Relatieperikelenquote:
ik was niet eens aangeschoten. Viel me wel mee.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ow, gek om je dan zo te laten gaan en te bezatten op een middagje.
Dan heb ik een verkeerd beeld.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was niet eens aangeschoten. Viel me wel mee.
Relatieperikelen met OmgevallenFlatquote:
Homo`s hebben dus geen relatieperikelen insinueer je? Wat zal Paxcon blij zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hoop gedoe maar alles beter dan homo zijn
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Relatieperikelen met OmgevallenFlat
Misschien kan je dat verwerken in je script voor de Nederlandse Skins
nee die moeten gewoon weg vind ikquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Homo`s hebben dus geen relatieperikelen insinueer je? Wat zal Paxcon blij zijn
ohhh, nou, als je me op snapchat had dan had je een heel mooi beeld gehadquote:
Juist meer want flikkers gaan constant vreemd.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Homo`s hebben dus geen relatieperikelen insinueer je? Wat zal Paxcon blij zijn
Broertje heeft al relatie van 7 jaar met z`n vriend.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Juist meer want flikkers gaan constant vreemd.
heb geen snapchatquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhh, nou, als je me op snapchat had dan had je een heel mooi beeld gehadmaar we zaten op een terrasje aan het water en het zonnetje scheen.
jajaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broertje heeft al relatie van 7 jaar met z`n vriend.
Zijn zo monogaam als wat
heb liever jou weg danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee die moeten gewoon weg vind ik
Ben je bang voor ze?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee die moeten gewoon weg vind ik
daar zou ik dus niks van geloven als ik mijn nieuwe huisgenoot hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn zo monogaam als wat
saaiquote:
Lol, het gebeurt vaker dan bij hetero-stellen ja, maar niet elke homo is hetzelfde natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:08 schreef supersof het volgende:
[..]
daar zou ik dus niks van geloven als ik mijn nieuwe huisgenoot hoor
Ik denk verder niet dat jij het zou weten als je broertje of zijn vriend stiekem vreemdgaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn zo monogaam als wat
misschien nodigen ze wel gewoon een andere homo bij ze uit thuisquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol, het gebeurt vaker dan bij hetero-stellen ja, maar niet elke homo is hetzelfde natuurlijk
ja maar bv homos bekken op de straat is beetje viesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seks is rationeel gezien sowieso een vieze bedoening.
Natuurlijk niet 100 procent nee. Maar ik ken ze beiden goed genoeg om te denken dat ze het niet doen in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk verder niet dat jij het zou weten als je broertje of zijn vriend stiekem vreemdgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |