Ja we hebben Crip nodig.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:38 schreef NoelGallagher het volgende:
beter gaat iedereen ff full mental. waar is crip?
ga loesoe en NUUUUUUUUUU
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
oke dan kk je maar weer op hoerenjong
Make mequote:Op maandag 4 juli 2016 21:38 schreef NoelGallagher het volgende:
beter gaat iedereen ff full mental. waar is crip?
ga loesoe en NUUUUUUUUUU
do as i say not as i doquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Pics in DM gaarne.
*Maar even serieus Chloro, loop niet zo op mij te haten constant, vind je dat nou echt bevredigend of zo?... Begint een beetje vervelend en triest te worden..
Vervolgtopic want reageer niet altijd meteen op posts, iedereen discrimineerde je behalve BCS-fan en toen postte je die Gus-.gif en vond je tof en nu doe je zo.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie jou helemaal niet in dat topic
meer dan jijquote:
Je hoeft niet je hele hebben en houwen continue op het internet te etaleren hè.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wil er niet op in gaan, maar het word gewoon enorm vervelend, het is constant wel *haat opmerking van Chloro* *Zeik opmerking over mij door Chloro* *Sneer over mijn uiterlijk* *Sneer over mijn gewicht* Hou daar eens mee op...
Wat Cachet ook al zegt, ik heb ook een hart. Lekker makkelijk om zo iemand af te zeiken en belachelijk te maken.
Ik moet dan altijd aan 2NutZ denkenquote:Op maandag 4 juli 2016 21:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik moet bij het woord mad tegenwoordig steeds vaker aan deze 2 gasten denken:
[ afbeelding ]
je ging van redelijk normaal naar breaking bad fanaat naar de vragenman naar better call saul fanaat naar ''ik praat nu over mezelf in de derde persoon'' naar trollen over politiek naar kloonsquote:Op maandag 4 juli 2016 21:39 schreef Wexler het volgende:
[..]
Vervolgtopic want reageer niet altijd meteen op posts, iedereen discrimineerde je behalve BCS-fan en toen postte je die Gus-.gif en vond je tof en nu doe je zo.
Hahaquote:Op maandag 4 juli 2016 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je ging van redelijk normaal naar breaking bad fanaat naar de vragenman naar better call saul fanaat naar ''ik praat nu over mezelf in de derde persoon'' naar trollen over politiek naar kloons
Ga mee ijsje halen ;squote:
Vanaf begin al BB-fan, al die andere dingen doe ik al niet meer behalve clone waarvan ik toegeef dat het een clone is.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je ging van redelijk normaal naar breaking bad fanaat naar de vragenman naar better call saul fanaat naar ''ik praat nu over mezelf in de derde persoon'' naar trollen over politiek naar kloons
Ja magquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |