heb hij zich zelf dood gehacktquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd fascinerend om beelden te zien van iemand vlak voordat hij zelfmoord heeft gepleegd.
Ik denk dat Peter er nog minder van kan dan Drankquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan.Als Bosz het snel aangepast heeft naar zijn wensen en het rendeert dan worden ze makkelijk kampioen denkik
Even aardig als altijd Tjakkaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mag je daar ook al beslissingen over maken?
Ze hebben in het begin wel een makkelijker programma om het systeem erin te slijpen, dus wie weet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan.Als Bosz het snel aangepast heeft naar zijn wensen en het rendeert dan worden ze makkelijk kampioen denkik
Serieus? Heeft zich goed bewezen toch bijVitessequote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Peter er nog minder van kan dan Drank
Ik niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Peter er nog minder van kan dan Drank
haat/liefde toch maatjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even aardig als altijd Tjakka![]()
Maar wat wil je ook gratis bij het blad boodschappen.
Wat dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus? Heeft zich goed bewezen toch bijVitesse
Het was lachen toen we elkaar die ban aansmeerde.quote:
Dat vind ik al heel wat. En ook op goede posities geëindigd met Vitesse en Heracles. En zeker bij Vitesse telkens met een half elftal vol huurlingen.quote:
En hij is goeie people managerquote:
Peter past in het rijtje Verbeek, van de Brom, Jans.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus? Heeft zich goed bewezen toch bijVitesse
Komt bij Ajax wel meer kijken dan trainen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hij is goeie people manager
Qua tactiek is het wel wat Ajax graag wilzien dus. Denk dat het wel goeie match is
Hier ben ik het mee eens al werd Verbeek onterecht weggestuurd bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Peter past in het rijtje Verbeek, van de Brom, Jans.
Leuke gasten maar niet voor de top
True, maar ja. Blijft toch altijd een gok.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Komt bij Ajax wel meer kijken dan trainen natuurlijk
Dan heet ik binnenkort Tjacka Kamerlingquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Van der Vaart nog steeds een optie voor Ajax nadat belachelijke optreden bij de nos van hem ?
Bosz heeft wel de uitstraling hoor. Op die persconferentie van hem kwamen meer zinnige teksten dan uit Frank.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Peter past in het rijtje Verbeek, van de Brom, Jans.
Leuke gasten maar niet voor de top
Dit jaar geen optie geweest. Alleen vorig jaar wilden ze hem, maar toen wees hij Ajax af. Nu is Ajax er wel klaar mee. Ze gaan alleen Huntelaar halen als Milik weggaat (wat waarschijnlijk gaat gebeuren)quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Van der Vaart nog steeds een optie voor Ajax nadat belachelijke optreden bij de nos van hem ?
ben je familie van Antonie? Toffe gast welquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan heet ik binnenkort Tjacka Kamerling
Wil Huntelaar dat zelf ook?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit jaar geen optie geweest. Alleen vorig jaar wilden ze hem, maar toen wees hij Ajax af. Nu is Ajax er wel klaar mee. Ze gaan alleen Huntelaar halen als Milik weggaat (wat waarschijnlijk gaat gebeuren)
Het is bestuurlijk pas gaan barsten dit seizoen natuurlijk. Dat vind ik best knap van Frank iig.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz heeft wel de uitstraling hoor. Op die persconferentie van hem kwamen meer zinnige teksten dan uit Frank.
Verder is het altijd afwachten hoe het gaat onder stress, maar zelfs een Mourinho of Pep heeft het daar moeilijk mee.
Dan is het aan het bestuur om de rust te bewaren en niet mee te gaan in het opportunisme.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:17 schreef Typisch het volgende:
Als hij 2 of 3 keer verliest is hij zijn krediet alweer kwijt en komt er gemor. Dat voordeel (of nadeel?) heb je wel met een clubman, die krijgen wat langer de tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |