dat zou flauw zijn. Doen we dus niet.

Inhoud en zingeving
Anders nog iets? Nou, Suurzan zegt dat voor tv altijd gezocht wordt naar iets met meer inhoud en zingeving. Toegegeven: die vind je niet bij iedere vlogger. Wél bij het gros van de BNN(VARA)-programma's. En #BOOS hoort daar even goed bij. Al dan niet op de televisie, maar wel online. Het medialandschap verandert, wij van BNN(VARA) veranderen mee. Internet, en juist ook Youtube, als platform gebruiken in dienst van de NPO is een uitstekend idee dat zonder twijfel gaat en móet werken om niet een groot deel van de doelgroep kwijt te raken, het wachten is nu tot de grijze (mantel)pakken van de NPO dit ook inzien.

Tot zover. Donderdag is #BOOS er weer, 16:00 uur sharp. (Of iets later, zoals eigenlijk altijd.) Doei klootzakke!
Tof stuk inderdaad :)
  PR en moderator donderdag 24 november 2016 @ 18:43:36 #70
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
  PR en moderator donderdag 24 november 2016 @ 18:49:56 #71
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166874381
Het kanaal heeft trouwens bijna 200.000 abonnees, en bijna 10.000.000 weergaven _O_ In 5 maanden tijd _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 24 november 2016 @ 23:03:01 #72
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_166882596
Tof kanaal idd!!
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  PR en moderator dinsdag 29 november 2016 @ 18:11:02 #73
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166983188
Wat leuk! :D


Elke donderdag dus gewoon nog #BOOS
En straks elke 2 weken op dinsdag #BOOS Polertiek _O_
Leuke manier ook om de jeugd (30-'ers) wat meer bij de polertiek te betrekken. Ik vind zelf de manier waarop GeenStijl dat bijvoorbeeld doet een beetje eentonig (rechts) worden. Dan liever Tim Hofman _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 1 december 2016 @ 09:39:43 #74
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_167017686
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 18:11 schreef Moira. het volgende:
Wat leuk! :D


Elke donderdag dus gewoon nog #BOOS
En straks elke 2 weken op dinsdag #BOOS Polertiek _O_
Leuke manier ook om de jeugd (30-'ers) wat meer bij de polertiek te betrekken. Ik vind zelf de manier waarop GeenStijl dat bijvoorbeeld doet een beetje eentonig (rechts) worden. Dan liever Tim Hofman _O_
Gaat BNN toch overstag?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  PR en moderator donderdag 1 december 2016 @ 14:17:23 #75
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167022608
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2016 09:39 schreef Euribob het volgende:

[..]

Gaat BNN toch overstag?
Blijkbaar iig om er wat meer doekoe in te stoppen :Y

Maar volgens mij komt 't wel gewoon op hetzelfde Youtubekanaal. Ik denk ook dat dit format voor TV toch niet zou werken, want het gros van de mensen zou het later toch online kijken :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')