Maar je was kortgeleden toch ook al terug in Nederland? Bevalt het je toch niet zo goed daar?quote:
1.5 maand geleden alweerquote:Op maandag 4 juli 2016 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je was kortgeleden toch ook al terug in Nederland? Bevalt het je toch niet zo goed daar?
misschien heeft ie hier chickiequote:Op maandag 4 juli 2016 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je was kortgeleden toch ook al terug in Nederland? Bevalt het je toch niet zo goed daar?
;squote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Toto heeft in elk landje nieuw schatje
ze zijn daar wel gewilliger volgens totoquote:
Oh wat super fijn tootquote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee hoor
maar de band met mn ouders is echt enorm goed geworden in de afgelopen 10maanden
In elk stadje een ander schatje.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Toto heeft in elk landje nieuw schatje
Neehee want toto goes international ;squote:Op maandag 4 juli 2016 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In elk stadje een ander schatje.
Moet je hem wel goed doen
Daar hebben ze ook stedenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neehee want toto goes international ;s
Die ging niet door en toen zei hij dat hij het leuker vindt om impulsief dingen te doen dus ik zei: dus ik moet wachten tot je me impulsief mee vraagt. En toen zei hij: misschien morgenavond. Maar dat is al geweest. Dus hij heeft zijn kans gehadquote:
vorig jaar September al toen ik net in Tilburg ging wonen, is goed bijgekomenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wat super fijn tootmisten ze je opeens?
fijnquote:Op maandag 4 juli 2016 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vorig jaar September al toen ik net in Tilburg ging wonen, is goed bijgekomen
wanne lul.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Die ging niet door en toen zei hij dat hij het leuker vindt om impulsief dingen te doen dus ik zei: dus ik moet wachten tot je me impulsief mee vraagt. En toen zei hij: misschien morgenavond. Maar dat is al geweest. Dus hij heeft zijn kans gehad
wie moet ze doen?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In elk stadje een ander schatje.
Moet je hem wel goed doen
Stom van hem zeg.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Die ging niet door en toen zei hij dat hij het leuker vindt om impulsief dingen te doen dus ik zei: dus ik moet wachten tot je me impulsief mee vraagt. En toen zei hij: misschien morgenavond. Maar dat is al geweest. Dus hij heeft zijn kans gehad
Moet wel zeggen dat je ouders ook wel erg extreem warenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vorig jaar September al toen ik net in Tilburg ging wonen, is goed bijgekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |