helpquote:Vouw je lul dubbel.
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:23 schreef hugecooll het volgende:
Deel hier je ervaringen en oplossingen met Marcel
Jaaa omg omg marcel mag ik lobotomie bij jou uitvoerenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:23 schreef deadprez het volgende:
lobotomie lijkt me hier wel een goede oplossing
gvdquote:Op maandag 4 juli 2016 12:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaaa omg omg marcel mag ik lobotomie bij jou uitvoeren
deze post klinkt nogal gay.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaaa omg omg marcel mag ik lobotomie bij jou uitvoeren
Hoe durf jij mij gay te noemenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:31 schreef matthias24 het volgende:
[..]
want? kun jij me uitleggen hoe je bij dit oordeel komt svp?
Dat is een feit van algemene bekendheid en behoeft derhalve geen bewijsquote:Op maandag 4 juli 2016 12:31 schreef matthias24 het volgende:
[..]
want? kun jij me uitleggen hoe je bij dit oordeel komt svp?
mis....je zit er alweer naast hugecooll.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat is een feit van algemene bekendheid en behoeft derhalve geen bewijs
In jullie scene zijn daar toch poppers voor?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:33 schreef Fushia2 het volgende:
Ik voel je pijnHeb zelf een dikke piemel en is vaak een probleem.
Denken dat ik een flikker benquote:Op maandag 4 juli 2016 12:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
In jullie scene zijn daar toch poppers voor?
echt gay ditquote:Op maandag 4 juli 2016 12:38 schreef matthias24 het volgende:
marcel je bent een oen. met je rare topic.
als gordon dit zou zien zou hij zelfs zeggen wejo dit is echt gayquote:
maar gordon komt hier nooit omdat hij de dommste dikkste meest homo achtige rimpelpik is die er bestaat.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
als gordon dit zou zien zou hij zelfs zeggen wejo dit is echt gay
en hoe weet je dit?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maar gordon komt hier nooit omdat hij de dommste dikkste meest homo achtige rimpelpik is die er bestaat.
waarom weet jij hoe zijn pik eruitzietquote:Op maandag 4 juli 2016 12:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maar gordon komt hier nooit omdat hij de dommste dikkste meest homo achtige rimpelpik is die er bestaat.
MAAAAAADDDDquote:Op maandag 4 juli 2016 12:49 schreef matthias24 het volgende:
jullie zitten mij gewoon uit te dagen toch? wat is er eigenlijk loos? is die domme poep SC niet interessant meer ofzo?
meteen de dramanicht uithangen typisch hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 12:49 schreef matthias24 het volgende:
jullie zitten mij gewoon uit te dagen toch? wat is er eigenlijk loos? is die domme poep SC niet interessant meer ofzo?
nee... maar ik vraag mij wel af waarom jij niet op die SC zit. daar hoor jij toch ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
meteen de dramanicht uithangen typisch hoor
wat daar hoor ikquote:Op maandag 4 juli 2016 12:51 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee... maar ik vraag mij wel af waarom jij niet op die SC zit. daar hoor jij toch ofzo?
Tip van je dag!quote:Op maandag 4 juli 2016 12:53 schreef flappy het volgende:
Je moet gewoon een keer die enorme spaanse kraag van je wassen. Dan is hij weer de 3 centimer die hij altijd was.
hoe kom je er toch bij dat ik homo ben.....ik ben helemaal geen homo?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:54 schreef deadprez het volgende:
had verwacht dat jij wel wat meer open minded zou zijn met jouw geaardheid matthias, valt me van je tegen
Oh, gek. Zo klink je namelijk welquote:Op maandag 4 juli 2016 12:55 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hoe kom je er toch bij dat ik homo ben.....ik ben helemaal geen homo?
volgens mij probeer je nu vooral jezelf voor de gek te houdenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:55 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Je hebt wel een EQ van 10quote:Op maandag 4 juli 2016 12:55 schreef matthias24 het volgende:
[..]
mij stemquote:Op maandag 4 juli 2016 12:56 schreef matthias24 het volgende:
[..]
heb je ooit mij stem gehoord dan? ik denk het niet he?![]()
nee precies.
Dat weet jij helemaal nietquote:Op maandag 4 juli 2016 12:56 schreef matthias24 het volgende:
[..]
heb je ooit mij stem gehoord dan? ik denk het niet he?![]()
nee precies.
neen! veel plezier nog op je shit SC.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij probeer je nu vooral jezelf voor de gek te houden
zie je, daar is de eerste stap van de acceptatie alquote:Op maandag 4 juli 2016 12:58 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee idd. tegenwoordig gebeuren er toch al zo veel gekke dingen in mijn leven. niks is zeker.
Ik kom daar nauwelijksquote:Op maandag 4 juli 2016 12:59 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jij bent toch ook al zo'n SC freak?
Je bent zelf ook nogal een SC-freak, alleen dan in topics die daar niet voor bedoeld zijnquote:Op maandag 4 juli 2016 12:59 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jij bent toch ook al zo'n SC freak?
Wat danquote:Op maandag 4 juli 2016 12:55 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik krijg het een beetje benauwd hier.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je bent zelf ook nogal een SC-freak, alleen dan in topics die daar niet voor bedoeld zijn
kusjequote:Op maandag 4 juli 2016 13:02 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik krijg het een beetje benauwd hier.
ik zie het al.......ik word alweer gepest....leuk!!!
ik ga wel weer ff verder kijken. de mazzel.
quote:Op maandag 4 juli 2016 13:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je bent zelf ook nogal een SC-freak, alleen dan in topics die daar niet voor bedoeld zijn
Je laat wel makkelijk over je heen lopen, volop er tegenin en de cirkel doorbreken man.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:02 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Mietjequote:Op maandag 4 juli 2016 13:02 schreef matthias24 het volgende:
[..]
gay hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 13:07 schreef matthias24 het volgende:
[..]
alleen een broertje. gaat je verder eigenlijk niks aan...maar goed.
Wss douchen ze ook samenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |