ik ook. Oh en maak nooit je strijkijzer schoon met azijn want dan gaat die dood.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb wel echt een hekel aan strijken overigens.
Waarom zou je dat überhaupt proberen.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik ook. Oh en maak nooit je strijkijzer schoon met azijn want dan gaat die dood.
Steek in m'n rug dat je 'm kaapt, Hansquote:Op maandag 4 juli 2016 12:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij had lapo, dan mag je geen nieuw deel openen
Zat kalk in en schoonmaakster zei dat als je er azijn in mikte, dat het dan kalkloos werd.quote:
Sorry, deed het bewustquote:Op maandag 4 juli 2016 12:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Steek in m'n rug dat je 'm kaapt, Hans
Haha.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zat kalk in en schoonmaakster zei dat als je er azijn in mikte, dat het dan kalkloos werd.
Nee dus.
Locatie? Kom d'r aan.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:52 schreef xcachet het volgende:
Zaterdag iedereen op vakantie.
Project xcachet
Ik kom, reserveer je alvast je slaapkamer voor ons hihiquote:Op maandag 4 juli 2016 12:52 schreef xcachet het volgende:
Project xcachet
Haha cachet hoort er niet bij want ze mag niet mee.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:52 schreef xcachet het volgende:
Project xcachet
Die brand tegen die tijd al afquote:Op maandag 4 juli 2016 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kom, reserveer je alvast je slaapkamer voor ons hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |