ik wist het gwnquote:
Ik kan mij soms de hele dag vervelen. Maar 's nachts weet ik bijna altijd wel van alles te bedenken om te doenquote:
laterssquote:
heb je geen last van die klote vogels?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ik ga slapen is dat meestal wel voor de zon opkomt hoor
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan mij soms de hele dag vervelen. Maar 's nachts weet ik bijna altijd wel van alles te bedenken om te doen!
Die jongen is helemaal idolaat van mij.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, dat zou ook wel erg verrassend zijn
daarom toch voor de zon opkomt :squote:Op zondag 3 juli 2016 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je geen last van die klote vogels?
ben je weggeweest? wel beetje bijzonder, leuk verhaalquote:Op zondag 3 juli 2016 21:12 schreef Crack_ het volgende:
Wow, k dacht dat ik vannacht om 2 uur ging slapen maar bedacht me net dat ik het toch wel licht heb zien wordenoke das bijzonder
Dat vind ik echt zwaar naadje. Gaan slapen als het al weer licht wordt/is.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hebt iets na 11 en je hebt tot de zon opkomt
ja hier ook. Maar heb ik me alles.. overdag 0 eten en dan 's avonds bohquote:Op zondag 3 juli 2016 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan mij soms de hele dag vervelen. Maar 's nachts weet ik bijna altijd wel van alles te bedenken om te doen!
ja herkenbaarquote:Op zondag 3 juli 2016 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan heb ik ineens wel zin in series kijken, afwassen etc.
lol nee, daar gaat het leuke bijzondere verhaal.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben je weggeweest? wel beetje bijzonder, leuk verhaal
Kan je vertellen dat dat nu al steeds wat later wordt. Maar daar merk je weinig van als je rond 7 uur op staat oidquote:
mwa, mediumquote:Op zondag 3 juli 2016 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol nee, daar gaat het leuke bijzondere verhaal.
Moest werken tot half 10, boeiend zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |