of trisomie 21quote:Op maandag 4 juli 2016 13:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij is of 15 of autistisch of inderdaad gepest zoals hij in MLN mededeelde
Geldt voor meer mensen zeker?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:00 schreef Catkiller het volgende:
En als dat je niet bevalt dan log je maar uit.
Neequote:Op maandag 4 juli 2016 13:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik hoop dat het gewoon een goede troll is ...
Gewoon schoppen tochquote:Op maandag 4 juli 2016 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap echt niet dat er mannen zijn die vinden dat je een vrouw NOOIT mag slaan. Ook niet als zij jou een stoot verkoopt.
Nee alleen voor die walgelijke Opso. En Drug. En Noel. En haags. En nog een paar die ik vast vergeet.quote:
Godver, hij neemt het wel héél serieus danquote:Op maandag 4 juli 2016 13:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
NeeHij reageert steeds heel serieus totdat je één grap maakt, dan wordt hij mad.
Oh, wel een paar keer een bitchslap verkocht toen ze mij sloegen. Hoeken zou ik nooit doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap echt niet dat er mannen zijn die vinden dat je een vrouw NOOIT mag slaan. Ook niet als zij jou een stoot verkoopt.
Echt he.. gewoon kkhard er op als ze niet normaal doen BAMquote:Op maandag 4 juli 2016 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Oh, ok.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee alleen voor die walgelijke Opso. En Drug. En Noel. En haags. En nog een paar die ik vast vergeet.
Mannen slaan vaak wel harder.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Neem je lithiumpilletje in he hzawquote:Op maandag 4 juli 2016 13:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee alleen voor die walgelijke Opso. En Drug. En Noel. En haags. En nog een paar die ik vast vergeet.
Ik pak gewoon direct mijn kettingzaag, wat denkt ze wel nietquote:Op maandag 4 juli 2016 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Mag ook gewoon niet, ongeschreven regel.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:01 schreef Amarantha het volgende:
nee hoor ;squote:
Chicks die dan meteen de popo bellenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Nouja als een chick jou slaat zal ik als man ook gwn terug slaan hoor
watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |