tis ook nogal een gedoe, met bitcoins en zoquote:Op zondag 3 juli 2016 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moet die shit niet hebben, haal ook nooit meer dan drie gram eigenlijk omdat het anders allemaal te veel wordt![]()
zelfbeschermen eueueue
ja no shitquote:
De wereld is klein.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Haags, mag ik er ook een van jou?
Al lijkt me de kans klein dat ikj ou zomaar tegenkom, mortaxx kan nog wel.
zit jij in den haag?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Haags, mag ik er ook een van jou?
Al lijkt me de kans klein dat ikj ou zomaar tegenkom, mortaxx kan nog wel.
ah oke, beterquote:Op zondag 3 juli 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
tis ook nogal een gedoe, met bitcoins en zo
en in nederland is het eigenlijk zinloos aangezien de gangbare shit hier ook gewoon simpel in goeie kwaliteit offline te kopen is
true, ja wie weet.quote:
zit?quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zit?
Klinkt net alsof ik in de bak zit, maarja ik woon in Den Haag
Okéquote:Op zondag 3 juli 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zit?
Klinkt net alsof ik in de bak zit, maarja ik woon in Den Haag
niet echt, maar ik loop volgend jaar ook meer in den haag rond, zal mijn ogen eens open houden.quote:
je kwam me toch tegen op tinder?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet echt, maar ik loop volgend jaar ook meer in den haag rond, zal mijn ogen eens open houden.
ga je danzig met mortiequote:Op zondag 3 juli 2016 20:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet echt, maar ik loop volgend jaar ook meer in den haag rond, zal mijn ogen eens open houden.
Ik heb nog 3 bloemen en begint nog meer te groeien.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeer zeker, ziet er mooi uit. Al is eentje wel karig
geen opso.rar hebbenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zit al 5 minuten te wachten op Opso en Crack.
eetbaar? Die kers?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb cherrytomaten, pepers geplant en laatst kersenboompje gekocht. Zitten 6 kersjes aan.
oh staat er geen woonplaats bij?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, maar dat kan ook gewoon dordrecht of delft of wat dan ook zijn
Het is gewoon een groen boontje.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dacht een beige boontje te zien ofzo ;s
waarop?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zit al 5 minuten te wachten op Opso en Crack.
o okquote:
rtquote:
Ah op die fietsquote:Op zondag 3 juli 2016 20:26 schreef Wexler het volgende:
[..]
RV > Wanne cook meth huh?! > Chili P is mu secret ingredient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |