kkdomquote:Op maandag 4 juli 2016 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
oh oké
snap er nog steeds weinig van
ben simpele jongen met simpele koptelefoon :squote:
flikker toch op man audionerdjequote:Op maandag 4 juli 2016 16:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik schat dat ie een open back koptelefoon bedoeltOpen air
[..]
En een open back koptelefoon is minder geluidsdicht.
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zolang het geen Bose 3-2-1 set is
Hij meldde zich af met de melding is beter? ik snap hem nietquote:
Deze versie vind ik beter, zit meer emotie in.quote:
Voor mij niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Deze versie vind ik beter, zit meer emotie in.
doe normaalquote:
Oh okéquote:Op maandag 4 juli 2016 16:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat niemand anders dan jij die 7cm beroerd
Wat hipsterquote:Op maandag 4 juli 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik luister hiermee mn muziek.![]()
Emoquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik luister hiermee mn muziek.![]()
Zeker niet!quote:
idd die elvis dee het alleen ma voor de geldquote:Op maandag 4 juli 2016 16:12 schreef HPLC het volgende:
Ik vind juist in die van de Righteous Brothers meer emotie zitten dan in die van Elvis
Echt hequote:
Ik heb geen idee waar je 't over hebt.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Gun het jou niet hoor. Iedereen zou dan pussy zijn.
Vind ik niet, maar ieder zo z`n ding. Ik vind Elvis sowieso beter dan de Righteous Brothers.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:12 schreef HPLC het volgende:
Ik vind juist in die van de Righteous Brothers meer emotie zitten dan in die van Elvis
als jij dat eruit opmaakt dan is dat jouw mening die ik maar moet respecteren.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
idd die elvis dee het alleen ma voor de geld
[..]
Echt he
Daarom. Tranen.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Rust is voorbij, huisgenoten zijn terug.
Grapje![]()
ja en als het je niet bevalt log je maar uit.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
als jij dat eruit opmaakt dan is dat jouw mening die ik maar moet respecteren.
Ja, maar dat beweer ik godverdrommels ook nergensquote:Op maandag 4 juli 2016 16:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar ieder zo z`n ding. Ik vind Elvis sowieso beter dan de Righteous Brothers.
Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening isquote:Op maandag 4 juli 2016 16:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
als jij dat eruit opmaakt dan is dat jouw mening die ik maar moet respecteren.
Stel je niet zo aan joh. Kan me niet voorstellen dat er hier meiden zijn die hier intrappen.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:15 schreef Germano het volgende:
Hierna kap ik ermee. Moet bijna vocht bijvullen.
achja als je meer van bass houdt kan je beter dichte pakkenquote:Op maandag 4 juli 2016 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben simpele jongen met simpele koptelefoon :s
Geen beats by drequote:Op maandag 4 juli 2016 16:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
achja als je meer van bass houdt kan je beter dichte pakken
[ afbeelding ]
kijk, kan geluid van buitenaf inkomen, maar geeft de driver, het ding dat geluid produceert, dus de vrijheid om ook van beide kanten je shit te weergeven = natuurlijker voller geluid
je hebt ook meer gevoel dat je meer tussen de muziek instaat zeg maar, wat luchtiger. is wel fijn ook met films en shit
Houd je bek eens man. Ga niet uitleggen hoe, wat en waarom. Laat me.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh. Kan me niet voorstellen dat er hier meiden zijn die hier intrappen.
Waarom zo pussy?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:15 schreef Germano het volgende:
Hierna kap ik ermee. Moet bijna vocht bijvullen.
HEY ECHT ER IS EEN DING GEBEURD ECHT HEEL ERG!!quote:Op maandag 4 juli 2016 16:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Houd je bek eens man. Ga niet uitleggen hoe, wat en waarom. Laat me.
Goed bezig!quote:Op maandag 4 juli 2016 16:16 schreef Chai het volgende:
Scriptie zo ongeveer af, afronding is alleen nog lay-out van de bijlage en nog wat feedback op taal enz. afwachten en verwerken.
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HEY ECHT ER IS EEN DING GEBEURD ECHT HEEL ERG!!
*stil
Oh wat een lol.quote:
Luister gewoon mijn 128kb mp3 shizzle hoor weeniequote:Op maandag 4 juli 2016 16:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
luister gewoon via yt hoor flac allemaal hoax
Die heeft skullcandy. Iets minderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |