Maar je was kortgeleden toch ook al terug in Nederland? Bevalt het je toch niet zo goed daar?quote:
1.5 maand geleden alweerquote:Op maandag 4 juli 2016 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je was kortgeleden toch ook al terug in Nederland? Bevalt het je toch niet zo goed daar?
misschien heeft ie hier chickiequote:Op maandag 4 juli 2016 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je was kortgeleden toch ook al terug in Nederland? Bevalt het je toch niet zo goed daar?
;squote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Toto heeft in elk landje nieuw schatje
ze zijn daar wel gewilliger volgens totoquote:
Oh wat super fijn tootquote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee hoor
maar de band met mn ouders is echt enorm goed geworden in de afgelopen 10maanden
In elk stadje een ander schatje.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Toto heeft in elk landje nieuw schatje
Neehee want toto goes international ;squote:Op maandag 4 juli 2016 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In elk stadje een ander schatje.
Moet je hem wel goed doen
Daar hebben ze ook stedenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neehee want toto goes international ;s
Die ging niet door en toen zei hij dat hij het leuker vindt om impulsief dingen te doen dus ik zei: dus ik moet wachten tot je me impulsief mee vraagt. En toen zei hij: misschien morgenavond. Maar dat is al geweest. Dus hij heeft zijn kans gehadquote:
vorig jaar September al toen ik net in Tilburg ging wonen, is goed bijgekomenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wat super fijn tootmisten ze je opeens?
fijnquote:Op maandag 4 juli 2016 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vorig jaar September al toen ik net in Tilburg ging wonen, is goed bijgekomen
wanne lul.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Die ging niet door en toen zei hij dat hij het leuker vindt om impulsief dingen te doen dus ik zei: dus ik moet wachten tot je me impulsief mee vraagt. En toen zei hij: misschien morgenavond. Maar dat is al geweest. Dus hij heeft zijn kans gehad
wie moet ze doen?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In elk stadje een ander schatje.
Moet je hem wel goed doen
Stom van hem zeg.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Die ging niet door en toen zei hij dat hij het leuker vindt om impulsief dingen te doen dus ik zei: dus ik moet wachten tot je me impulsief mee vraagt. En toen zei hij: misschien morgenavond. Maar dat is al geweest. Dus hij heeft zijn kans gehad
Moet wel zeggen dat je ouders ook wel erg extreem warenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vorig jaar September al toen ik net in Tilburg ging wonen, is goed bijgekomen
Dat je zelfs daar nog iets in ziet Pax. Ingenieus hoe het brein van een nymfomane homo werktquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je zelfs daar nog iets in ziet Pax. Ingenieus hoe het brein van een nymfomane homo werkt
ik ook wel, ach ja. eind goed al goed.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat je ouders ook wel erg extreem waren
quote:
nogal jaquote:
Hebben ze daar ook excuus voor aangeboden? Ik vind het altijd een beetje lame dat het dan na wen tijd weer goed gaat zonder dat daar dan nog over gesproken wordt. Beetje lafquote:
Ik kende toen ik 16-17 was wel een meisje dat heel erg van impulsieve dingen hield. Stond ze in Rome ineens voor me met fles wijn en bak druiven en wilde ze me druiven voeren op plein daar.quote:
lol, was jij gewoon op vakantie daar?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kende toen ik 16-17 was wel een meisje dat heel erg van impulsieve dingen hield. Stond ze in Rome ineens voor me met fles wijn en bak druiven en wilde ze me druiven voeren op plein daar.
Rare meid was dat.
ahwquote:Op maandag 4 juli 2016 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kende toen ik 16-17 was wel een meisje dat heel erg van impulsieve dingen hield. Stond ze in Rome ineens voor me met fles wijn en bak druiven en wilde ze me druiven voeren op plein daar.
Rare meid was dat.
Was tijdens schoolreis.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
lol, was jij gewoon op vakantie daar?
Ik zei nee, want ik was een autist die nooit met meisjes praattequote:
wilde ze in je broekje?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was tijdens schoolreis.
Tijdens de busreis daarheen zat ze achter me. Verder nooit contact met haar gehad. :$
[..]
Ik zei nee, want ik was een autist die nooit met meisjes praatte
lol ik ook nietquote:Op maandag 4 juli 2016 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb geen greintje impulsiviteit in me.
Hoe knapper het meisje, hoe angstiger ik zou zijnquote:Op maandag 4 juli 2016 14:08 schreef supersof het volgende:
Maar hij is dus zo impulsief dat hij liever niks afspreekt. Bindingsangst schaal 11
Ik weet het niet. Misschien.quote:
Dus jij beslist eigenlijk nooit wat als je met iemand bent?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:09 schreef Paxcon het volgende:
initiatief moet ook van iemand anders komen hoor pff
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Misschien.
Ze was wel schattig, maar niet blond. Dus kansloos.
wat voor dingen bedoel je dan?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij beslist eigenlijk nooit wat als je met iemand bent?
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:08 schreef supersof het volgende:
Maar hij is dus zo impulsief dat hij liever niks afspreekt. Bindingsangst schaal 11
Wat je wilt eten, wat voor activiteiten je wilt doen, ik zeg maar wat. Of bedoel je alleen initiatief nemen met iemand aanspreken enxo?quote:
quote:
oh nee niet zo extreem hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat je wilt eten, wat voor activiteiten je wilt doen, ik zeg maar wat. Of bedoel je alleen initiatief nemen met iemand aanspreken enxo?
impulsief is meer zeggen van "vandaag ga ik een citytrip doen aan de andere kant van Nederland"quote:Op maandag 4 juli 2016 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat je wilt eten, wat voor activiteiten je wilt doen, ik zeg maar wat. Of bedoel je alleen initiatief nemen met iemand aanspreken enxo?
Maar die wilden zeker alleen klootzakken #deezertjequote:Op maandag 4 juli 2016 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde alle slanke blonde meisjes van ons jaar wel beter leren kennen
Wat schattigquote:Op maandag 4 juli 2016 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
impulsief is meer zeggen van "vandaag ga ik een citytrip doen aan de andere kant van Nederland"
Voor ik dat ga doen heb ik drie weken mentale voorbereiding nodig.
Ik had het ook niet over impulsief. Maar sommige mensen die nooit initiatief nemen laten zich leven en nemen nooit besluiten voor zichzelfquote:Op maandag 4 juli 2016 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
impulsief is meer zeggen van "vandaag ga ik een citytrip doen aan de andere kant van Nederland"
Voor ik dat ga doen heb ik drie weken mentale voorbereiding nodig.
Correct.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar die wilden zeker alleen klootzakken #deezertje
Laat staan een reis in mijn eentje naar Thailand.quote:
stop met deze actquote:
Oh initiatief nemen doe ik wel, dat ik mensen mee vraag om wat te doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over impulsief. Maar sommige mensen die nooit initiatief nemen laten zich leven en nemen nooit besluiten voor zichzelf
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat staan een reis in mijn eentje naar Thailand.
Daar heb ik 30 jaar mentale voorbereiding voor nodig.
Dat is gewoon doen. Gewoon boeken en niet meer nadenken. Behalve ong 2 weken voor je vertrekt en denken WTF DOE IK MEZELF AAN en dan toch gaan.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat staan een reis in mijn eentje naar Thailand.
Daar heb ik 30 jaar mentale voorbereiding voor nodig.
Ik ben zelfs zo erg dat ik twee dagen van tevoren pas inpakquote:Op maandag 4 juli 2016 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is gewoon doen. Gewoon boeken en niet meer nadenken. Behalve ong 2 weken voor je vertrekt en denken WTF DOE IK MEZELF AAN en dan toch gaan.
Ja nee, dat is goed voor behoorlijk wat paniekaanvallen achter elkaar.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is gewoon doen. Gewoon boeken en niet meer nadenken. Behalve ong 2 weken voor je vertrekt en denken WTF DOE IK MEZELF AAN en dan toch gaan.
Loka vindt mij een sletje.quote:
Ik ben Rezania niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jaja
volgens mij heb jij ondertussen half Leiden gehad
dat doe ik ookquote:Op maandag 4 juli 2016 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zo erg dat ik twee dagen van tevoren pas inpak
wowquote:Op maandag 4 juli 2016 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka vindt mij een sletje.
[..]
Ik ben Rezania niet.
als ik met mensen op vakantie ben, en ik zou iets leuks weten in de buurt zou ik best initiatief nemen.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:16 schreef Paxcon het volgende:
maar als iemand dan iets voorstelt ga ik er wel altijd heel gemakkelijk in mee gelukkig
ook bij vakanties enzo
Vakantiestressquote:Op maandag 4 juli 2016 14:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat doe ik ook
hoorde een keer van een vriend dat z'n moeder z'n koffer inpakt en ook echt een week van te vorenmet stress of hij niks vergeet
oh ja ik bedoelde het voorstel om op vakantie te gaanquote:Op maandag 4 juli 2016 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als ik met mensen op vakantie ben, en ik zou iets leuks weten in de buurt zou ik best initiatief nemen.
Maar als ik alleen ben zou ik dat nooit gaan doen, omdat doodgaan enzo.
oh dat neem ik ook wel, maar vrienden hebben geen geld daarvoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ja ik bedoelde het voorstel om op vakantie te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |