ziet er nogal fake uitquote:Op maandag 4 juli 2016 19:06 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft tenminste meteen allemaal sponsors
neh geen zin inquote:
kijk jou ffe op de hoogte zijnquote:Op maandag 4 juli 2016 19:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
1 iemand wel denk ik, maar dat komt omdat hij de partner was van iemand die daar regelmatig tetten postte
Denk alleen niet dat hij haar zo had versierd.
ja dat telt nie hèquote:Op maandag 4 juli 2016 19:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
1 iemand wel denk ik, maar dat komt omdat hij de partner was van iemand die daar regelmatig tetten postte
Denk alleen niet dat hij haar zo had versierd.
de reacties op foto'squote:Op maandag 4 juli 2016 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat moet er nou ironisch zijn in us?
ik dacht gym voornamelijkquote:Op maandag 4 juli 2016 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zijn veelal klb user die elkaar klaarpijpen die daar posten?
Kweenie, was Jahr00n daar geen meester in?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben niet zo bekend met us maar dacht dat het voornamelijk users uit GYM waren die zo posten als parodie op de users die het dan wel echt menen
of ik haal het te snel weer wegquote:Op maandag 4 juli 2016 19:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk dagelijks of jij er foto plaatst, maar telkens weer teleurgesteld.
dat zou me niets verbazen iigquote:Op maandag 4 juli 2016 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kweenie, was Jahr00n daar geen meester in?
waarom pijpt niemand mij klaar dan?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zijn veelal klb user die elkaar klaarpijpen die daar posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |