ik zie jou altijd bij de kerk in de hegolsom ik pak je een keerquote:Op maandag 4 juli 2016 22:52 schreef LompeHork het volgende:
Rustig Toots, kalmeer, de FBI is je nog niet op het spoor. Oh kut hint gepost.
De zinniastraatquote:Op maandag 4 juli 2016 22:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[WAAG HET EENS EEN AANKLACHT TEGEN MIJ IN TE DIENE.
als je zo stoer bent dan sta jij morgen om half 9 in de zinniastraat bij mijn vader voor de deur.
Kijken of je dan nog aan gifte kan doen(denk het zelf niet aangezien je dan door mijn vader waarschijnlijk 2 meter de grond in bent ge drukt)[/
Er is er ook een over een filmpje waarin hij naakt keyboard speeltquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:01 schreef bamibij het volgende:
Aandoenlijk topic, dat van Slagharen. Die hele OP straalt uit dat het een gozer met een hart van goud is, maar dat ie verder zeer onhandig in de omgang is (zolang online als IRL).
Wel grappig topic
Een hart van goudquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:01 schreef bamibij het volgende:
Aandoenlijk topic, dat van Slagharen. Die hele OP straalt uit dat het een gozer met een hart van goud is, maar dat ie verder zeer onhandig in de omgang is (zolang online als IRL).
Wel grappig topic
Zijn buurman mag ook geen commentaar hebben op de familie van dijk die niet bang is voor de politie maar de politie voor henquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:12 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Een hart van goudEen trieste autistische tokkie die gaat dreigen met z'n criminele schijtfamilie.
Ik ook, Arnie. Vandaar dit topic. Je zal zien dat het bewaarheid wordt wat er in de OP staat.quote:
hij is al sinds 2007 actief en gaat dis vast niet zomaar ineens stoppenquote:
Wtf? Die dikke autist is helemaal blij met z'n 700 views. Mijn meest bekeken video heeft er 80.000.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:34 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Wat een jaloezie. Allemaal dikke tranen omdat je eigen youtube kanaal mislukt is.
*nld'erquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Wtf? Die dikke autist is helemaal blij met z'n 700 views. Mijn meest bekeken video heeft er 80.000.
zo erg is het ook niet (behalve een video waarin hij kennelijk naakt keyboard speelt en iets met grace kelly)quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:54 schreef Trollscience het volgende:
Hoe kijk je überhaupt zo'n filmpje volledig af zonder te overlijden van plaatsvervangende schaamte?
dat is een stoornis die of op asperger lijkt of dezelfde stoornis is als asperger, maar daar zijn onderzoekers het niet met elkaar over eensquote:
en gaten in de muur slaat uit frustratiequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:12 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Een hart van goudEen trieste autistische tokkie die gaat dreigen met z'n criminele schijtfamilie.
luckassgodquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:24 schreef luckass het volgende:
[..]
en gaten in de muur slaat uit frustratie
Ineens snap ik waarom hij de meest simpele T-shirts op zijn muur heeft hangenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Wat een agressiequote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:24 schreef luckass het volgende:
[..]
post dat naakt keyboard spelen eensquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:10 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
zo erg is het ook niet (behalve een video waarin hij kennelijk naakt keyboard speelt en iets met grace kelly)
tis meer gewoon wel oké om een keer een film te kijken van hem maar meer niet
Wat weet jij veel voor iemand die niet weet hoe ie moet bellen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:14 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
dat is een stoornis die of op asperger lijkt of dezelfde stoornis is als asperger, maar daar zijn onderzoekers het niet met elkaar over eens
Op de basisschool speelde ik in de pauze altijd psycholoog en gaf ik andere kinderen diagnosesquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:51 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Wat weet jij veel voor iemand die niet weet hoe ie moet bellen.
Net als in Charlie Brown/Snoopy?quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:52 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Op de basisschool speelde ik in de pauze altijd psycholoog en gaf ik andere kinderen diagnoses
Ik heb geen idee wat je bedoeldquote:
bedoeldquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:55 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoeld
Op de basisschool speelden we altijd dat ik psycholoog ben en kinderen bij me kwamen met hun verhaal
Dan vertelden ze dingen als ik ben bang voor sneeuw
Dan kijk ik in mijn boek met de DSM erin en stelde ik een diagnose vast en waren ze helemaal happy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |