abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7069522
En hier weer verder
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:07 schreef SmashBro het volgende:
De laatste 10 (die dus gaan strijden om de winst) schijnen ook nu al bekend te zijn, wat wij nu op tv zien is alweer een tijdje oud.
Januari beginnen toch de LIVE uitzendingen?
  zaterdag 30 november 2002 @ 00:10:19 #2
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7069530
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:08 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Cool

waren echt gaaf en zag je overal

(check mail)

pi_7069558
Screenshots gepost door _wie in Idols (deel 10)

pi_7069567
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
En hier weer verder
[..]

Wanneer is het eigenlijk afgelopen?
Gaat weer bakken met euro's opleveren die beluitzendingen.
Sjees, zitten zich nu al rijk te rekenen denk ik.
  zaterdag 30 november 2002 @ 00:14:17 #5
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7069583
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:13 schreef Tarden het volgende:

[..]

maart geloof ik
pi_7069585
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:13 schreef Tarden het volgende:

[..]

Vanaf dat moment mag jij thuis, als jury op gaan treden. De deelnemers krijgen begeleiding van echte professionals en moeten voor het eerst een solo-performance geven in een kleine tv-studio. De jury is het enige aanwezige publiek en levert commentaar op de prestatie. De kijkers brengen hun stem uit en de 10 favorieten gaan de laatste fase in; de eindspurt naar dat felbegeerde platencontract!

In de negen finaleshows treden de deelnemers live op in een grote tv-studio met een 500-koppig publiek. De jonge zangers en zangeressen zingen wekelijks nummers in één thema, waarbinnen ze zelf vrij zijn om een song te kiezen. Iedere week brengen de kijkers hun voorkeursstemmen uit en ziet de minst favoriete kandidaat zijn of haar droom in duigen vallen. Aan het eind van deze afvalrace, zijn er 2 finalisten over die in een spetterende finaleshow strijden om de titel Idol en het platencontract.

www.idols.nl

pi_7069619
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:14 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Vanaf dat moment mag jij thuis, als jury op gaan treden. De deelnemers krijgen begeleiding van echte professionals en moeten voor het eerst een solo-performance geven in een kleine tv-studio. De jury is het enige aanwezige publiek en levert commentaar op de prestatie. De kijkers brengen hun stem uit en de 10 favorieten gaan de laatste fase in; de eindspurt naar dat felbegeerde platencontract!

In de negen finaleshows treden de deelnemers live op in een grote tv-studio met een 500-koppig publiek. De jonge zangers en zangeressen zingen wekelijks nummers in één thema, waarbinnen ze zelf vrij zijn om een song te kiezen. Iedere week brengen de kijkers hun voorkeursstemmen uit en ziet de minst favoriete kandidaat zijn of haar droom in duigen vallen. Aan het eind van deze afvalrace, zijn er 2 finalisten over die in een spetterende finaleshow strijden om de titel Idol en het platencontract.

www.idols.nl

1) Waarom zijn de laatste 10 al bekend (althans volgens sommigen hier) terwijl we daar getuige dit stukje nog voor moeten stemmen?

2) Negen! finaleshows, caaaaaaaaching!!!

pi_7069626
vrijdag 29 november: 1e aflevering theater

vrijdag 6 december: 2e en laatste theater aflevering

Daarna krijgen de nog overgebleven deelnemers een workshop. Vanaf die periode krijg jij als kijker een belangrijke rol!

pi_7069635
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
vrijdag 29 november: 1e aflevering theater

vrijdag 6 december: 2e en laatste theater aflevering

Daarna krijgen de nog overgebleven deelnemers een workshop. Vanaf die periode krijg jij als kijker een belangrijke rol!

Shit, dan wordt het dus een soort Starmaker.
Vond ik helemaal niks.
pi_7069748
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:12 schreef charmed_angel het volgende:

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_7071607
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:27 schreef CJ het volgende:

[..]

Ik tip die 15-jarige jongen voor de finale. Beperkte maar heel natuurlijke stem, dito performance en goede uitstraling. Staat 'ie daar waarschijnlijk met Marieke en (helaas) Wayne. Vlak ook die jongen met die bril niet uit. Beste zanger van het hele stelletje. Al die R&B-stemmen moeten er zo snel mogelijk uit!
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
pi_7071777
Yeah, Hind is dus door. Go Hind!
  zaterdag 30 november 2002 @ 10:11:26 #13
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_7071796
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 08:04 schreef RoK het volgende:

[..]

Ik tip die 15-jarige jongen voor de finale. Beperkte maar heel natuurlijke stem, dito performance en goede uitstraling. Staat 'ie daar waarschijnlijk met Marieke en (helaas) Wayne. Vlak ook die jongen met die bril niet uit. Beste zanger van het hele stelletje. Al die R&B-stemmen moeten er zo snel mogelijk uit!

Wayne redt het niet, die zit nu al bij de twijfelgevallen. Hij komt zelfverzekerd over maar zijn stem is te beperkt.
Die jongen met die bril vind ik wel degelijk uitstraling hebben ook al heeft hij niet het uiterlijk van een idool. Bovendien zingt hij beter dan de meeste anderen... Dat Marokaanse meisje heeft ook een dijk van een stem trouwens.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
  zaterdag 30 november 2002 @ 10:13:16 #14
19105 Noayla_
Love me tender
pi_7071806
Ben ik de enige die vind dat Sunny een zeer matige oninteressante stem heeft?

Dat mens leidt aan zelfoverschatting....

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_7071810
Ik vind het jammer dat Zosja een neuspiercing heeft, die staat haar niet. Eruit halen, meid!
  zaterdag 30 november 2002 @ 10:15:36 #16
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_7071813
Ik hou helemaal niet van piercings.

En zeker niet in je neus.

...is toch ook opwindend?
pi_7071825
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 23:50 schreef postinggirl over Sunny Witjes het volgende:
Op zich heeft ze best talent, ze gedraagt zich alleen een beetje raar.
Vind ik ook! Sunny moet zeker bekend worden. Laat haar maar volgend jaar lekker meedoen aan Big Brother!
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:02 schreef SmashBro het volgende:
Wat mij ook opviel was dat er aan het begin van deze ronde maar 94 kandidaten ofzo waren, terwijl er was aangekondigd dat het er 100 zouden zijn. Zijn die 6 die niet zijn op komen dagen afgehaakt na het zien van de voorrondes op tv? Wegens schaamte/protest tegen de manier van werken van de jury/enz.?
ik denk dat het heel moeilijk is om een grens te trekken. Heb je de laatste 10 audities en er zitten 5 hele goeie tussen: dan kun je niet zegggen: "Je bent goed, maar we hebben al 100 man, dus je kunt niet door." En zo is dat dan ook andersom: je kunt niet slechte mensen door laten gaan omdat je 100 man nodig hebt
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:07 schreef SmashBro het volgende:
De laatste 10 (die dus gaan strijden om de winst) schijnen ook nu al bekend te zijn, wat wij nu op tv zien is alweer een tijdje oud.
Toen de laatste audities waren (in Hoofddorp dus) was de eerste aflevering van Idols ook al op TV geweest.
  zaterdag 30 november 2002 @ 10:29:01 #18
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7071855
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 10:13 schreef Noayla_ het volgende:

Neej ik vond haar stem ook niet echt geweldig hoor..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_7071870
Dat meisje dat 17 kilo is afgevallen heeft een mooie stem. Zij is mijn idol.
pi_7071938
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 10:32 schreef CloudBox het volgende:
Dat meisje dat 17 kilo is afgevallen heeft een mooie stem. Zij is mijn idol.
Ik herkende haar niet eens meer terug
Maar idd, wat een dijk van een stem heeft ze. Jammer dat ze zo zonnebankbruin is.
pi_7071997
Voor de geïntreseerden: maandag 13.15 op NED3 herhaling B&W
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_7072039
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 10:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Yeah, Hind is dus door. Go Hind!
YESSS!! Dat is heel erg goed nieuws!

Hind moet winnen

pi_7072047
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 10:11 schreef Vamos het volgende:

[..]

Wayne redt het niet, die zit nu al bij de twijfelgevallen.

Waarom is iedereen er toch van overtuigd dat kamer 3 de twijfelgevallen bevatte? Dat hebben ze niet gezegd hoor, het kan ook kamer 2 geweest zijn, zeker als je ziet wie er in kamer 2 zaten en wie in kamer 3.

En wie zegt dat ze ook echt de twijfelgevallen bij elkaar hebben gedaan en de toppers bij elkaar? Lijkt mij dat je als programma maker niet teveel wilt verklappen. Ik denk dat ze gewoon de slechte in 1 kamer hebben gedaan (kamer 1) en de rest in kamers 2 en 3 (semi-willekeurig)

pi_7072288
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 11:04 schreef Disorder het volgende:
WIE IS HIND?
Dat si die Marokkaanse die bij de vooraudities fame zong...
  zaterdag 30 november 2002 @ 11:59:45 #26
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_7072407
Er zijn weer filmpjes online te vinden. oa Wayne, Jim etc
pi_7073277
Heeft er trouwens iemand gezien in welke kamer die donkere vrouw met dat korte rode haar (haar naam weet ik niet) zit? Ik heb haar nog nergens ontdekt, misschien viel ze steeds net uit beeld, maar misschien heb ik er ook wel overheen gekeken.

Ik hoop dat ze door gaat.

zaterdag 30 november 2002 @ 15:34:23 #28
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_7074310
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 13:53 schreef postinggirl het volgende:
Heeft er trouwens iemand gezien in welke kamer die donkere vrouw met dat korte rode haar (haar naam weet ik niet) zit? Ik heb haar nog nergens ontdekt, misschien viel ze steeds net uit beeld, maar misschien heb ik er ook wel overheen gekeken.

Ik hoop dat ze door gaat.

Ik geloof dat ze in de kamer zat die door ging, maar dat weet ik niet zeker hoor!
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_7074331
Die kamer wordt toch pas volgende week bekend gemaakt?
[url=http://www.contagious.nl/pages/video.php]Idols downloadable movies[/url] :: [url=http://www.contagious.nl/pages/images.php]Breezersluts[/url]
pi_7074944
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 15:36 schreef netnietinternet het volgende:
Die kamer wordt toch pas volgende week bekend gemaakt?
De kamer met mensen die overtuigend door zijn is gisteren al bekend gemaakt, en volgende week wordt de kamer met 'twijfelgevallen' (die óók door zijn, maar met de hakken over de sloot) nog bekend gemaakt.
pi_7075015
Ik vond het echt zeer zwak dat ze dat met die kamers deden en dan pas volgende week de rest bekend maken!
Ik vond het al zo raar dat Tooske aan het begin 'volgende week zijn we met nog maar 30' zei, ipv van 'aan het eind van deze afl.' ofzo.
Echt weer iets voort RTL4
Bij de Duitse werd het tenminste gelijk verteld, op die manier waarop in Nederland de eerste verliezers werden bekend gemaakt (met het naar voren lopen).

Ik ben benieuwd of Wayne door is, hij valt nu wel tegen.
En die Sunny vind ik irritant!!!!! Wat een stom wijf is dat zeg!

zaterdag 30 november 2002 @ 18:52:47 #32
22678 Edwin181175
Of gewoon Edwin.....
pi_7076229
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 16:52 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ben benieuwd of Wayne door is, hij valt nu wel tegen.
En die Sunny vind ik irritant!!!!! Wat een stom wijf is dat zeg!
Als je kijkt naar het vooruitblikje op de volgende uitzending op de site van Idols zie je Wayne helemaal rechts staan...
Hij is dus door...
En volgens mij betekent dat dat we van die akelige Sunny af zijn!!
Ik vind niks, ik ben gestopt met zoeken...
  zaterdag 30 november 2002 @ 18:59:57 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7076333
quote:

Idd. Ik vond het ook grandioos dat 2 andere meisjes haar belachelijk maakten en ze moest huilen. Ze lijdt idd aan zelfoverschatting en is ook op een irritante manier aanwezig, bazig en arrogant.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 30 november 2002 @ 19:02:01 #34
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7076363
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 18:52 schreef Edwin181175 het volgende:

[..]

Als je kijkt naar het vooruitblikje op de volgende uitzending op de site van Idols zie je Wayne helemaal rechts staan...
Hij is dus door...
En volgens mij betekent dat dat we van die akelige Sunny af zijn!!

Sunny is door en Wayne zat in een andere kamer. In een ander topic werd al gezegd dat Wayne eruitlag, dus moet dat de afvalkamer zijn geweest.
Die jongen met dat kale hoofd en die baard, die geloof ik Roger heette, vond ik ook gaaf!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_7076583
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 19:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Sunny is door en Wayne zat in een andere kamer. In een ander topic werd al gezegd dat Wayne eruitlag, dus moet dat de afvalkamer zijn geweest.

Volgens mij was het juist omgekeerd hoor Dus in de kamer van Wayne zaten de twijfelfevallen en in die van Sunny de exits. Ik hoop het maar, want anders ligt Marieke er ook uit
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  zaterdag 30 november 2002 @ 19:16:37 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7076594
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 19:15 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Volgens mij was het juist omgekeerd hoor

Ik hoop het, want anders ligt Marieke er ook uit

Iemand in een eerder topic zei dat Wayne eruit lag in de 2e ronde, serieus. Die kende iemand die had meegedaan aan de voorrondes. Ja, Marieke zal er dus ws ook uitliggen.
pi_7076706
Dat zei postinggirl toch, dat had ze ergens gelezen.
Maar we zijn nog maar halverwege de theaterronde, die duurde nml 2 dagen en gister is nog niet eens 1 dag uitgezonden. Dus het kan ook zijn dat Wayne er volgende week na de volgende theaterding uit ligt.
  zaterdag 30 november 2002 @ 19:23:32 #38
22678 Edwin181175
Of gewoon Edwin.....
pi_7076717
Wayne zit volgens het filmpje nog wel bij de laatste vijftig...
Dat betekent natuurlijk niet dat hij ook de laatste dertig heeft gehaald...
Ik vind niks, ik ben gestopt met zoeken...
pi_7076771
Wayne is door. Marieke is trouwens het zusje van Aukje van Ginneken, ze zong eerst in zo'n ander meidengroepje, ik ben de naam vergeten. (O, misschien was dit allang bekend, maar ik vond het wel grappig)...
pi_7076936
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 19:27 schreef esjuh het volgende:
Wayne is door. Marieke is trouwens het zusje van Aukje van Ginneken, ze zong eerst in zo'n ander meidengroepje, ik ben de naam vergeten. (O, misschien was dit allang bekend, maar ik vond het wel grappig)...
Klopt ja. Ik heb ooit eens een stukje van dat groepje gehoord, maar ik was er niet lyrisch over.
pi_7077251
Ik vond dat Joel een stuk beter was zonder de steun van zijn Pappie.
Het was best een sympathieke gast. Niet de beste, maar wel erg sympathiek.
pi_7077516
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 19:16 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Iemand in een eerder topic zei dat Wayne eruit lag in de 2e ronde, serieus. Die kende iemand die had meegedaan aan de voorrondes. Ja, Marieke zal er dus ws ook uitliggen.

De kamer met Laura is door. Dat is dus kamer 3 met Wayne en Marieke........

Ik weet nog meer dingen, als ik die verklap is het niet meer leuk. Mijn nichtje kent Laura.

zondag 1 december 2002 @ 00:17:27 #43
37546 CloudBox
In de wolken
pi_7079335
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn nichtje kent Laura.
Who the fuck is Laura?
pi_7079382
quote:

Zingen kan ze niet,maar ik vind het wel een geil ding!
Tja,waarom ben ik postbode?Weet jij een ander beroep waarbij je de hele dag gleufjes kan vullen?
  zondag 1 december 2002 @ 00:22:39 #45
37546 CloudBox
In de wolken
pi_7079431
quote:
Op zondag 1 december 2002 00:20 schreef pipo1970 het volgende:

[..]

Zingen kan ze niet,maar ik vind het wel een geil ding!

Dat gold ook voor Jerney Kaagman.

[Dit bericht is gewijzigd door CloudBox op 01-12-2002 12:27]

pi_7082616
Sunny maakte 1 dramatisch domme fout.
Voor de repetitie zeggen: laten we even met zn 3-tjes zingen (I'm so excited) en dan zelf na het eerste woord stoppen om de rest te analyseren en te vertellen wat zij verkeerd doen.
Wat een vreselijke namaakvrouw.
Sunny kwam zo vaak voor in deze aflevering dat ze er wel uit moet liggen, anders krijgt ze veel te veel airtime... heerlijk om je zo te ergeren aan die plastic tante.

Grappig om alle analyses hier te lezen, bijna iedereen maakt dezelfde afwegingen en ook ik vind die jongen met die bril een prachtige stem hebben, het meisje dat 20 kilo is afgevallen erg mooi zingen maar te bruin, en Jim heeft inderdaad een prachtig stemgeluid.

zondag 1 december 2002 @ 10:08:33 #47
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_7083315
Tja, ik vind dat meisje dat zoveel is afgevallen dus helemaal niet zo geweldig zingen, maar ik houd dan ook niet van Celine Dion (en die probeert ze toch te imiteren).

Die jongen met die bril vind ik wel weer erg goed zingen. Erg muzikaal. Ik hoop maar dat ze hem niet laten vertrekken op basis van zijn uiterlijk, want hij komt op mij ook over als één van de sympathiekere kandidaten.

Trouwens wel een beetje raar dat ze voor de jongens 'Isn't She Lovely' van Stevie Wonder hadden uitgekozen. Dat nummer is voor veel mannen echt veel te hoog, lijkt mij. En als je het dan een octaaf lager gaat zingen dan de 2 anderen in je groepje, komt het toch een beetje raar over.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_7083619
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:17 schreef Tarden het volgende:
Waarom zijn de laatste 10 al bekend (althans volgens sommigen hier) terwijl we daar getuige dit stukje nog voor moeten stemmen?
Nee je interpreteert het verkeerd: tot aan die laatste 9 (het zijn er 9 en geen 10), wordt door de jury bepaald wie er door mag, daarna door het publiek. Je kan dan steeds stemmen op 1 van die 9, en valt degene waar het minst op gestemd is af.
LaToya rules
pi_7083945
quote:
Op zondag 1 december 2002 00:17 schreef CloudBox het volgende:

[..]

Who the fuck is Laura?

pi_7083965

Zij was ook goed.

LaToya rules
pi_7084578
Oeh, Laura is zeker wel OK ja!
pi_7098582
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
En hier weer verder
[..]

hmmzzz het wordt steeds gekker... van insiders hoor ik al dat er in januari nieuwe voorrondes komen voor idols2 ... wordt waarschijnlijk hetzelfde als in Amerika de opvolger van idols1 en niet net zoals in engeland een groepje... dus ik ben nu benieuwd wat er gaat gebeuren.. ik ben geloof ik maar een simpele ziel die allemaal verschillende dingetjes aanhoort om vervolgens helemaal knettergek te worden van allemaal antwoorden door elkaar... haha nog te volgen!??
" Werkend brein! "
pi_7102695
Er staat nu een review van het Idols magazine op de FP

Lijkt me wel leuk, alleen een beetje duur (11 piek!)

LaToya rules
pi_7103513
Oei, da's duur ja
pi_7128258
Ik weet zo net nog niet of we die jury nog wel serieus moeten nemen.

pi_7128559
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 20:16 schreef Apfel het volgende:
Ik weet zo net nog niet of we die jury nog wel serieus moeten nemen.

[afbeelding]

Mijn god
pi_7128636
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 19:27 schreef esjuh het volgende:
Ja inderdaad ik wou het nog zeggen! Ik vind dat ze op haar lijkt en der stem ook wel een beetje.
  dinsdag 3 december 2002 @ 21:37:46 #58
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_7129638
quote:
Op maandag 2 december 2002 15:06 schreef SmashBro het volgende:
Er staat nu een review van het Idols magazine op de FP

Lijkt me wel leuk, alleen een beetje duur (11 piek!)

Staan wel leuke foto's een stukjes in verder.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 4 december 2002 @ 16:33:16 #59
39237 crew  H_T
2733
pi_7143823
Sunny ligt er uit, en Wayne binnenkort. Trust me.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_7144616
quote:
Op woensdag 4 december 2002 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ohh is Sunny eruit ? ik vond dr wel grappig eigenlijk...

oh en tim is je plaatje gister op radio538 gemaakt of gekraakt? ik vond em wel cool trouwens

Strawberry Flavour..
pi_7144882
Gisteravond bij Barry Paf? Dan is hij volgens mij gekraakt. Ik heb gehoord tijdens het radio-zappen dat de maak 't of kraak 't met een paar procenten verschil was gekraakt.
  woensdag 4 december 2002 @ 17:59:06 #62
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7145543
quote:
En jij vond het een paar topic terug zo slecht van mij dat ik vertelde dat die vriendin van me door was??
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 4 december 2002 @ 18:03:47 #63
39237 crew  H_T
2733
pi_7145626
Christine dat vond ik niet slecht ik vroeg me gewoon af hoe je dat kon weten that's all . En hij is gekraakt heb ik gehoord, met 58% kraken. Zelf luister ik nooit 538, maar veel mensen op school zeggen het dus ik geloof ze wel
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_7145754
quote:
Op woensdag 4 december 2002 18:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Christine dat vond ik niet slecht ik vroeg me gewoon af hoe je dat kon weten that's all . En hij is gekraakt heb ik gehoord, met 58% kraken. Zelf luister ik nooit 538, maar veel mensen op school zeggen het dus ik geloof ze wel
Helaas pindakaas. Of je moet natuurlijk niet op 538 gedraaid willen worden
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 4 december 2002 @ 18:27:29 #65
39237 crew  H_T
2733
pi_7145994
Maakt mij niet uit WAAR ik gedraaid word, als dat maar gebeurt . Dus ook al is het radio Groningen, maakt me niks uit, als ze het maar draaien . Jammer van 538, maar ik ga er niet over in de put zitten ofzo
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_7146845
quote:
Jippie, zo blijft de spanning er ook echt in
pi_7147374
quote:
Op woensdag 4 december 2002 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maakt mij niet uit WAAR ik gedraaid word, als dat maar gebeurt . Dus ook al is het radio Groningen, maakt me niks uit, als ze het maar draaien . Jammer van 538, maar ik ga er niet over in de put zitten ofzo
Zijn er al veel singles verkocht?
pi_7147850
Zometeen begint het weer
#geen
pi_7148606
Oooh, ik vind die halve Mary J Blige geweldig! Lekkere scheurstem heeft ze! Top wijf!

En zouden ze Sunny eruit hebben gedaan omdat ze teveel 'air' had? Want slecht zong ze zeker niet bij I'm So Excited.

pi_7148651
Oeh dat meisje met die korte blonde haren die met Marieke zong was ook zwaar OK!
pi_7148758
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 20:40 schreef Chayenn het volgende:

[..]

Ja inderdaad ik wou het nog zeggen! Ik vind dat ze op haar lijkt en der stem ook wel een beetje.

Is ze ook
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
  woensdag 4 december 2002 @ 21:22:29 #72
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_7148865
Waarom zingen de jongens allemaal op zo'n zeikerige boyband-flikker manier? Met zo'n jankje/hijgje overal achteraan. Bah.
pi_7149010
Wayne's kamer gaat door de andere niet
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
pi_7149074
die jongen van 15... met dat spijkerjasje in de eerste ronde?? was dat die nu met die groene trui????
  woensdag 4 december 2002 @ 21:34:49 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7149098
Roger
pi_7149111
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:34 schreef SEMTEX het volgende:
Roger
en dat was?
pi_7149130
dies pas 15 he dat jochie... maar wat een ontzettend lekker ding zeg... en die stem wow die mocht wel voor mij komen zingen
pi_7149162
Moest wel lachen toen kamer 2 doorging en iedereen negeerden Joel en feliciteerden elkaar. Joel liep maar een beetje "alleen op de wereld" rond.
  woensdag 4 december 2002 @ 21:41:25 #79
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7149249
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:35 schreef OneSoul het volgende:

[..]

en dat was?

Die kale met dat baardje en die piercings!
pi_7149262
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:41 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

echt iets voor jou weer
  woensdag 4 december 2002 @ 21:42:28 #81
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7149276
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:41 schreef Nadientje het volgende:

[..]

echt iets voor jou weer

woensdag 4 december 2002 @ 21:51:09 #82
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_7149446
In welke kamer zat dat ventje van 15???? Zou hij door zijn? Ik hoop het! Mooie stem en dat wordt later een echte ladykiller!
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_7149492
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:51 schreef Loesje29 het volgende:
In welke kamer zat dat ventje van 15???? Zou hij door zijn? Ik hoop het! Mooie stem en dat wordt later een echte ladykiller!
volgens mij zat hij in kamer 2 en issie dus door... pcsies ja hij wordt een echt meisjesidool lekker ding zeg en dat voor 15 jaar
  woensdag 4 december 2002 @ 21:55:42 #84
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_7149546
Er zijn hier toch mensen die iemand kennen enz enz. Kunnen we geen zekerheid krijgen van iemand over het ventje van 15? Ik zou het hem zo gunnen namelijk, op de één of andere manier. Hij is zo lekker relaxed en gewoon.
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  woensdag 4 december 2002 @ 22:31:02 #85
17510 _wie
pi_7150349
Jim zat in kamer 2 en mag dus door....
  woensdag 4 december 2002 @ 22:32:22 #86
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7150383
ik vond dat getinte meisje ook heel goed.. grr jah er waren meerdere donkere meisjes.. maar ze had een lage lange staart en een beetje een bolling in het haar boven op haar hoofd..
pi_7150688
quote:
Op woensdag 4 december 2002 22:32 schreef Qarinx het volgende:
ik vond dat getinte meisje ook heel goed.. grr jah er waren meerdere donkere meisjes.. maar ze had een lage lange staart en een beetje een bolling in het haar boven op haar hoofd..
Ik weet wie je bedoelt Ze zong met marieke en dat meisje met dat korte blonde haar. Die zong inderdaad ook wel mooi ja.
  woensdag 4 december 2002 @ 22:48:34 #88
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_7150752
Is er nou nergens gewoon een lijst te vinden met namen en fotos van alle deelnemers? Of iig iedereen die door is? Dat zou het een stuk gemakkelijker maken!
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_7151149
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:41 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

die was wel apart ja
vond 'm wel uitstraling hebben en een goede stem
pi_7151228
Kijk es aan !!! ja die kleine die maakt dus ook zijn eigen nummers!!!:):):):):):):) luister maar
pi_7154611
Megan, dat 15-jarige check this out-meisje, was eigenlijk ook wel erg leuk.
LaToya rules
pi_7154612
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:55 schreef Loesje29 het volgende:
Er zijn hier toch mensen die iemand kennen enz enz. Kunnen we geen zekerheid krijgen van iemand over het ventje van 15? Ik zou het hem zo gunnen namelijk, op de één of andere manier. Hij is zo lekker relaxed en gewoon.
Jim is door hoor, er zijn hier een paar dagen geleden al screenshots gepost van hem in kamer 2.
LaToya rules
  donderdag 5 december 2002 @ 08:40:16 #93
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7154690
HET ULTIEME BEWIJS DAT JIM DOOR IS

dit heeft ie nl. nog niet aan gehad & is nieuw op idols.nl

pi_7154705
quote:
Op donderdag 5 december 2002 08:40 schreef Cybart het volgende:
HET ULTIEME BEWIJS DAT JIM DOOR IS

[afbeelding]

dit heeft ie nl. nog niet aan gehad & is nieuw op idols.nl

Dat had ie volgens mij de eerste keer onder zijn trui aan, kijk maar:

LaToya rules
pi_7154714
jim rules
okay
ofzo
  donderdag 5 december 2002 @ 08:45:14 #96
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7154718
Smash

dit zijn 100% zeker nieuwe foto's gemaakt in roermond waar ze in het theather/hotel zitten

pi_7154727
Het lijkt wel dat die ventje eentje te veel had gekregen.
De vraag is ; waar werd die gepakt? Van voren of van achteren?
pi_7154787
quote:
Op donderdag 5 december 2002 08:21 schreef SmashBro het volgende:
Oeh ja, vind ik ook wel ja.
  donderdag 5 december 2002 @ 09:09:32 #99
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7154862
In het filmpje van "I'm so excited" (compilage) waren er voor mij nog twee die er echt bovenuit staken. Een meisje met blond haar, die leuk d'r haar achterover gooide, en nog zo'n meisje met knal roze haar. Ik vond die beiden errug goed.
pi_7154876
Die met dat roze haar zat volgens mij bij La Sunny in de kamer
  donderdag 5 december 2002 @ 09:13:29 #101
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7154898
quote:
Op donderdag 5 december 2002 09:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die met dat roze haar zat volgens mij bij La Sunny in de kamer
Oww echt?? In het filmpje zie je haar net een stapje doen terwijl ze zingt, waaruit ik kan opmaken dat ze ook gewoon zonder veel moeite echt goed kan zingen.

Zou echt jammer zijn als ze niet door is...

pi_7154908
Ja die met het roze haar ligt eruit.
LaToya rules
  donderdag 5 december 2002 @ 09:14:59 #103
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7154914
  donderdag 5 december 2002 @ 12:54:03 #104
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_7158321
Twee mensen die al door waren zitten bij mij op school, eentje is alleen dit jaar naar andere school gegaan (zit ook in het blad met groot interview: suze) Maar die andere is er helaas na de volgende ronde al uit, dat zei ze iig tegen mij.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_7158431
quote:
Op donderdag 5 december 2002 08:21 schreef SmashBro het volgende:
Dat vond ik net Sita. Gewoon, de hele uitstraling.
pi_7159701
quote:
Op donderdag 5 december 2002 12:59 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Dat vond ik net Sita. Gewoon, de hele uitstraling.

Vond ik nou ook. Alleen iets 'voller' misschien
Over Jim, ik spreek 'm op internet, en heb al een paar interviewtjes gehouden voor een Idols-club op www.clubs.nl. Jim is top! Een hele relaxte jongen, maakt zich er ook helemaal niet druk of ie nou wel of niet gaat winnen, echt met zo'n instelling van 'ik zie wel hoe het schip strandt'. Zou het 'm zeker gunnen, maar ik ben bang dat ie het moet afleggen tegen de hogere stemmen, omdat dat nou eenmaal meer 'poppy' is.
  donderdag 5 december 2002 @ 16:27:10 #107
15638 DaRealMac
ondertitels zijn suf
pi_7162162
Het maakt mij allemaal niet uit, zolang breedbekschreeuwlelijk Sunny er maar heel hard uitvliegt!! Wat een irritant jeukwijf!
I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
  donderdag 5 december 2002 @ 16:27:37 #108
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_7162167
quote:
Op donderdag 5 december 2002 09:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
La Sunny
pi_7178406
Vanavond weer, kep r zin an
LaToya rules
pi_7179096
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:14 schreef SmashBro het volgende:
Vanavond weer, kep r zin an
Ik zit nog te twijfelen of ik überhaupt wel wil kijken. Ik vond het echt zwaar zwak dat verleden week niet duidelijk werd verteld wie er door zijn en wie niet. Daarnaast vind ik deze verdere rondes een stuk minder leuk, vind ik Tooske zwaar irritant en is er niemand van wie ik zeg dat die moet winnen, dus heb ik niemand om te volgen.
Ik hou het bij de Duitse, denk ik.

Maar misschien ook niet

pi_7179407
Ik heb er zeker ook zin in!
pi_7182311
Er was ook een donkere dame, die bijna op een voodoo-priesteres leek. Ze vormde samen met sunny en nog iemand anders een trio.
pi_7182385
Die neger met die gekleurde trui heeft een indrukwekkende stem. Ik herkende "Seal" in zijn stem (dacht ik mij te herinneren van de afgelopen aflevering).
Ik vind hem de beste.
pi_7182559
quote:
Op woensdag 4 december 2002 22:48 schreef DaMayan het volgende:
Is er nou nergens gewoon een lijst te vinden met namen en fotos van alle deelnemers? Of iig iedereen die door is? Dat zou het een stuk gemakkelijker maken!
na vanavond misschien wel ja, op de idols site
pi_7184287
En het grote Idols-feest begint bijna

He kut, vergis ik me een uur

vrijdag 6 december 2002 @ 21:17:17 #116
17510 _wie
pi_7184994
nog een kwartier...
pi_7185031
Ik heb er zin in!
pi_7185032
Yeh

Heerlijk een uur onderuitgezakt met een zak chips voor de tv .. IDOLS kijken

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  vrijdag 6 december 2002 @ 21:35:28 #119
17510 _wie
pi_7185241
we gaan beginnen!!!
pi_7185258
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 21:35 schreef _wie het volgende:
we gaan beginnen!!!
Ik kijk Triviant
  vrijdag 6 december 2002 @ 21:39:02 #121
215 misterDre
Paint it black!
pi_7185281
Sunny
pi_7185404
Waarom is die Winne door?? Die is slecht

En ik heb Check this out-Megan nog niet gezien, ze is toch wel door he?

Ik vind het toch jammer dat Sunny weg is.

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 06-12-2002 21:46]

LaToya rules
  vrijdag 6 december 2002 @ 21:46:32 #123
41138 RoPo
Get Rich Or Die Trying!
pi_7185409
Spannend he?
GreEtZ ,
Look, if you had one shot, or one opportunity
To seize everything you ever wanted-One moment
Would you capture it or just let it slip?
pi_7185441
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 21:46 schreef SmashBro het volgende:

Ik vind het toch jammer dat Sunny weg is.

Ik ben blij dat ze weg is! Zag je dat smoelwerk van haar! Haha fantastisch!
pi_7185474
Is Wayne door?

Sunny, dat werd tijd

pi_7185479
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 21:39 schreef misterDre het volgende:
Sunny
  vrijdag 6 december 2002 @ 21:52:28 #127
215 misterDre
Paint it black!
pi_7185511
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 21:51 schreef LoekB het volgende:

[..]

pi_7185556
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 21:52 schreef misterDre het volgende:

[..]

En die lelijkerd van een Hind ofzo is wel door.
  vrijdag 6 december 2002 @ 21:56:11 #129
22259 Fogerty
slapende account
pi_7185570
Er zijn nu wel alleen mensen over die in elk geval een aardig goeie stem hebben allemaal. De ene spreekt wel meer aan dan de ander, ik hou erg van volle, warme stemmen, zoals die van Hind en Zosja. Die twee mogen van mij zeker door!

Nu de heren

Hieperdepiep hoera!
pi_7185593
De heren doen het een stuk slechter...
  vrijdag 6 december 2002 @ 21:58:42 #131
215 misterDre
Paint it black!
pi_7185603
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 21:57 schreef LoekB het volgende:
De heren doen het een stuk slechter...
Idd
pi_7185618
Laura...
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:01:07 #133
215 misterDre
Paint it black!
pi_7185639
Lois lane junior
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:01:54 #134
22259 Fogerty
slapende account
pi_7185644
Misschien doen de Rock DJ heren het beter
Hieperdepiep hoera!
pi_7185646
Tekst kwijt.
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:04:14 #136
22259 Fogerty
slapende account
pi_7185676
Die Wayne-lookalike doet het best leuk
Hieperdepiep hoera!
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:04:18 #137
215 misterDre
Paint it black!
pi_7185678
Neh dit is ook niks
pi_7185683
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:04 schreef Fogerty het volgende:
Die Wayne-lookalike doet het best leuk
Ik dacht ook al ff dat dat Wayne was...
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:05:33 #139
22259 Fogerty
slapende account
pi_7185700
"als lammeren naar de slachtbank"
Hieperdepiep hoera!
pi_7185711
Dat is toch Charlies zusje?
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:09:18 #141
22259 Fogerty
slapende account
pi_7185745
Volgens mij is het nu nog niet zo moeilijk om te beslissen wie er doorgaat en wie afvalt, er zijn echt nog grote verschillen tussen zeg!
Hieperdepiep hoera!
pi_7185750
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:09 schreef Fogerty het volgende:
Volgens mij is het nu nog niet zo moeilijk om te beslissen wie er doorgaat en wie afvalt, er zijn echt nog grote verschillen tussen zeg!
Vandaag idd wel ja...
pi_7185760
Het lijkt me wel duidelijk dat een dame de winnaar word.
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:11:04 #144
215 misterDre
Paint it black!
pi_7185769
Ik heb sterk de indruk dat de dames vandaag beter zijn
pi_7185786
Wat een stom metal-figuur die Jim.

[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 06-12-2002 22:12]

vrijdag 6 december 2002 @ 22:12:19 #146
215 misterDre
Paint it black!
pi_7185788
Jim komt ook wel ver
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:13:12 #147
22259 Fogerty
slapende account
pi_7185798
Ja, die Jim heeft een goeie stem!
Wayne helaas niet echt, wel uitstraling en een goeie performance, maar de stem....

Whahahaha, "optreden met een tekstvel, ik moet zeggen dat ik dat zo kansloos vind"

Hieperdepiep hoera!
pi_7185804
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:12 schreef misterDre het volgende:
Jim komt ook wel ver
Qua uiterlijk zeker niet.
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:14:27 #149
215 misterDre
Paint it black!
pi_7185814
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:13 schreef Fogerty het volgende:
Ja, die Jim heeft een goeie stem!
Wayne helaas niet echt, wel uitstraling en een goeie performance, maar de stem....

Whahahaha, "optreden met een tekstvel, ik moet zeggen dat ik dat zo kansloos vind"

Losers
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:14:45 #150
17510 _wie
pi_7185820
Beetje rustig hier...

Maarre wat een zooi die de teksten niet kenne!!!!!!!!

pi_7185835
Ik vind Jim wel knap hoor, dus met z'n uiterlijk komt hij ook al ver!

Ik vond Jim zijn optreden nu een stuk beter dan de vorige!

vrijdag 6 december 2002 @ 22:16:15 #152
22259 Fogerty
slapende account
pi_7185841
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:14 schreef _wie het volgende:
Beetje rustig hier...
Volgens mij viert half Fok! nu sinterklaasavond. Normaal loopt dit topic veel harder tijdens de uitzending (en vooral tijdens de reclames )
Hieperdepiep hoera!
pi_7185846
De uitspraak van Wayne en Arzenio is echt verschrikkelijk. Binnensmonds en bijna onverstaanbaar. Zonde, want ze kunnen wel zingen.
LaToya rules
pi_7185850
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:13 schreef LoekB het volgende:

[..]

Hij ziet er toch juist wel goed uit?

Waar is hij eigenlijk, ik heb hem niks zien zingen. Hij was toch wél door?

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_7185858
Jim zag je net wel optreden hoor, lig je een beetje te pitten onder idols
pi_7185872
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:17 schreef Angeles het volgende:

[..]

Hij ziet er toch juist wel goed uit?

Waar is hij eigenlijk, ik heb hem niks zien zingen. Hij was toch wél door?

Die kale gast met baardje heet toch óók Jim? Die andere Jim is idd niet lelijk nee...
pi_7185877
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 21:46 schreef SmashBro het volgende:
En ik heb Check this out-Megan nog niet gezien, ze is toch wel door he?
Ik zag haar net wel. Maar ze was minder leuk dan in haar Check this out-periode.
LaToya rules
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:19:02 #158
215 misterDre
Paint it black!
pi_7185879
Je hoort het LoekB de Fokdames hebben Jim goedgekeurd
pi_7185881
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:18 schreef LoekB het volgende:
Die kale gast met baardje heet toch óók Jim?
Nee die heet Roger.
LaToya rules
pi_7185882
Ik vond Laura en Jamai best wel goed!

Hahaha Jamai geweldig!

En Laura die haar tekst niet meer wist! Fantastisch hoe ze het oploste!

pi_7185883
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:16 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Volgens mij viert half Fok! nu sinterklaasavond. Normaal loopt dit topic veel harder tijdens de uitzending (en vooral tijdens de reclames )

Mnee, vorige week was het ook al zo rustig. Al die meelopers kijken nu opeens niet meer nu het serieus word...
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:19:22 #162
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7185886
quote:

[..]

Die kale gast met baardje heet toch óók Jim? Die andere Jim is idd niet lelijk nee...

Ik vond die kale Jim juist wel leuk. En kan ook lekker zingen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_7185888
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Jim zag je net wel optreden hoor, lig je een beetje te pitten onder idols
Nee, ik zat met m'n nichtje te chatten die ook Idols kijkt (zit met m'n laptop bij de tv), welk liedje zong hij dan (15-jarige Jim dan)?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_7185889
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:19 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Nee die heet Roger.

Ooow! Oeps Nou die is iig lelijk
pi_7185893
quote:

[..]

Heet hij ook Jim? Volgen smij niet hoor!

En die kale met die piercings heb je ook zien optreden, en die deed het echt wel goed!

vrijdag 6 december 2002 @ 22:20:17 #166
22259 Fogerty
slapende account
pi_7185894
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
En Laura die haar tekst niet meer wist! Fantastisch hoe ze het oploste!
Dat vond ik idd ook een pluspunt!

Zijn er TWEE Jimmen? Dat had ik niet door
Maar in elk geval, die kale, bouwvakkertype, die vond ik een goeie stem hebben

Hieperdepiep hoera!
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:20:33 #167
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7185900
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:19 schreef LoekB het volgende:

[..]

Ooow! Oeps Nou die is iig lelijk

Maar wel leuk .
pi_7185905
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:20 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Dat vond ik idd ook een pluspunt!

Zijn er TWEE Jimmen? Dat had ik niet door

Nee, hij schijnt Roger te heten...
pi_7185923
Die kleine gast met dat blauwe shirt en dat baardje?
Das tog jim?
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:22:47 #170
215 misterDre
Paint it black!
pi_7185924
Ze heeft gewoon een dikke reet
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:23:23 #171
22259 Fogerty
slapende account
pi_7185929
Leuk die ruzie over dat dikke meisje
Maar ik hoop wel dat ze doorgaat, ze heeft een goeie stem, ik zie haar wel echt zo'n souldiva worden
Hieperdepiep hoera!
pi_7185932
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:22 schreef lamaris het volgende:
Die kleine gast met dat blauwe shirt en dat baardje?
Das tog jim?
Dat dacht ik ook ja, maar Smashbro zegt van niet...
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:23:55 #173
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7185937
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:22 schreef misterDre het volgende:
Ze heeft gewoon een dikke reet
En ze 'spettert van de Buhne'
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:24:00 #174
215 misterDre
Paint it black!
pi_7185940
Gaat Wayne het halen?????
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:24:51 #175
215 misterDre
Paint it black!
pi_7185946
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:23 schreef Moonah het volgende:

[..]

En ze 'spettert van de Buhne'

Maar dat was hun discussie niet
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:25:00 #176
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_7185949
Welke is nou zusje van Aukje van ginneken??
pi_7185957
Dat bril-gastje ook door
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:25:53 #178
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7185960
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:24 schreef misterDre het volgende:

[..]

Maar dat was hun discussie niet

Jawel, als tegenargument.
pi_7185964
Deze 10 liggen eruit denk ik.
pi_7185971
Wayne.
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:26:40 #181
215 misterDre
Paint it black!
pi_7185972
Wayne eruit
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:27:29 #182
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7185980
Hij heet dus Roger. En is door .
pi_7185984
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:27 schreef Moonah het volgende:
Hij heet dus Roger. En is door .
pi_7185992
En deze liggen er ook uit.
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:28:04 #185
215 misterDre
Paint it black!
pi_7185993
Hoe heet dat donkere meisje met die mooie krullen uit groep 3??
pi_7186006
Dat was weer een gemene!
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:30:32 #187
215 misterDre
Paint it black!
pi_7186025
Ff gemist is Marieke door ??
pi_7186037
Waarom gaat in godsnaam die Winne steeds door?!? Ik vind hem echt tegenvallen.

En die Craig David lookalike is er wel uit, die vond ik juist best goed.

LaToya rules
pi_7186044
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:30 schreef misterDre het volgende:
Ff gemist is Marieke door ??
LaToya rules
pi_7186051
Kut, Rachida is niet door!
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:33:11 #191
215 misterDre
Paint it black!
pi_7186064
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:31 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Ah OK tnx
pi_7186065
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:31 schreef SmashBro het volgende:
En die Craig David lookalike is er wel uit, die vond ik juist best goed.
Etienne zat toch ook in Star Academy?
pi_7186069
Wie is Winne dan?

Gelukkig is Wayne er nu wel uit, ik vind hem echt strontirritant. Wel jammer dat Laura er nu uit is trouwens. Ik vond dat iedereen die met een briefje erbij stond te zingen er ook uit moest!!

pi_7186075
Dewi moet winnen! Prachtig, hoe zij Falling deed. Echt super!
pi_7186076
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

nou inderdAAD. Volgens mij wel ja!
pi_7186081
I love DEWI
pi_7186083
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Dat is waar ook!!! Helemaal vergeten!
LaToya rules
pi_7186085
Laura is eruit! Wheeeeeeh!
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:34:14 #199
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7186089
Jammer dat Dannes ofzo eruit is.. Dat meisje die ziek was...
pi_7186097
Winne was in de voorrondes wel leuk, maar die vind ik nu ook wat tegenvallen.

Wel OK dat 'Angie Stone' door is. Wat lullig dat die ene haar niet door wou laten gaan

pi_7186113
Yuli is ook leuk en goed. Ze heeft alleen niet echt een popsterlijf.
LaToya rules
pi_7186116
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:25 schreef LoekB het volgende:
Dat bril-gastje ook door
Jamai is goed. Hoe hij toch zong zonder tekst was heel erg goed.

Laura vind ik ook goed!
He heerlijk, ik vind bijna iedereen goed!

pi_7186139
Jamai is gewoon top!

De meeste van mijn favorieten zijn door! Behalve Dannas en Laura

vrijdag 6 december 2002 @ 22:36:52 #204
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7186148
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:34 schreef Tom_Tom- het volgende:

Wel OK dat 'Angie Stone' door is. Wat lullig dat die ene haar niet door wou laten gaan

Ja gelukkig kijken die van tijn en henk jan wel verder dan hun neus lang is... wat een stem heeft zij zeg!
pi_7186153
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:23 schreef LoekB het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook ja, maar Smashbro zegt van niet...

Nee dit is Jim: Idols - Jim
Die andere is Idols - Roger
LaToya rules
pi_7186154
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:35 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Jamai is goed. Hoe hij toch zong zonder tekst was heel erg goed.

Ja, maar het gaat uiteindelijk dat je én goed kan zingen, én knap bent.
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:37:21 #207
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7186159
Marieke had er wel uit gemogen wat mij betreft... haar stem vind ik nou echt niet super mooi ofzo..
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:37:33 #208
39758 Flashh
de mogelijkheden zen eindeloos
pi_7186163
aaah kan nu niet op idols.nl kijken, de server is overbelast.
ik vind t jammer dat laura, rachida en arzenio eruit zijn. maja dr kan er toch maar 1tje winnen
Wat je geeft krijg je terug ........................................ [b][u]Yo MaNg DuShI FaWaKa?¿ :-S [/u][/b] ... [i] Dewi blijft cool :-)[/i]
pi_7186167
Rachida had echt doorgemoeten. Alle passie en gevoelens legt ze in haar stem. Haar stem gaat door alle vezels door je hele lichaam heen en laat je nooit meer los. Als je eenmaal Rachida hebt gehoord, hoef je niets anders meer. Rachida is een van de grootste talenten die er rondliep, maar wordt niet gewaardeerd.
pi_7186174
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:37 schreef Qarinx het volgende:
Marieke had er wel uit gemogen wat mij betreft... haar stem vind ik nou echt niet super mooi ofzo..
Ik vond Marieke juist nu heel erg goed!
pi_7186183
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:37 schreef Flashh het volgende:
aaah kan nu niet op idols.nl kijken, de server is overbelast.
ik vind t jammer dat laura, rachida en arzenio eruit zijn. maja dr kan er toch maar 1tje winnen
Laura kleine meisje-grote stem is toch door?
pi_7186191
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Laura kleine meisje-grote stem is toch door?

laura is niet door!
pi_7186203
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:38 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

laura is niet door!

Helaas...
pi_7186204
ik denk dat wayne eruit gegooien dat stomste beslissing ooit was... .
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_7186207
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:38 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik vond Marieke juist nu heel erg goed!

Ik ook, beter dan vorige week! En ze is ook door
LaToya rules
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:40:07 #216
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_7186221
Beetje raar dat Laura niet door is... Knap uiterlijk, mooie stem... raakte alleen NET ALS VELEN DIE WEL DOOR ZIJN even haar tekst kwijt...
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_7186222
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:39 schreef mabit het volgende:
Dat denk ik niet. Wayne was stom.
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:40:44 #218
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7186236
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:39 schreef mabit het volgende:
Ik denk het niet.. zou ze te veel tijd en moeite kosten om z'n reputatie weer een beetje op peil te krijgen..
pi_7186238
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:40 schreef Vamos het volgende:
Beetje raar dat Laura niet door is... Knap uiterlijk, mooie stem... raakte alleen NET ALS VELEN DIE WEL DOOR ZIJN even haar tekst kwijt...
Inderdaad. Als iemand het creatief had opgelost was zij het wel.
pi_7186240
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Wayne was stom.

Wayne was weer slecht vandaag!
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:40:56 #221
22259 Fogerty
slapende account
pi_7186243
Zo ongeveer iedereen die ik graag door wilde zien, is door. Alsmede een aantal figuren die van mij wel op hadden mogen krassen, maar goed, ze moesten aan de dertig komen he

Ik heb besloten dat Dewi en de kale Jim of Roger of hoe ie dan ook mag heten definitief mijn idols zijn

Hieperdepiep hoera!
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:41:01 #222
17510 _wie
pi_7186244
Beetje overdreven...
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:41:12 #223
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7186250
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:40 schreef Vamos het volgende:
Ik vond dat ze het heel goed opving!
pi_7186261
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
Wayne was weer slecht vandaag!
Inderdaad. Hij viel bar tegen. En dat is dan een understatement.
pi_7186275
Die Suze is trouwens ook wel leuk...
http://www.suze.nl
pi_7186280
maar wayne had als een van de weinige wel uitstraling, charisma en was een van de knapste jongens....
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:43:18 #227
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7186287
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:42 schreef schwa78 het volgende:
Die Suze is trouwens ook wel leuk...
http://www.suze.nl
Jah klopt

Je ziet sommige te weinig... Die Ivan was bijv. vandaag voor het eerst dat ik hem zag...

pi_7186297
Die Vanessa van Cybart vond ik niet zo goed eigenlijk, is ze door?
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:44:18 #229
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7186304
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:42 schreef mabit het volgende:
maar wayne had als een van de weinige wel uitstraling, charisma en was een van de knapste jongens....
looks ain't all.... babe...
pi_7186310
Rachida en Danas eruit.

Belachelijk!

Als Yuli ondanks een wat minder ideaal uiterlijk door mag, dan Rachida zéker. Maar ja, misschien zijn ze vlak bij elkaar geëindigd, rond de dertigste plaats.....

Wel ben ik blij dat Brian ('I have the brains, the balls, and don't forget....the voice') eruit is. Wel getalenteerd, maar de arrogantie druipt er aan alle kanten vanaf.

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 06-12-2002 22:47]

vrijdag 6 december 2002 @ 22:44:59 #231
22259 Fogerty
slapende account
pi_7186317
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:43 schreef Qarinx het volgende:
Die Ivan was bijv. vandaag voor het eerst dat ik hem zag...
En die vond ik het best aardig doen, maar hij ligt er nu wel uit geloof ik
Hieperdepiep hoera!
pi_7186342
Ik vond de jury-ruzies wel vermakelijk.

Henk-Jan is een goede vent.

pi_7186348
lekker voor Wayne dat hij eruit is...hij deed echt tof. Hahaha, hij dacht nog dat hij door was ook. En nog stoer doen ook...zag je zijn gezicht, toen hij eruit was. Lekker
pi_7186354
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:44 schreef postinggirl het volgende:
Rachida en Danas eruit.

Belachelijk!

Danas was wel leuk maar die ene keer zong ze wel erg vals en haar performance vandaag was ook niet je van het ("ja maar ze was ziek" tja, pech).

Rachida was wel goed ja, die had gewoon doorgemoeten. Stond ik ook van te kijken.

En wie vond Jerney nou een huisvrouwtype?

LaToya rules
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:47:27 #235
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7186368
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:46 schreef SmashBro het volgende:

Die Jackie denk ik.. die had wel een gooooede stem..
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:48:16 #236
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7186385
quote:

Laat ze eerst eens bij zichzelf beginnen...
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_7186386
Danas vond ik kwa uiterlijk een kruising tussen Katja Schuurman en Mariah Carey. Wat wil een mens nog meer.

Shit dat ze eruit is...

pi_7186390
quote:
Ik weet haar naam niet, maar ze had kort donkerbruin haar en donkere ogen. Niet al te groot. Beetje zuid-europees ogend typje. Tenminste, ik meende dat het over háár ging.

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 06-12-2002 22:49]

pi_7186394
Jackie --> is dat die met die korte blonde haren? Die was goed.

Ligt het aan mij of gaat Fok! erg sloom trouwens?

vrijdag 6 december 2002 @ 22:49:08 #240
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7186402
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:48 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Ik weet haar naam niet, maar ze had kort donkerbruin haar en donkere ogen. Tenminste, ik meende dat het over háár ging.

jah Jackie heet die volg. mij..
pi_7186443
Ik had trouwens wel een hele scene van Sunny verwacht toen ze eruit ging. Gebeurde helaas niet.
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:51:41 #242
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7186451
Ik vond trouwens dat sommige heren wel een nummer hadden gekozen die niet zo heel goed bij hun paste...

Bijv. Jamai.. die mafketel had beter Robbie Williams kunnen doen..

vrijdag 6 december 2002 @ 22:51:57 #243
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7186459
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik had trouwens wel een hele scene van Sunny verwacht toen ze eruit ging. Gebeurde helaas niet.
Ik ook... beetje jammer!
pi_7186480
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:51 schreef Qarinx het volgende:
Ik vond trouwens dat sommige heren wel een nummer hadden gekozen die niet zo heel goed bij hun paste...

Weet je hoe moeilijk dat nummer van Robbie WIlliams is? Zowiezo waren het moeilijke nummers om te zingen. Vele gingen dan ook op hun bek
pi_7186484
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:51 schreef Qarinx het volgende:

Idd, en die Bas die zat te zeuren dat het zo'n moeilijk nummer was. Vind ik wel meevallen.

Ik had gehoopt dat Jim Rock DJ zou doen, had me wel leuk geleken. Maar helaas.

LaToya rules
pi_7186486
Ik had Train gedaan. Ten eerste omdat ik die tekst zo wel uit m'n kop ken en omdat het gewoon nog steeds een mooi nummer is. Ricky vind ik niet zo leuk en Robbie is idd wel moeilijk hoor. Ik zat ook zo te denken, na hoeveel duudduuu's in het intro moet je nou beginnen met zingen?
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:54:09 #247
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7186502
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:53 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Weet je hoe moeilijk dat nummer van Robbie WIlliams is? Zowiezo waren het moeilijke nummers om te zingen. Vele gingen dan ook op hun bek

Mwjah, maar ik vond wel dat Jamai de stem had voor dat nummer...
pi_7186514
Gareth Gates heeft ook Rock DJ gekozen, heb ik nog een filmpje van. Maar ik weet niet wat de alternatieven waren. Misschien wel dezelfde.
LaToya rules
pi_7186553
De jury had wel gelijk hoor, er zat voor ieder wat wils bij, de nummers waren hartstikke bekend en je had tijd zat om de tekst te leren. Kijk, natuurlijk kun je nerveus worden enzo, maar die tekst, kom op zeg, die ken je toch wel.
  vrijdag 6 december 2002 @ 22:58:18 #250
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7186564
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
De jury had wel gelijk hoor, er zat voor ieder wat wils bij, de nummers waren hartstikke bekend en je had tijd zat om de tekst te leren. Kijk, natuurlijk kun je nerveus worden enzo, maar die tekst, kom op zeg, die ken je toch wel.
Zenuwen kunnen een hoop met je doen..
pi_7186576
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:55 schreef SmashBro het volgende:
Gareth Gates heeft ook Rock DJ gekozen, heb ik nog een filmpje van. Maar ik weet niet wat de alternatieven waren. Misschien wel dezelfde.
Ik vind Gareth Gates en Will Young een stuk beter dan de beste van de Nederlandse idols... zou dat komen doordat zij al meer begeleiding hebben gehad of was het niveau in de UK gewoon hoger?
pi_7186577
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:58 schreef Qarinx het volgende:
Zenuwen kunnen een hoop met je doen..
Tja, maar niet dat je toch geeneen woord meer kent, lijkt me. Of je hebt een black-out, dat kan altijd.
pi_7186592
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:58 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Tja, maar niet dat je toch geeneen woord meer kent, lijkt me. Of je hebt een black-out, dat kan altijd.

Ik heb het woord black-out toch een aantal keer voorbij horen komen...
  vrijdag 6 december 2002 @ 23:00:11 #254
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7186604
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:58 schreef schwa78 het volgende:

Ik vind Gareth Gates en Will Young een stuk beter dan de beste van de Nederlandse idols... zou dat komen doordat zij al meer begeleiding hebben gehad of was het niveau in de UK gewoon hoger?

Ik vind dat je te weinig van de Nederlandse kandidaten ziet om daar een goed oordeel over te kunnen vellen.. Het zijn steeds hele korte stukjes.. en dan ook nog is een andere stem er gelijk achteraan...
pi_7186614
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:13 schreef LoekB het volgende:

[..]

Qua uiterlijk juist wel, denk ik. Als ik 15 was, wist ik het wel!
pi_7186625
Zenuwen kunnen zeker een hoop met je doen.
Maar gelijk hebben de heren en dame van de jury wel als het gaat om teksten knallen. Ach ja..

En toch kom ik er met me kop niet bij waarom Laura niet door is..wat een improvisatie toch? Ik dacht echt 'toppertje!'

vrijdag 6 december 2002 @ 23:01:31 #257
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7186643
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:00 schreef Smeich het volgende:
Zenuwen kunnen zeker een hoop met je doen.
Maar gelijk hebben de heren en dame van de jury wel als het gaat om teksten knallen. Ach ja..
Tjah het komt ook veel beter over als je de tekst kent... met meer emotie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')