Het is werkelijk een plaag dat blaag.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die omhoog gevallen meneer Rotscholier denkt voor mij te gaan bepalen wanneer ik het huishouden ga doen. Wie denkt die blabla-etalerende pseudo-vedette wel niet dat hij is? Ik laat me toch niet voor het karretje spannen door een popiejopie topic starter die denkt dat hij heel wat is omdat hij twee zinnen over kastelen foutloos kan oplepelen? Kom nou toch.
Ze rijden net de bevoorrading in, ik zou een zak chips pakken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga zo situps doen om al dat bier uit mijn buik te krijgen.
van de bank af en plassen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:18 schreef Mani89 het volgende:
Jeetje. Jij bent een scherpe.quote:
Elk jaar dezelfde weetjes in random order.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:25 schreef meneertje1972 het volgende:
pfff van die Maarten Ducrot kun je ook een bingo ding maken he hij zegt altijd hetzelfde.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:25 schreef meneertje1972 het volgende:
pfff van die Maarten Ducrot kun je ook een bingo ding maken he hij zegt altijd hetzelfde.
oh mis er een hoop ik noem er 3:quote:
Waardoor ik dan ook blij ben dat ik die bingo niet gemaakt hebquote:
quote:
Zaterdag mag hij weer terug op zijn plek.quote:
Dat klopt. Derhalve ga ik straks een rondje fietsen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik merk wel dat jullie je dood vervelen, iemand zegt jas patat en het hele topic ontploft.
Hou maar op, je wordt toch nooit zo slank als Paxcon.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:18 schreef Mani89 het volgende:
Raar.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb ooit een stokbrood met patat gehad in Bretagne.
Haha ook dat nogquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Grappig dat iedereen valt over 'jas patat' maar verder niet doorheeft dat 'het nieuwe wielrennen' gewoon al op de bingokaart stond.
Op bedrijfsfeestje gisteren at er ook iemand stokbrood met patat.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb ooit een stokbrood met patat gehad in Bretagne.
Er gaat niets boven een mamibo.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Op bedrijfsfeestje gisteren at er ook iemand stokbrood met patat.
Ja een bedrijfsfeestje op maandag ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |