oh dat is wel matigquote:Op maandag 4 juli 2016 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oh dat neem ik ook wel, maar vrienden hebben geen geld daarvoor.
Dan maar niet.
Aww. Dat is wel sneu.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja nee, dat is goed voor behoorlijk wat paniekaanvallen achter elkaar.
Zou echt niet weten wat je daar godsnaam moet gaan doen dan, ik zou me de tyfus vervelen denk ik.
Dag van tevorenquote:Op maandag 4 juli 2016 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zo erg dat ik twee dagen van tevoren pas inpak
Pad Thai etenquote:Op maandag 4 juli 2016 14:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aww. Dat is wel sneu.
Geen idee. Je kan zoveel. Leren duiken, scooters huren en toeren, tempels bekijken, op het strand liggen, zuipen, lokale bevolking ontmoeten, vrijwilligerswerk doen, kook en yoga cursussen. Je iedere dag laten masseren.
Of gewoon bij een zwembad hangen of op een terras zitten en mensen kijken.
Ik kan nog wel even doorgaan.
[..]
Dag van tevoren![]()
te weinig asians?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Leiden zijn er niet veel die ik naakt zou willen zien.
Zijn maar weinig mensen van mijn leeftijd die ik hier ken.quote:
Misschien een avondje doorzakken in Einsteinquote:Op maandag 4 juli 2016 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn maar weinig mensen van mijn leeftijd die ik hier ken.
Verreweg meeste mensen die ik hier ken zijn leerlingen.
had je weer bepaalde diensten verleendquote:Op maandag 4 juli 2016 14:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien een avondje doorzakken in Einstein
wij kregen daar zomaar 10 euro
Zullen vast leuke meiden bijzitten hoor, maar heb al genoeg vrouwen die ik graag naakt zou willen zien.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
was een of andere rijke kerel in een goede buiquote:Op maandag 4 juli 2016 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen vast leuke meiden bijzitten hoor, maar heb al genoeg vrouwen die ik graag naakt zou willen zien.
Klinkt wel dubieus, beetje geld krijgen. Namen ze daarna een foto van je?
Nice.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
was een of andere rijke kerel in een goede bui
één zo'n vriend krijgt stufi van 300 in de maand, en nog steeds is hij elke maand blutquote:Op maandag 4 juli 2016 14:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dat is wel matig
ik heb gelukkig allemaal geld van het duo geleend
het zal mij kennende vooral bij een resort hangen zijn jaquote:Op maandag 4 juli 2016 14:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aww. Dat is wel sneu.
Geen idee. Je kan zoveel. Leren duiken, scooters huren en toeren, tempels bekijken, op het strand liggen, zuipen, lokale bevolking ontmoeten, vrijwilligerswerk doen, kook en yoga cursussen. Je iedere dag laten masseren.
Of gewoon bij een zwembad hangen of op een terras zitten en mensen kijken.
Ik kan nog wel even doorgaan.
Ja dan vind ik het niet gek dat je je dood zou vervelenquote:Op maandag 4 juli 2016 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het zal mij kennende vooral bij een resort hangen zijn ja
Tja ben niet zo'n avonturier hèquote:Op maandag 4 juli 2016 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan vind ik het niet gek dat je je dood zou vervelen
Nee mja zelfs dan denk je na 2 dagen toch wel: hm zal ik eens beetje buurt gaan verkennen?quote:
Toen ik op vakantie met mijn ouders was bleef ik ook makkelijk de hele dag in de stacaravan en af en toe naar het zwembadquote:Op maandag 4 juli 2016 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee mja zelfs dan denk je na 2 dagen toch wel: hm zal ik eens beetje buurt gaan verkennen?
Ik spreek tijdens transfer van/naar vliegveld regelmatig mensen die niks anders doen dan twee weken aan het zwembad/strand liggen bij zo'n all-in resort en daar zielsgelukkig van wordenquote:Op maandag 4 juli 2016 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee mja zelfs dan denk je na 2 dagen toch wel: hm zal ik eens beetje buurt gaan verkennen?
Ik vind het lekker hoor, maar wel tussendoor voor een paar dagen en dan meteen wel zo comfy mogelijk, maar ben daarna wel weer helemaal klaar meequote:Op maandag 4 juli 2016 14:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik spreek tijdens transfer van/naar vliegveld regelmatig mensen die niks anders doen dan twee weken aan het zwembad/strand liggen bij zo'n all-in resort en daar zielsgelukkig van worden
Ik snap het ook niet
picsquote:Op maandag 4 juli 2016 14:47 schreef Tjacka het volgende:
Op weg naar Utrecht #supersofmeeten #stress #marginalgains
Ja, met een paar dagen is niks mis. Ik heb ook vaak zat dat ik twee/drie dagen niet veel doe, maar dan begint het gewoon letterlijk te jeuken omdat ik wat moet doenquote:Op maandag 4 juli 2016 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het lekker hoor, maar wel tussendoor voor een paar dagen en dan meteen wel zo comfy mogelijk, maar ben daarna wel weer helemaal klaar mee
ik kreeg keer 50 euro van een man, omdat ik hem de weg had uitgelegdquote:Op maandag 4 juli 2016 14:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
origineel eufemismequote:Op maandag 4 juli 2016 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kreeg keer 50 euro van een man, omdat ik hem de weg had uitgelegd
spannendquote:Op maandag 4 juli 2016 14:47 schreef Tjacka het volgende:
Op weg naar Utrecht #supersofmeeten #stress #marginalgains
2 weken resort zou ik ook vies dik wordenquote:Op maandag 4 juli 2016 14:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, met een paar dagen is niks mis. Ik heb ook vaak zat dat ik twee/drie dagen niet veel doe, maar dan begint het gewoon letterlijk te jeuken omdat ik wat moet doen
Ben je alquote:Op maandag 4 juli 2016 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 weken resort zou ik ook vies dik worden
Ik zou dat eten niet aan kunnen in zo'n resort elke dag hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 weken resort zou ik ook vies dik worden
Hier wel mee eens ja. Als je niet weet dat het je ding is loop je daar alleen maar ongelukkig rondquote:Op maandag 4 juli 2016 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik begrijp niet waarom je het jezelf aan zou willen doen om zo'n reis te maken terwijl je weet dat het niet je ding is. En waarom anderen je daartoe pushen onder de claim 'dan kom je uit je comfort zone'
Hmm ik zou zo'n reis best kunnen maken met iemand anders erbij die dan uitstippelt wat te doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik begrijp niet waarom je het jezelf aan zou willen doen om zo'n reis te maken terwijl je weet dat het niet je ding is. En waarom anderen je daartoe pushen onder de claim 'dan kom je uit je comfort zone'
lijkt net een vriendin van mequote:Op maandag 4 juli 2016 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
één zo'n vriend krijgt stufi van 300 in de maand, en nog steeds is hij elke maand blut
quote:
f'noorders zijn echt domquote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
zou je sof niet geven?
nou, die weet ook gelijk weer waar ze staat
Gewoon doen dan als het je interessant lijkt.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm ik zou zo'n reis best kunnen maken met iemand anders erbij die dan uitstippelt wat te doen.
Of groepsreis doen ofzo
we gaan gewoon meeten hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
zou je sof niet geven?
nou, die weet ook gelijk weer waar ze staat
Misschien eet hij veelquote:Op maandag 4 juli 2016 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat hij heel veel uitgaat, dus snap dat allemaal niet zo goed.
ik ookquote:
ik leen bij en koop er bitcoin vanquote:
zei je moeder al laatstquote:Op maandag 4 juli 2016 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik leen bij en koop er bitcoin van
al iets van 60% meer waard geworden
de dom beklimmenquote:Op maandag 4 juli 2016 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat haalde ik er al uit ja
wat gaan jullie doen?
maar wel goed idee jaquote:Op maandag 4 juli 2016 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik leen bij en koop er bitcoin van
al iets van 60% meer waard geworden
het is geen bubbelquote:Op maandag 4 juli 2016 14:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar wel goed idee ja
al zal die bubbel ooit wel knappen
bitcoin nietquote:Op maandag 4 juli 2016 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is geen bubbel
crypto is de toekomst
niet veelquote:Op maandag 4 juli 2016 14:56 schreef supersof het volgende:
hoeveel mb kost het om een nummer op spotify te streamen?
oke dankjewel typquote:Op maandag 4 juli 2016 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet veel
daar is die app voor gemaakt
net als netflix is dat prima te doen
Te veel onbekende variabelen om daar een antwoord op te geven.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:56 schreef supersof het volgende:
hoeveel mb kost het om een nummer op spotify te streamen?
Zo thirsty en dan Sof meeten, als dat maar goed gaatquote:
uhquote:Op maandag 4 juli 2016 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo thirsty en dan Sof meeten, als dat maar goed gaat
Kut datben ikquote:Op maandag 4 juli 2016 14:58 schreef Tjacka het volgende:
voor mij eet iemand een gehaktbal van de Smullers
Ik ook, zit naast je.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik zit in dezelfde trein als Sof volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |