abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2016 @ 17:32:34 #26
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_163515519
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:35 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Echt? :o
heb je me stiekem van een afstand gespot? :+
of nog een minimeet met Omen gehad?
Nee! Ik heb jullie volgens mij niet gezien. Toch nog best groot, Blijdorp :P

Klinkt heerlijk Franny! Ik denk stiekem dat het strand wel een iets betere keuze was geweest. Ik vond het nogal warm in Blijdorp.

Maar we hebben ons wel goed vermaakt en wel 2 raketjes gegeten! :o :Y)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_163519778
Nu wil ik ook naar Blijdorp!
Eens ff kijken hoe het weer morgen is ;)
pi_163519971
We gingen die vlindertuin in waar ze piranha's aan het voeren waren ofzo. Ik dacht dat ik van mijn stokje ging :') .. dus snel weer naar buiten.

Regelmatig zijn we ergens neergestreken om het aangename (drinken) even te combineren met het iets minder aangename (29 weken zwanger en denken dat je zonder rugaids wel even een dagje dierentuin doet met twee vingers in je neus :+ ). Maar geen spatje regen gezien! En als ik het goed begrepen heb blijft het zo een beetje de hele week Loj dus ik zeg alvast veel plezier ^O^

En ik verbaasde me erover dat het nog best wel een groot park is :o. Op de kaart leek het niet zo groot.
pi_163520063
Veel kleine paden.. Amazonica slaan wij ook meestal over, prachtig die vlinders maar de hitte.... :X

Verder staat blijdorp hier samen met burgers zoo wel op nr 1 wb dierentuin.
S. 2014
J. 2016
  maandag 4 juli 2016 @ 21:34:10 #30
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_163521333
Poeh ja, de vlindertuin. Ik vond het bij de krokodillen al niet te doen, dus heb de vlindertuin maar overgeslagen.
Was vast wel lekker rustig? :P

Ik wilde de binnenspeeltuin overslaan, maar Nora moest net plassen toen we daar ongeveer liepen dus ze had 'm al gezien. Meer dan genoeg schepjes in de zandbak en zonder rij 30 keer van de glijbaan kon ze wel waarderen :)
pi_163522176
Blijdorp is geweldig. O+ Wij lopen juist wel graag tussen de vlinders, de kinderen vinden het daar geweldig. Gewoon 's morgens vroeg gaan en jassen uit dan is het goed te doen vind ik.

Goitske wat kunnen jouw jongens snel overweg met (loop)fietsen! :o Echt knap!

Franny ik heb geen tips voor het haren draaien helaas.
Wat hebben jullie een heerlijke dag gehad op het strand. Het is zo fijn om die kleintjes van het strand en de zee te zien genieten, elke keer weer. O+
pi_163523818
Ja, ik vind Blijdorp echt geweldig O+
Riley mocht vandaag kiezen tussen Plaswijckpark en de dierentuin en koos voor de dierentuin.
Leuk dat ik Twinkle tegenkwam O+
Jammer dat ik Sylver niet gezien hebt -O-
Er stonden diverse diertjes afkoeling te zoeken in het water en aan eentje voerde Riley een blaadje O+

Franny, klinkt als een gezellige dag. Nu wil ik weer naar het strand binnenkort O+
pi_163528179
Het was idd prachtig weer voor Blijdorp! Wij waren in Plaswijckpark, erg leuk! Nog een tijdje in de binnenspeeltuin gezeten om wat schoolreisjes te ontwijken, maar dat was helemaal een succes, vooral het schieten met de ballen :)
  dinsdag 5 juli 2016 @ 08:37:27 #34
73386 Fazz
onderweg
pi_163528613
Het was heerlijk weer gisteren, zo fijn! Mooie foto weer Omen O+

Franny, klinkt als een geslaagde stranddag! Slim om tijdens het slaapje te fietsen, daar had ik nog niet aan gedacht :o Het slapen weerhoud me nu steeds om met de fiets naar het strand te gaan (=30 min fietsen) omdat ik het heel naar fietsen vind met een slapend kind in het voorzitje.... Maar dit is natuurlijk een goede oplossing :s)
pi_163529151
Nou geen Blijdorp maar vandaag... We komen niet zo goed op gang vanochtend ;)

Dus we doen een rondje dorp, ff de laatste vakantiespulletjes kopen :D

Tof op die fiets Goitske! Ik denk dat ik ook na de vakantie de zijwieltjes er gewoon afhaal. Hij vindt nu de zijwieltjes eng, maar t evenwicht heeft hij wel (op z'n loopfiets :) )
pi_163529348
Loj gewoon proberen je kunt ze er altijd weer aan maken. Teun fietst nu op het fietsje met zijwielen en Jan op een krakkemikkig fietsje maar die moet Tzt toch over op 14 inch
  dinsdag 5 juli 2016 @ 09:47:41 #37
73386 Fazz
onderweg
pi_163529391
Knap hoor van het fietsen Goitske!

F past nog steeds niet op z'n loopfiets die we hem voor z'n 2e verjaadag kado hebben gegeven :') Hij eet genoeg maar groeien ho maar :{w :+
pi_163529595
Wow Goitske, B weigert op zijn loopfiets te gaan. Ja op zijn oude met 4 wielen die te klein voor hem is geworden.
Loopfiets gaat mee op vakantie, wie weet pikt ie het daar ineens op ofzo.
pi_163530210
Ze gaan hier overigens wel als een speer op de driewieler. Dus fietsen zou vast ook wel lukken, maar ze hebben geen fiets. :+
  dinsdag 5 juli 2016 @ 11:32:43 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163531131
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 10:00 schreef exode het volgende:
Wow Goitske, B weigert op zijn loopfiets te gaan. Ja op zijn oude met 4 wielen die te klein voor hem is geworden.
Loopfiets gaat mee op vakantie, wie weet pikt ie het daar ineens op ofzo.
Dat had kuiken inderdaad ook... Twee weken geleden hebben we de fiets meegenomen naar opa en oma, waar onder andere een nét iets ouder nichtje aanwezig was. Toen wilde zij op kuikens loopfiets, en toen wilde kuiken ook ineens. En kon hij het ook ineens :7.
KuikenGuppy
pi_163531139
Kaylee kan wel fietsen maar heeft liever dat je haar duwt haha!

Sinds 2 weken heeft ze ineens interesse in een loopfiets met 2 wielen. Daarvoor alleeb op de mini pucky. Ach het komt vanzelf allemaal wel.

:W vanuit speelhel trouwens. Ik zit hier met een vader die ik tot een kwartier geleden niet kende vertedert toe te kijken hoe onze peuters hand in hand de ballenbak inspringen haha
pi_163531319
Zwaai vanuit het krijsparadijs :W

Trouwens eerste x dat ik rustig zit met een latte macchiato normaal was het rennen achter ze aan. Hier kan ik aan wennen ^O^
pi_163541938
Dat klinkt ontspannen Goitske. :)

Ik heb net even een uurtje quality time met T ingelast en ben een rondje met hem gaan wandelen. Hij ging mee op de loopfiets mét helm die tot twee keer toe goed van pas kwam. :') T genoot er zichtbaar van om even niet gestoord te worden door zijn broer die iets beter kan praten dan hij. Hij praatte een uur lang honderduit en benoemde alles wat we tegenkwamen. Ik heb hem in tijden niet zoveel horen praten en al helemaal niet zoveel zinnen horen maken. Als bonus kwam er tijdens de wandeling ook nog een politieauto met sirenes voorbij, T's favoriet, dus zijn dag kon niet meer stuk.

Voor mezelf was het ook even genieten, met maar één kind op stap. Normaal gesproken heb ik er altijd drie en heb ik eigenlijk 4 armen en 6 paar ogen nodig. :D Dit was een heerlijk relaxt rondje wandelen. O+
pi_163544464
Nikki wat klinkt dat fijn!
Ik herken dat wel dat ze even alleen zijn bij je en dan zo los komen
Jan gaat zo nu en dan alleen logeren bij opa en oma en dan is Teun Zo lekker aan het babbelen en bij je zijn
pi_163544650
De jongens mochten vandaag hun neefje even vast houden. Jop is morgen een week oud
pi_163544945
Herkent iemand dit? Ik poets sinds het moment dat de eerste tandjes doorkwamen keurig elke dag de tandjes en inmiddels doen we dat twee keer per dag. Toch vind ik eigenlijk elke dag dat de tandjes er een beetje gelig uitzien, ook na het poetsen en dan vooral een randje dichtbij het tandvlees. Het poetsen gaat niet echt van harte, dus ik doe mijn best, maar er zal vast eens een dag voorbij gaan dat het poetsen niet voor elke tand even goed gebeurd. Toch lijkt het me stug dat dit gelijk door een keer iets minder goed poetsen, voor zover dat gebeurd, komt. Herkent iemand dit? De jongens gaan onze eerstvolgende controle bij de tandarts ook mee en dan ga ik het daar even in de groep gooien, maar dat duurt nog een paar maanden.

Goitske wat een lieve foto's. O+
pi_163545710
Krijgt hij veel thee? Misschien dat dat invloed heeft? Ik zou het niet weten. Teun draakt ook enorm bij tandenpoetsen maar niet dit probleem. Vandaag een hele dierentuin aan geluiden gemaakt om die weg te poetsen en hem laten lachen ipv huilen
pi_163547606
Nee ze drinken bijna geen thee. Dat had nog een verklaring kunnen zijn inderdaad. Ze drinken alleen melk, water en linonade. Verder hebben ze nog nooit melk of iets in die richting mee naar bed gekregen, dus dat kan het ook niet veroorzaken. Tandpasta kunnen we denk ik ook uitsluiten, we poetsen met Elmex en dat lijkt pričjfjft
  woensdag 6 juli 2016 @ 06:32:51 #49
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_163549898
Wat fijn zeg, even quality time met T, Nikki.
Wat gek van de tandjes. Je kan het niet wegpoetsen? Dan is het geen tandplak lijkt me. En tandsteen is niet echt geel geloof ik?

Goitske wat een lieve foto's O+

Ik baal. Ik vroeg aan schoonmoeder wat ze voor Nora's verjaardag ging kopen, zodat mijn moeder niet hetzelfde koopt, zegt ze 'we hebben een stepje besteld'. -O-
Ik vertel al máánden dat Nora een step van ons krijgt. We zijn 'm ook samen gaan uitzoeken in de winkel :{

Met sinterklaas kreeg ze ook al een cadeau dubbel waarvan ik schoonmoeder had verteld dat ze die zou krijgen, maar toen gaf ze aan dat ze dacht dat ik bedoelde dat zij die moesten kopen. Nu heb ik dacht ik toch wel heel duidelijk verteld dat ze een step van ons krijgt.

Ik wil zo graag dat ze 's ochtends vroeg beneden komt op haar verjaardag en dat daar dan eíndelijk die step staat die ze al maanden zo graag wil.
pi_163549919
Dan kan ze hem toch nog terugbrengen? En anders zou ik zeggen dat ze hem dan maar bij hen neerzet, want twee stepjes is wat overdreven.

Hm Nikki, gek idd. Stip zit van vijf keer per dag willen poetsen nu in de alleen zelf poetsen fase dus die poetst eigenlijk nooit zoals het hoort de laatste weken, want als ik na wil poetsen gaan de kaken stijf op elkaar. Ook niet helemaal ideaal maar als ik het doe lukt het me echt niet om voorbij z'n voortanden te komen dus beredeneer ik maar dat zelf doen beter is dan niks en de keren dat ik het wel kan doen zijn mooi meegenomen :@

Ik ging gisteren even z'n speelgoed uit bed pakken en hij lag met z'n arm door de spijlen van z'n hekje heen dus ik legde hem even recht. Daar werd hij een beetje wakker van en hij riep toen Papa, bal kapot! Even een inkijkje in z'n droom O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')