Kan dat niet binnen een relatie? Dan heb je daar je antwoord...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:10 schreef Sasjasasa het volgende:
We willen graag alle twee nog genieten van onze jeugd
Je zou kunnen beginnen met uit te leggen wat je zou willen verbeteren of op z'n minst waar en hoe de ruzies over gaan. Als je concrete tips zou willen tenminste..quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:16 schreef Sasjasasa het volgende:
Ik hoopte op tips 😊 en misschien heeft iemand er een idee over wat verstandig zou zijn. 😊
Dit.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 07:19 schreef CoolGuy het volgende:
Jullie hebben ruzies waar de politie bij moet komen? Dan zou ik er een punt achter zetten.
Dit. Dat je dat zelf niet bedenkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 07:19 schreef CoolGuy het volgende:
Jullie hebben ruzies waar de politie bij moet komen? Dan zou ik er een punt achter zetten.
En dit.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:17 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Kan dat niet binnen een relatie? Dan heb je daar je antwoord...
Het vervelende daarvan is dat de ander dan ook met een ander zou moeten mogen en dat willen ze vooralsnog niet. Klassiekertje niet met of zonder elkaar willen..quote:Op dinsdag 5 juli 2016 07:33 schreef Samzz het volgende:
Jullie willen genieten van je jeugd. Is dat te vertalen in 'we willen graag met anderen naar bed'?
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2016 07:19 schreef CoolGuy het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 07:19 schreef CoolGuy het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:36 schreef marilyn-monroe het volgende:
elkaar even loslaten, een pauze inlassen, en kijken wat er gebeurt qua elkaar missen etc. spreek af elkaar een maand niet te contacten, en spreek daarna af, om te bespreken wat er allemaal in je omgaat. Ga voor een nieuw begin, of zet er definitief een punt achter.
Duidelijk dat jullie tokkies zijn...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:10 schreef Sasjasasa het volgende:
Hallo
Ik ben 18 jaar en heb een vriend die ook 18 is. We zijn nu 1.5 jaar samen. Maar nu komen we alle twee op een punt. Van of we dit wel echt willen. We willen graag alle twee nog genieten van onze jeugd en we zijn ook nog zo jong.Ook hebben we soms enorme ruzies . Laatst was
de politie er zelfs bij. We twijfelen alle twee gewoon echt hier dagelijks over. We houden wel echt enorm veel van elkaar en we zien ons ook met geen ander. Maar we zitten dus met het dillemma wat we nu moeten doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |