zo kan zijn vader hem beter spotten.quote:
Ik las op Wielerupdate dat er een waaiertje ontstond, maar gezien het gebrek aan reacties hier zal dat wel niet veel hebben voorgesteld.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:08 schreef Tagliano het volgende:
Is er nog onverwachts spektakel of is het weer net zo kut als gisteren?
midden in de bevoorrading ja. Daar heb je niets aanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik las op Wielerupdate dat er een waaiertje ontstond, maar gezien het gebrek aan reacties hier zal dat wel niet veel hebben voorgesteld.
Ik ging een keer naar een brillenzaak in Groningen om een zonnebril te kopen en toen kwam ik Johnny Hoogerland en Gerda daar tegen.quote:
Neuh, dat stelde inderdaad weinig voorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik las op Wielerupdate dat er een waaiertje ontstond, maar gezien het gebrek aan reacties hier zal dat wel niet veel hebben voorgesteld.
Zo kom ik de middag wel door.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ging een keer naar een brillenzaak in Groningen om een zonnebril te kopen en toen kwam ik Johnny Hoogerland en Gerda daar tegen.
Wat doet een Zeeuwse leeuw in Groningen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ging een keer naar een brillenzaak in Groningen om een zonnebril te kopen en toen kwam ik Johnny Hoogerland en Gerda daar tegen.
Geen zorgen. Ze gaan nu net zo hard rijden als de koplopers. Verschil blijft hetzelfdequote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:11 schreef Blik het volgende:
Waarom die lui al terugpakken met nog 75 km te gaan...?
Omdat ze Cavendish kapot willen rijdenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:11 schreef Blik het volgende:
Waarom die lui al terugpakken met nog 75 km te gaan...?
Ja, dat weet ik. Maar dat snap ik al helemaal niet. Dat kan op 20 km van de finish ook...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ze gaan nu net zo hard rijden als de koplopers. Verschil blijft hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |