Gezellig.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Misschien kom ik naar leiden/den haag voor minor. Lkkr dichtbij allemaal.
verder met mijn studiequote:Op zondag 3 juli 2016 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh sorry
maar wat ga je in Den Haag doen dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
alles in nederlandquote:Op zondag 3 juli 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zouden jullie doen
Minor in Nederland en dan stage buitenland of andersom of gewoon alles in buitenland
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]ahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
[..]wat een poepieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
[..]Wat een lieve katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
[..]Volgens mij moet de foto een slag omgedraaid wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een lieve katthanks, en de rest thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag ik ook foto van jou?
Baby darling doll face honey
Zou gewoon laten afkeuren en thuis zittenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zouden jullie doen
Minor in Nederland en dan stage buitenland of andersom of gewoon alles in buitenland
[..]Die kat lijkt wel heeel groot zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]RODINGODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Jij bent veel leuker dan ik dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
[..]Serieuze blikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga gewoon dezelfde studie verder op een andere hogeschool, haagse ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vervolgstudie?
En hbo? Zo ja, haagse hogeschool? Of InHolland?
is je pep al droog?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:37 schreef deadprez het volgende:
Oh trouwens Crack, ik zat nog wat te googlen over die witte heroïne en volgens een site was het mogelijk versneden met cafeïne, dus dat zou wel verklaren waarom het onder de normale prijs werd verkocht
Nee Co.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is Van Hooijdonk weer analist? Anders kijk ik niet
nog steeds plakkerige zooiquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
nog steeds plakkerige zooi
maar het werkt dusja
ben ook gekapt, kutschenen. heb krachttraining ook wat laten versloffen, daar ligt het vooral aan in de benenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Prof, hardlopen moet nog lang op zich wachten.
Zwerver dat het isquote:Op zondag 3 juli 2016 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee die kapt er mee. Hugo god zit er
jij moet niet praten met je cafeïnepep waarvan je aan de schijt raaktequote:
Kapt ermee? Waarom? Hugo is wel cool jaquote:Op zondag 3 juli 2016 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee die kapt er mee. Hugo god zit er
Ik moet waarschijnlijk geopereerd worden, morgen afspraak bij de orthopeedquote:Op zondag 3 juli 2016 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben ook gekapt, kutschenen. heb krachttraining ook wat laten versloffen, daar ligt het vooral aan in de benen
oh je gaat gewoon door?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
nog steeds plakkerige zooi
maar het werkt dusja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow, waaraan dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik moet waarschijnlijk geopereerd worden, morgen afspraak bij de orthopeed
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij moet niet praten met je cafeïnepep waarvan je aan de schijt raakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |