Nee jij, vanwege die dp smiley.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
wie, tong? alsof hij weet hoe dat moet
Bedankt. Moest lang nadenken.quote:
zou ik nooit doen na de moeite die hplc erin heeft gestokenquote:
Bedankt, was meer werk dan wat ik nu aan het doen ben op het werkquote:Op maandag 4 juli 2016 14:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou ik nooit doen na de moeite die hplc erin heeft gestoken
Wel lief van je.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou ik nooit doen na de moeite die hplc erin heeft gestoken
Beste post #6quote:
Wij zijn wel echt een team op FOK! hequote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 15:00 schreef Willoow het volgende:
Echt serieus, heb nou pokemon x-y aan.. - inb4-en verhaallijn precies hetzelfde als eerste pokemon series, alleen pokemon vervangen door misbaksels.
Geen ideequote:Op maandag 4 juli 2016 15:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Pokemon was leuk tot aan de 2e generaties, dus tot die 250 stuks, nu heb je er 800 of zo?
Komt weer heel serioesoe over ditquote:
Ik heb dit altijdquote:Op maandag 4 juli 2016 15:04 schreef Oberkullie het volgende:
Vanmorgen al heel vroeg mijn auto naar de garage gebracht voor onderhoud en ff nakijken, ze hebben nu nog niet gebeld
Je jat gewoon nieuwequote:Op maandag 4 juli 2016 15:06 schreef deadprez het volgende:
ik heb die problemen nooit met mn fiets :s
Sowieso weinig 'problemen' met jouw levensstijl denk ik?quote:Op maandag 4 juli 2016 15:06 schreef deadprez het volgende:
ik heb die problemen nooit met mn fiets :s
wat denk je wel niet van mequote:
kloptquote:Op maandag 4 juli 2016 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso weinig 'problemen' met jouw levensstijl denk ik?
hard to get tochquote:Op maandag 4 juli 2016 15:04 schreef Oberkullie het volgende:
Vanmorgen al heel vroeg mijn auto naar de garage gebracht voor onderhoud en ff nakijken, ze hebben nu nog niet gebeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |