Uh, nee. Ik memoreer enkel wat een aantal sprinters hebben gezegd. Verder laat ik mij buiten de discussie.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sow, die zet Sked even op zijn nummer
Goed nummer van Husker Du hequote:
heeft nieuwe scharrel denk ik, maar jammer dat de baard er weer af is want stond hem goedquote:Op maandag 4 juli 2016 22:30 schreef showtimer het volgende:
Danny is tegenwoordig te ijdel voor een bril?
Dagen in Nederland waren net zo berekenend.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Giro was elke dag genot, Tour is altijd zo berekend
Bijna elke etappe die in een massasprint eindigt is berekenend.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dagen in Nederland waren net zo berekenend.
Maar toen hadden we Tjallingiigodquote:Op maandag 4 juli 2016 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dagen in Nederland waren net zo berekenend.
Dat is ook inherent aan het belang van de tour in vergelijking met de giro. En in italie vind je altijd wel 2 gekke italianen die een dagje voorop willen.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een renner van Etixx die aan het klagen is, dat verwacht je toch ook niet zeg.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:38 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:DanMartin86 twitterde op maandag 04-07-2016 om 20:17:02Any sprinters teams complaining about GC guys being in the front, watch the video and see all the leadout men leaving big gaps in last km reageer retweet
Giro > Tour.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan Martin vind ik wel een baas, jammer dat ie voor zo'n kutteam rijdt.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een renner van Etixx die aan het klagen is, dat verwacht je toch ook niet zeg.
De naieve gedachte.quote:
https://twitter.com/rachelnelissen is volgens mij al jaren zijn vrouw.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
heeft nieuwe scharrel denk ik, maar jammer dat de baard er weer af is want stond hem goed
Brilquote:Op maandag 4 juli 2016 22:30 schreef showtimer het volgende:
Danny is tegenwoordig te ijdel voor een bril?
Dat is nog een slechter duo dan Rutte en Dijsselbloem.quote:
Karretje van Sonny moest in de poep.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:52 schreef wimderon het volgende:
Zeg er even bij dat BMC met 5 man in een kopgroep van 11 (?) man zat bij z'n overwinning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |